Тендер для вибору підрядника для створення/адаптації вже наявної СRM-системи управління та моніторингу грантових проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
zakharii.tkachuk

тендер tender ntylth(1)
Тендер для вибору підрядника для створення/адаптації вже наявної СRM-системи управління та моніторингу грантових проєктів

Громадська організація «Молодіжна Платформа» оголошує тендер для вибору підрядника по створенню, або ж адаптації вже наявної СRM-системи управління та моніторингу грантових проєктів. 

Мета побудови такої системи – це можливість постійного, безперебійного доступу до процесу управління грантами для команди ГО «Молодіжна платформа» та менеджмент процесів моніторингу та звітності. Система може бути сформована уже із наявного функціоналу або створена з нуля, та адаптована під процеси управління грантами ГО «Молодіжна Платформа». У разі необхідності у майбутньому можна долучати додаткові, які релевантні для запланованої системи.

Система має складатися з обов’язкових розділів: загальна інформація про проєкти-грантоотримувачі, нотатки, контакти грантера, власний внесок, документи, модифікації, моніторинг тощо.

——— 

  1. Технічне завдання.

1.1. У системі мають бути створені наступні 4 типи користувачів із різним рівнем доступу та функціоналу. Кожен із них має мати певний тип повноважень:

- Адміністратор: має доступ до всієї інформації у системі, її створення, редагування та видалення; можливість надання різного типу доступу для менеджерів проєкту та надання їм зон відповідальності.
-PRO-менеджер проєкту: може додавати підпроєкти власного проєкту та наповнювати їх необхідною інформацією; може призначати інших менеджерів до свого проєкту та надавати їм зони відповідальності (програмний менеджмент, грантовий менеджмент, моніторинг та оцінка).

- Менеджер: має доступ до редагування документів проєктів, які пов’язані з його зоною відповідальності.

- Гість: має доступ до окремої обмеженої інформації.

1.2. Можливості для кожного типу користувача:

1.2.1. Адміністратор організації:

- створення нового проєкту із можливістю заповнення опису, контактної інформації, медіа та текстових документів тощо.

- можливість додавати, редагувати, погоджувати та видаляти нових користувачів.

- можливість надавати різні типи повноважень користувачам, а саме: PRO-менеджер, менеджер, гість.

- повний доступ до єдиної системи файлів і тек, яка сформована на системі Google Drive і можливістю перегляду файлів усіх користувачів. Можливість спільної роботи над файлами.

- можливість верифікації файлів і завдань або відправлення їх на доопрацювання.

- можливість ставити задачі для усіх працівників організації ГО «Молодіжна Платформа», які є користувачами даної CRM-системи. Можливість призначати відповідальних з термінами виконання.

- пошук по системі (дата, назва, автор, проєкт, теги).

- можливість бачити історію усіх дій користувачів. У вигляді сповіщень чи в окремому полі перегляду, є можливість бачити будь-які зміни дій користувачів, включно з наступними діями у CRM-системі: вхід та вихід користувача; створення, завантаження, редагування, підтвердження та видалення документів; призначення та видалення відповідальних тощо.

- можливість створення витягу даних для звіту за певними критеріями. До прикладу, можливість отримати суму бюджету з декількох проєктів, або кількість учасників серії подій чи всього проєкту.

1.5.2. PRO-менеджер організації:

- можливість створення підпроєктів у проєкті, де менеджеру надана роль PRO, можливість заповнення та адміністрування наступних розділів: загальна інформація про проєкти-грантоотримувачі, нотатки, контакти грантера, документи, власний внесок, модифікації, моніторинг, нагадування.

- можливість надання повноважень іншим менеджерам у рамках власного проєкту.

- можливість фінального погодження документів чи звіту після отримання погоджень від менеджерів, відповідальних за окремі напрямки роботи. 

- можливість ставити задачі для команди проєкту. Можливість ставити дедлайни задач та верифікацію виконаного. Можливість призначати відповідальних з термінами виконання.

