«З шедевром у відпустку!»: в Миколаєві трансформують художній музей

Картини Мурашко, Рєпіна, Сєрова, Верещагіна, Петрова-Водкіна, Тишлера, Серебрякової та інших відомих живописців «трансформують» образ Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна. ...

Додано:
Evgen Gomonjuk

Трансформація музею
«З шедевром у відпустку!»: в Миколаєві трансформують художній музей

Картини Мурашко, Рєпіна, Сєрова, Верещагіна, Петрова-Водкіна, Тишлера, Серебрякової та інших відомих живописців «трансформують» образ Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна. Команда відомих українських дизайнерів створить на основі реальних експонатів креативні колажі, які дозволять музею спілкуватися на зрозумілій мові з молодою аудиторією.

Копітка робота з оцифрування і «перетворення» матеріалів музейних фондів проходить в рамках проекту «Трансформація художнього музею в сучасний культурний хаб».

«Напередодні ювілею, 230-річчя Миколаєва, ми часто говоримо про бренд міста, про його символи і асоціації з ним, але одночасно забуваємо, що мистецтво може бути тим найвпізнаванішим атрибутом. У колекції художнього музею понад 17 000 експонатів. Це візитна картка нашого міста! І нам хотілося розповісти про неї ширшій аудиторії», – каже Євген Гомонюк, менеджер проекту.

1 етап – відбір, фотографування та створення цифрових копій необхідних робіт

За його словами, сьогодні, в умовах конкуренції, музеї та інші заклади культури змушені трансформуватися в культурні хаби, аби демонструвати нові підходи щодо виставок, лекцій, різних обговорень та презентацій. А в практичній роботі застосовувати інтерактивність і адаптацію до сучасної аудиторії.

«З цією метою ми хочемо допомогти музею в розробці інноваційних промо матеріалів. Еко-сумки, футболки, блокноти, термо-кружки та інший мерч стане містком у комунікації з майбутнім відвідувачем. Саме тому, ми вибрали портрети для такої взаємодії. Це реальні герої або персонажі, які як би говорять нам: «Мистецтво в маси!», «Музей – це модно!», «Створи вічність в своєму гардеробі» або «Візьми шедевр з собою у відпустку», – зазначає він.

Музеї, будинки культури, бібліотеки у більшості жителів Миколаєва асоціюються з пережитками минулого і обтяженням масою стереотипів. Тому подібна промо продукція повинна стати унікальною візуальною мовою, яка зможе привернути увагу аудиторії різного віку і викликати інтерес серед інших варіантів проведення дозвілля.

Трансформація художнього музею

Трансформація художнього музеюРозробкою нових сенсів займуться відомі українські графічні дизайнери та майстри колажу, які співпрацюють з багатьма успішними вітчизняними та міжнародними брендами.

На сьогоднішній день вже сфотографовані та оцифровані всі необхідні картини. Наразі йде робота над створенням макетів для різних типів друку.

Крім того, в рамках проекту буде проведено спецкурс з чотирьох освітніх модулів для музейних працівників та представників колективів установ культури міста та області з метою вдосконалення професійних навичок і експертизи в професії. А також ряд відкритих лекцій і культурних заходів для всіх охочих миколаївців.

Проект реалізує КУ «Агенція розвитку Миколаєва» за підтримки Українського культурного фонду.

Трансформація художнього музею

 


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

У Львові відбулась вулична акція «Насильство — не традиція»

«Ба та Ді проти брехні»: медіа ШоТам презентує новий проєкт для старшого покоління

Рік завершується, а робота в третьому секторі ні

Платформа майбутньої професії: В Україні розвиватимуть напрямок профорієнтації підлітків з вразливих категорій населення

Женевська декларація прав дитини 2024

У 4 старостатах Білозерської громади на Херсонщині стартував проєкт з утеплення укриттів для безпечного перебування в холодний період