Освіта на окупованих територіях України (24 лютого — 30 квітня 2022)

Аналітичний центр Cedos зібрав і зафіксував свідчення про освіту на територіях, які опинились під тимчасовою окупацією російських військ.У результаті повномасштабного вторгнення російських військ на ...

unnamed (2)
Освіта на окупованих територіях України (24 лютого — 30 квітня 2022)

Аналітичний центр Cedos зібрав і зафіксував свідчення про освіту на територіях, які опинились під тимчасовою окупацією російських військ.

У результаті повномасштабного вторгнення російських військ на територію України в окупації опинилася низка українських населених пунктів (зокрема у Луганській, Донецькій, Херсонській, Запорізькій, Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській областях). Деякі з цих територій були деокуповані на початку квітня 2022 року. 

У цьому матеріалі зафіксувано основні свідчення про освіту на окупованих територіях на основі особистих контактів, повідомлень у офіційних джерелах, медіа, соціальних мережах. Матеріал складається з кількох частин: огляд питань організації навчання й умов праці освітян_ок на територіях, окупованих у результаті повномасштабного вторгнення Росії у 2022 році; повідомлення про освіту дітей, депортованих на територію Росії; короткий огляд ситуації з освітою на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської областей та Криму після 2014 року; а також фотографії українських закладів освіти, у яких перебували російські окупанти.

Читати повністю аналітичну записку: “Освіта на окупованих територіях України (24 лютого — 30 квітня 2022)


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

У Львові міжнародна коаліція ухвалила політичне рішення про створення трибуналу для керівництва РФ

Соціальне замовлення на практиці: Миргородська ТГ отримала інструменти впровадження

З нагоди Дня Європи в Україні проходить форум “Діалоги про Європу”. Його відкрила Оксана Забужко

В Україні стартує подкаст «Хвостатий тил»: онлайн-формат, який варто чути серцем

Не толеруйте насильство: актор_ки Молодого театру звернулися до глядачів та колег з інших театрів

Занурення в ШІ, симуляція редакції та етичні дилеми — чим запам’ятався другий «EDU-AI»