- повний доступ до єдиної системи файлів і тек, яка сформована на системі Google Drive і можливістю перегляду та редагування файлів усіх користувачів проєкту. Можливість спільної роботи над файлами. Сповіщення про зміни у файлах, повідомленнях.

- можливість верифікації файлів і завдань або відправлення їх на доопрацювання.

- можливість ставити задачі для усіх учасників проєкту.

- можливість порівнювати файли від інших PRO-менеджерів проєкту.

- пошук по системі (дата, назва, автор, проєкт, теги). 

1.5.3. Менеджер організації:

- можливість погодження документа чи звіту, дотичного до свого напрямку.

- повний доступ до єдиної системи файлів і тек, яка сформована на системі Google Drive і можливістю перегляду файлів усіх користувачів. Можливість спільної роботи над файлами. Сповіщення про зміни у файлах, повідомленнях.

- можливість верифікації файлів і завдань або відправлення їх на доопрацювання.

- можливість мати доступ до редагування файлів, які дотичні до поля відповідальності менеджера (бюджет для грантового менеджера або план моніторингу та оцінки для менеджера з моніторингу та оцінки. (завершення завдань) і дедлайнами виконаної роботи.

- мають бути шаблони усіх типових договорів та звітних документів із вікнами для заповнення даних.

- можливість порівнювати файли від інших менеджерів проєкту.

- пошук по системі (дата, назва, автор, проєкт теги). 

1.5.3. Гість організації:

- можливість перегляду проєктної документації, пов’язаної виключно з запитуваним проєктом. Такий вид доступу теж будуть мати зовнішні лиця для оцінки спроможності організації під час здійснення фінансових та інших видів аудиту.

- доступ до єдиної системи файлів і тек, яка сформована на системі Google Drive і можливістю перегляду лише файлів, пов’язаних з фінансованим проєктом.

- пошук по системі (дата, назва, автор, проєкт, теги).

ІІ. Вимоги до безпеки.

Для захисту передачі даних в CRM-системі потрібний SSL TLS1.2. Двофакторна авторизація входу користувачів. Додаткові протоколи безпеки вітаються та рішення з огляду безпеки зберігання даних.

 ІІІ. Вимоги до пропозиції.

3.1. Система має бути розроблена українською мовою.

3.2. Орієнтовна кількість користувачів – до 20 осіб.

3.3. Терміни виконання робіт: до 2 місяців з дати підписання договору, залежно від функціоналу, без тестування та впровадження.

3.4. Фінансова пропозиція повинна бути актуальною не менше 30 днів з дати закінчення прийняття пропозицій на участь у тендері.

3.5 В темі листа треба вказати “Технічна пропозиція для обрання CRM – назва організації”

3.6. Оплата в безготівковій формі. Валюта розрахунку – Українська гривня.

До пропозиції мають бути надані:

- Комерційна пропозиція з описом робіт та вартості проєкту. Виконується на офіційному бланку організації;

- Реєстраційні документи постачальника, що підтверджують відповідну економічну діяльність наявними КВЕДами;

- інформація про минулий досвід реалізації подібних систем.

- 3 контакти людей чи організацій, що можуть надати рекомендацію.

 —- 

Дата і час закінчення прийняття пропозицій: 18 квітня 2023 року, 23:59

Пропозиції, надіслані після крайнього терміну подачі, розглядатися не будуть. Пропозиції, які не відповідають умовам цього Запиту, не розглядаються.

Усі питання просимо ставити на пошту – [email protected] 

 


Останні публікації цього розділу:

Набір на участь у тренінг-курсі з психологічної підтримки та ментального відновлення людей, які постраждали від війни

Тендер на проведення поведінкового дослідження для Програми USAID АГРО

Конкурс на закупівлю інформаційних таблиць

Конкурс “Сприяння розвитку та використанню форм громадської участі на місцевому та регіональному рівнях”

Закупівля будівельних матеріалів (PAR#2024-140)

Конкурс на закупівлю навчального обладнання для Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради