Тендер на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
IST

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну

Громадська організація «Інститут соціальної трансформації» у рамках проєкту «Молодіжний обмін у рамках Програми залучення молоді до процесів відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» у с. Карапиші Миронівської міської громади Київської області» (за адресою: вул. Шевченка, 63, с.  Карапиші) оголошує проведення тендеру на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну.

Програму залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. 

Дата оголошення про тендер:  19 серпня 2025 року.

Кінцевий термін подачі документів:  26 серпня 2025 рік (включно). 

  1. «Проживання учасників обміну».

Завданням стане:

  • Поселення  у с. Карапиші Миронівської міської громади 23 учасників в період з 16 по 20 вересня 2025 року з доступом до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності.
  • Номери для учасників мають бути класу стандарт двомісного або тримісного типу поселення, окремо для жінок та чоловіків.
  • Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки».
  1. «Організація харчування».

Завданням стане:

 
  1. Надання послуг з харчування для 30-ти учасників у с. Карапиші Миронівської міської громади, з можливістю врахування індивідуальних особливостей харчування, а саме:

 

16 вересня
30 сніданків у форматі фуршету чи шведського столу    у проміжку 11:30 – 12:00

30 обідів у форматі фуршету чи шведського столу          у проміжку 13:00 – 14:00

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 15:00

30 вечерь у форматі фуршету чи шведського столу         у проміжку 19:30 – 20:30

 

17 вересня
30 сніданків у форматі фуршету чи шведського столу    у проміжку 08:30 – 09:15

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 11:00

30 обідів у форматі фуршету чи шведського столу          у проміжку 13:00 – 14:00

30 вечерь у форматі фуршету чи шведського столу         у проміжку 19:00 – 22:00

18 вересня:

30 сніданків у форматі фуршету чи шведського столу    у проміжку 08:30 – 09:15

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 11:30

30 обідів у форматі фуршету чи шведського столу          у проміжку 14:00 – 15:00

30 вечерь у форматі фуршету чи шведського столу         у проміжку 19:45 – 20:30

19 вересня:

30 сніданків у форматі фуршету чи шведського столу    у проміжку 08:30 – 09:00

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 11:30

30 обідів у форматі фуршету чи шведського столу          у проміжку 13:30 – 14:15

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 16:00

30 вечерь у форматі фуршету чи шведського столу         у проміжку 20:00 – 21:00

20 вересня:

30 сніданків у форматі фуршету чи шведського столу    у проміжку 08:30 – 09:15

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 11:30

30 обідів у форматі фуршету чи шведського столу          у проміжку 13:30 – 14:30

30 каво-перерв у форматі фуршету                                    на 16:00

30 вечерь                                                                                з собою на  17:00

 

  1. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу)».

Завданням стане:

  • Забезпечення компенсації витрат доїзду для 23 учасників до міста Києва та у зворотному напряму. Учасники будуть добиратись з різних регіонів України;
  • Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме 1 500,00 грн.
  • Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі; 
  • До звіту має бути додано копії проїзних документів (квитків) в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії паспорту та коду.

Здійснення робіт планується на 16-20 вересня 2025 року.

 

  1. «Забезпечення страхування учасників обміну».

Завданням стане:

  • Забезпечення страхування від нещасних випадків для 30 учасників обміну на період з 00:00 год. 16.09.2025 року по 24:00 год. 20.09.2025 року.

Враховуючи страхові ризики:

  • смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
  • стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку (первинне встановлення Застрахованій особі інвалідності І, ІІ, ІІІ групи);
  • тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку;
  • отримання Застрахованою особою травматичного ушкодження (травми).
  • страховий захист: 24 години на добу.

Вимоги до виконавців:

  • доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
  • наявність раннього заселення (з 6:00 ранку) та виселення 20. 09.2025 у другій половині дня;
  • запропоноване меню харчування (з можливістю врахування індивідуальних особливостей харчування);
  • безготівкова оплата;
  • досвід надання аналогічних послуг не менше 1 року.

 

Критерії відбору:

Фінансові (максимум 30 балів)

  • вартість послуг;

Технічні (максимум 70 балів сумарно, не менше 3-х критеріїв, більше можна)

  • відстань від готелю до об’єкту відновлення (1 км і менше – 25 балів; 1-5 км – 15 балів; від 5 до 10 км – 10 балів, більше 10 км – 0 балів);
  • доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; 150 – 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів);
  • відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів; до 1000 м – 15 балів; від 1000-1500 м – 10 балів, більше 1500 м – 0 балів).

 

Пакет документів для участі в тендері:

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
  • Цінова пропозиція відповідно до завдання (вартість послуг у гривнях з урахуванням всіх податків) (зразок додається);
  • Запропоноване меню харчування;
  • Лист-заявка від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру) (зразок додається);
  • Згода на обробку персональних даних;
  • Документи на власний розсуд, що підтверджує досвід надання аналогічних послуг.

 

 
   

Кінцевий термін подання документів: 26.08.2025 рік (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected]   з темою листа «Тендер на послуги з організації заходу. ВідНОВА:UA».

Контактна особа: Міранович Владислав +38 063 143 85 37.

 

Додаток. Гарантійний лист

Додаток. Цінова пропозиція

 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми "Кемп+"

Тендер на розробку функціоналу мобільного застосунку «База»

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення №ITB 2025-414

Грантовий конкурс "Пілотування моделі надання реабілітаційних послуг на рівні громад"

Закупівля послуг з проведення соціологічного дослідження

Тендер «Виконання робіт по заміні вікон у соціальному гуртожитку у м. Покров»