Як подружжя з Житомира рятувало свою справу та займалось волонтерством

Бізнес Людмили — фітнес, Андрій займається будівництвом сонячних електростанцій.Як мільйони інших українців, подружжя пройшло усі етапи сприйняття війни: вчилися реагувати на небезпеки, брали на себе ...

Додано:
greenery

1DSC00139 copy
Як подружжя з Житомира рятувало свою справу та займалось волонтерством

Бізнес Людмили — фітнес, Андрій займається будівництвом сонячних електростанцій.

Як мільйони інших українців, подружжя пройшло усі етапи сприйняття війни: вчилися реагувати на небезпеки, брали на себе відповідальність за дітей, сиділи без роботи, волонтерили, а потім вчилися і в умовах війни жити повноцінним життям, не відкладаючи на потім важливі речі.

Олексюки доводять: можна жити моментом, вони вірять в майбутнє України і в своє майбутнє в Україні. Вони незалежні й енергонезалежні, адже навіть фітнес-клуб, який відкрили за місяць до війни, забезпечується електрикою виключно завдяки сонячній енергії.

“Відбувається війна, потрібно винести якісь уроки для себе і розуміти, що нам треба жити. Жити повним життям, а не проживати його і думати, а що ж буде завтра”, — говорить Людмила. Детальніше — у відео.

Проєкт “Житомиряни. Історії незламності” здійснюється в рамках грантового конкурсу «Голоси громад», що впроваджується НУО “Сучасний Формат” за підтримки Національного фонду сприяння демократії (National Endowment for Democracy).


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Більше знай, про себе дбай — менше страху і більше знань для підлітків України

Майстерня стійкості: стартував онлайн-курс для HR-фахівців

20 адаптивних спортивних клубів з’явиться у громадах України: оголошені переможці конкурсу «Час діяти, Нестримні»

В Корсунь-Шевченківському презентували книгу «Жити попри все» та обговорили важливість збереження пам'яті про війну та підтримки тих, хто постраждав від неї

Мережа Карітасу України закупить 5000 шкільних портфелів для дітей: стартувала щорічна благодійна акція

На Prometheus стартував онлайн курс «Як навчати в цифровому світі»