БО БФ “Вітри змін” запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері з вдосконалення існуючого сайту організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вітри змін

тендер-tender-1-11
БО БФ “Вітри змін” запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері з вдосконалення існуючого сайту організації

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері вдосконалення існуючого сайту організації (далі – Тендер), що впроваджується за підтримки Гранти з організаційного розвитку ОГС (2019-2025, Проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”) за параметрами наведеними нижче:

До участі запрошуються компанії, агенції та фізичні особи підприємці (3я група), які надають послуги з оновлення веб-сайту та мають релевантний досвід у розробці й оновленні веб-сайтів.

Адреса надання послуг: м. Одеса, Україна

ПОСЛУГИ:

Назва послуги: вдосконалення веб-сайту організації БО БФ «Вітри змін».

Робота буде здійснюватись на основі веб-сайту  https://www.windsofchanges.com.ua/ зі збереженням більшої частини контенту.

Форма послуги: вдосконалення веб-сайту організації

Формат: онлайн/офлайн

Обсяг робіт (даний список передбачає очікуваний перелік робіт але не є вичерпним):

●      Проектування сайту (збір і аналіз вимог, розробка детального технічного завдання з розбивкою на етапи).

●      Перенесення наявного контенту на нову платформу.

●      Налаштування зручної адміністративної панелі сайту, яка дозволить адміністратору самостійно виконувати широкий перелік дій.

●      Оновлення структури та дизайну сайту.

●      Оновлення та вдосконалення шаблонів сторінок.

●      Розробка зрозумілого для користувача інтерфейсу.

●      Оптимізація мобільної та веб-версії сайту в завантаженні.

●      Підключення функцій Google аналітики сайту.

●      Удосконалення наявних функцій та інструментів сайту та їх доповнення (налаштування зручних платіжних систем та інструментів робити благодійні внески, створення вбудованих форма для реєстрації потенційних волонтерів/партнерів тощо.

●      Здача проекту в експлуатацію (базовий контент-менеджмент, інструкція до адмінки, підтримка)

Детельне технічне завдання та поетапний розподіл робіт буде визначено разом з обраним провайдером за результатами обговорень та пропозицій з оновлення сайту.

За цим покликанням розміщено очікувані зміни які буде внесено до веб-сайту, опираючись на які буде розроблено детальне технічне завдання з обраним провайдером.

СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

СТРОК подання тендерних пропозицій: 31 жовтня – 5 листопада 2023 року.

СТРОК надання послуг: 3 місяці, листопад 2023- січень 2024  року на оновлення веб-сайту (можливий менший строк за домовленістю сторін та виконання усіх поставлених завдань);

КОНТАКТИ:

Тендерну пропозицію та усі необхідні документи потрібно надіслати в електронному вигляді на адресу [email protected]  з темою листа “Тендерна пропозиція вдосконалення існуючого сайту організації” не пізніше 23:59, 5 листопада 2023 року.

Для запитань щодо участі в тендері можна звернутись у письмовій формі за адресою [email protected] 

ВИМОГИ ДО ПРОВАЙДЕРА ПОСЛУГ:

Верифікація Провайдера:

Переможець тендеру має бути верифікованим на http://www.cd-platform.org/ !

Про верифікацію свідчить зелена позначка «Верифіковано» у профілі провайдера послуг.

В разі, якщо Ви не верифікований на вказаній вище платформі провайдер послуг, просимо пройти верифікацію.

Верифікація здійснюється у 3 кроки:

Реєстрація на сайті cd-platform.org

Заповнення анкети на верифікацію

Заповнення форми на проведення 1-го відкритого заходу (наприклад, вебінару)

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

● професійний досвід в наданні відповідних послуг

● вартість послуг

● термін розробки

● надання всієї необхідної документації для участі в тендері

● верифікація постачальника на порталі http://www.cd-platform.org/

● наявність додаткових переваг

ДОКУМЕНТИ

Для участі в тендері потрібно надати наступні документи:

● Цінова пропозиція, що містить: погодинну та загальну вартість послуг та орієнтовний план робіт з вказанням термінів виконання замовлення та короткий опис інструментів/підходів.

● Документи, що підтверджують досвід у відповідній сфері (портфоліо, резюме тощо) наявність рекомендацій від попередніх замовників буде перевагою.

● Копії реєстраційних документів: Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для ФОП).

● Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аптечок першої допомоги та наборів психологічної допомоги

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний