З вересня на Білозерщині запрацюють три Шкільні служби порозуміння

15 учнів та 3 вчителі трьох шкіл Білозерського району пройшли тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння», успішно засвоїли матеріал, склали іспит та отримали сертифікати ...

13502516_1062898573804992_6146120533077677245_o
З вересня на Білозерщині запрацюють три Шкільні служби порозуміння

15 учнів та 3 вчителі трьох шкіл Білозерського району пройшли тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння», успішно засвоїли матеріал, склали іспит та отримали сертифікати медіаторів.

З 21 по 24 червня на базі Білозерської багатопрофільної гімназії пройшов тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння», в якому взяли участь 15 учнів та 3 вчителі трьох шкіл Білозерського району: Білозерська багатопрофільна гімназія, Білозерська ЗОШ №2 та Дар’ївська ЗОШ. Чотири дні потенційні медіатори плідно та ефективно прцювали у командах, невеликих групах, та індивідуально аби успішно засвоїти новий матеріал та скласти іспит медіатора.

Тренінг був насиченим та цікавим. В перший день учасники ознайомились із поняттям конфлікту, причинами його виникнення, працювали з упередженнями, визначали власний стиль поведінки в конфліктній ситуації, розбирали конфліктні ситуації та знаходили їх вирішення. Так вправи як «Таємний друг», «Дружня пошта», «Мавпенята» здружили дітей та створили приємну та доброзичливу атмосферу під час тренінгу.

Другий день почався з «Кола цінностей», яке сприяло ще більш позитивному настрою в групі. Учасники та учасниці зрозуміли, що незважаючи на соціальний статус, вік та стать, люди мають однакові цінності в житті: любов, доброта, повага, щирість, взаєморозуміння, дружба, сім’я, та ін.

Також потенційні медіатори ознайомились із самою процедурою медіації, її етапами, правилами, техніками, принципами.
Третій день був найбільш відповідальним та емоційним. Адже учасники мали скласти іспит – Вправа «Вертушка» – де кожен зміг побувати в ролі медіатора, конфліктуючої сторони та спостерігача. Звичайно хвилюванням не було кінця. Але всі успішно справились із завданням.

«Це було щось неймовірне, – говорить Дарина, учениця Білозерської ЗОШ №2. – Я так хвилювалася, боялась що в мене не вийде, що переплутаю етапи медіації , та щось піде не так. Але в мене все вийшло! Я щаслива! Я готова допомагати іншим вирішувати конфлікти мирним шляхом, за допомогою медіації!»

Заключний четвертий день був творчим днем. Адже діти разом із своїми координаторами малювали портрет медіатора, створювали колажі своїх Шкільних служб порозуміння, придумували девіз служби та планували свою роботу на вересень місяць.

«Це були чудові та незабутні чотири дні, – говорить Марина Рибалко, координатор Дар’ївської шкільної служби порозуміння. – Ми дізнались багато нового, є над чим задуматись. головне, що отримані знання, ми зможемо застосовувати не тільки в школі, а й в повсякденному житті. Багато речей сприймаються по-різному, так як конфлікт, упереджене ставлення. Дуже було приємно спостерігати за дітьми, за їхньою співпрацею, вмінням комунікувати, працювати в групі та в парах».

Ще багато роботи попреду у наших медіаотрів: облаштування кабінету Шкільної служби порозуміння, її презентація іншим учням, вчителям, батькам. То ж з нетерпінням чекатимемо початку навчального року, коли робота закипить в обраних трьох школах.

Катерина Павловська

Довідково. Тренінг пройшов в рамках проекту «Впровадження медіації ровесників як форми попередження конфліктів в школах Білозерського району», який реалізується Білозерським молодіжним центром регіонального розвитку в рамках навчальної програми “Активні громадяни”, яка впроваджується Британською Радою в Україні у партнерстві з Фондом “Об’єднання”.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями