Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, розумних датчиків та ін.

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AREAC

prostirtender_tender_ntylth(3)
Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, розумних датчиків та ін.

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів 

(тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем)

ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для охоронно-пожежної сигналізації.

Дата оголошення про тендер: 08.09.2025

Термін подання тендерних пропозицій: 24.09.2025, 23.59

 Предметом закупівлі є 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації. 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються 

  • Тестер ліній зв’язку: LAN-тестер (модель типу “LAN-тестер – NOYAFA NF-488 мережевий тестер, PoE тестер, wiremap” або аналог) – 6 штук.
  • Мультиметр (модель типу  “UNI-T T136B+” або аналог) – 6 штук
  • Тепловізор (модель типу “UNI-T UTi32″ або аналог) – 6 шт.
  • Програматор для систем охоронно-пожежної сигналізації  (модель типу “USB-програматор для налаштування пожежних систем Tiras” або аналог) – 6 шт.
  • Розумні датчики (Датчики відчинення типу “Ajax DoorProtect” або аналог, Датчики розбиття скла моделі типу “Ajax GlassProtect” або аналог, Датчики руху моделі типу “Ajax MotionProtect” або аналог, Сирени моделі типу “Ajax HomeSiren” або аналог, Пожежні датчики типу “Ajax FireProtect 2 RB (Heat/CO) White – бездротовий пожежний датчик тепла та чадного газу” або аналог, Ручні сповіщувачі моделі типу “Ajax Manual Call Point ASP” або аналог) – по 6 штук кожного виду датчиків.
  • Бездротові сигналізаційні системи (модель  типу “Комплект AJAX StarterKit 2″  або аналог) – 6 шт. 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2. 

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 22.09.2025 року, 18.00.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected][email protected] з темою листа “Тендер  UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля  UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71, ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 24.09.2025  року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 24.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.09.2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Надія, телефон +380991240813

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 08.09.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)”) щодо участі в тендері на постачання 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації.

 

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад) – верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «______», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «______»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

6

       

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

6

       

3.

Найменування 3,  характеристики та якість

6

       

4.

Найменування 3,  характеристики та якість

6

       

         

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару (бажано);
  5. Оригінал Рахунка-фактури;
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Закупівля ноутбука, проектора, інтерактивної дошки

Тендер на закупівлю портативної супутникової системи

Тренер/ка для проведення тренінгу на тему «Ефективний бізнес-менеджмент» для діючих підприємців

Тендер на закупівлю комплектів канцелярських товарів

Тендер на закупівлю непродовольчих товарів

Тендер на закупівлю меблів