Комунікаційна стратегія для проектів «Креативної Європи»

Онлайн-курс «Підготовка заявки на програму «Креативна Європа»» продовжується! Нове відео присвячене підготовці комунікаційної стратегії проекту. Це одна з найважливіших частин вашої грантової заявки, ...

Відео 7
Комунікаційна стратегія для проектів «Креативної Європи»

Онлайн-курс «Підготовка заявки на програму «Креативна Європа»» продовжується! Нове відео присвячене підготовці комунікаційної стратегії проекту. Це одна з найважливіших частин вашої грантової заявки, яка оцінюється у 20 балів. Але варто розуміти, що вона має великий вплив не тільки на результат оцінювання, а й на подальшу реалізацію вашого проекту.Переглянувши це відео, ви дізнайтесь, на які основні питання має відповідати ваша стратегія та які найпоширеніші помилки роблять заявники.

Звертаємо вашу увагу, що на конкурс «Проекти міжнародної співпраці» відкрито подачу заявок!

Дедлайн: 27 листопада 2019 року (17:00 за Брюсселем, центральноєвропейський час)

Ознайомитися з документами та умовами участі у конкурсі можна на нашому сайті.
Всі деталі за посиланням.

Переглянувши онлайн-курс про підготовку заявки на програму «Креативна Європа» ви дізнаєтесь:

  • Що таке програма «Креативна Європа» та конкурс «Проекти міжнародної співпраці»?
  • Як підготувати проект для подачі на конкурс та за якими критеріями його будуть оцінювати?
  • Де шукати партнерів та дофінансування для вашого проекту?
  • Як правильно прописати комунікаційну стратегію?
  • Які документи необхідні для подачі на конкурс?
  • Які найбільш поширені помилки українських заявників?

Всі відео курсу будуть доступні за посиланням: https://bit.ly/2ItEuAM


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Соціальне замовлення на практиці: Миргородська ТГ отримала інструменти впровадження

З нагоди Дня Європи в Україні проходить форум “Діалоги про Європу”. Його відкрила Оксана Забужко

В Україні стартує подкаст «Хвостатий тил»: онлайн-формат, який варто чути серцем

Не толеруйте насильство: актор_ки Молодого театру звернулися до глядачів та колег з інших театрів

Занурення в ШІ, симуляція редакції та етичні дилеми — чим запам’ятався другий «EDU-AI»

Сила місцевої демократії: завершилася програма із залучення громадян до врядування