Як у Пирятинській громаді діють шкільні коворкінги

Цикл вебінарів «Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді» продовжується.6 червня 2024 року ми провели вже 5 зустріч, де обговорили ВИНАХІДНИЦЬКИЙ профіль.Винахідницький (або ...

Додано:
powerreform

заставка
Як у Пирятинській громаді діють шкільні коворкінги

Цикл вебінарів «Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді» продовжується.

6 червня 2024 року ми провели вже 5 зустріч, де обговорили ВИНАХІДНИЦЬКИЙ профіль.

Винахідницький (або інноваційний чи 3D) напрямок є найзатребуванішим серед молоді. У час стрімкого розвитку технологій та попиту на спеціалістів таких напрмяків, учні все частіше хочуть пов’язати свою майбутню професію з програмуванням та інноваціями. Саме винахідницькі коворкінги, які були в центрі нашого обговорення, є майданчиком, де діти можуть спробувати себе у різних напрямках інновацій та здобути практичні навички.

Цього разу нашими спікерами стали керівники винахідницьких коворкінгів із різних громад України, які ділилися своїм досвідом та труднощами, які можуть виникати на шляху. Познайомимося ближче:

  • Сергій Вольвач – керівник інноваційного 3D коворкінгу на базі ЦДЮТ у Пирятинській громаді. Пан Сергій є вчителем з багаторічним стажем, тому його учні проходять комплексне навчання, де є місце, як теорії, так і практиці. Серед тематики занять – програмування, моделювання дронів, складання алгоритмів та написання програм для мікроконтролерів, конструювання електромеханічних вузлів робототехнічних систем та багато іншого. Саме тому діти-учасники інноваційного коворкінгу є призерами Всеукраїнських та Міжнародних олімпіад та конкурсів, стипендіатами, їхні проєкти презентовані на виставках та вже знаходять практичне застосування.

 

  • Дар’я Доценко – вихованиця інноваційного 3D коворкінгу в Пирятині. Дар’я розповідала як проходить орнанізація їхніх занять у коворкінгу, які її проєкти стали переможними на конкурсах та як вони вже застосовуються практично. Також Дар’я зауважила, що робота в коворкінгу точно вплине на вибір її майбутньої професії.
  • Василь Назарчук – керівник 3D коворкінгу Баранівського МРЦ. Пан Василь є ще одним яскравим прикладом того, як людина не з освітнього середовища стає чудовим, а головне майстерним наставником для дітей. Сьогодні на базі Баранівського МРЦ функціонує близько 13 3D-принтерів з якими працюють учні. Проте важливою також є соціальна складова. Завдяки принтерам пан Василь виготовляв захисні щитки для лікарів у часи пандемії, а зараз щодня друкує необхідні деталі для нашого війська.

 

  • Олена Горобець – директорка Кропивницького МРЦ, Василь Юр’єв та Руслан Черніченко – викладачі трудового навчання в міжресурсному центрі. Центр у Кропивницькому має 3 локації, які відвідують діти з 34 шкіл міста. Години, що відведені для уроків трудового навчання, вони проводять тут, адже заняття в центрі адаптовані під програму МОН. Основною метою уроків є зацікавити дітей до навчання технічної роботи, дати розуміння важливості вивчення як програмування, так і фізики, адже всі галузі є пов’язаними і важливими. На базі центру створюються багато соціальних проєктів, як от переносні зарядні станції для міста, що працюють від сонячних батарей і багато іншого. Найголовніше, що все створюється за ініціативи дітей.

 

До нашого вебінару також доєднався Сергій Дятленко – експерт з питань освіти, а модерували розмову традиційно експерти нашого проєкту – Маркіян Дацишин та Іван Савицький.

Запис вебінару, методичні матеріали та презентації ви можете знайти за посиланням:

«Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді» (АРТШВЕЙНИЙ) 30.05.2024.

«Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді» (САДОВИЙ)23.05.2024

«Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді» (КУЛІНАРНИЙ). (16.05.24)

Перший вебінар із циклу «Два роки діяльності шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді»(09.05.24)

Видання:

“РОЗБУДОВА ЛАНЦЮЖКІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ В ЕКОНОМІЦІ ПИРЯТИНСЬКОЇ ГРОМАДИ” 

ШКІЛЬНІ КОВОРКІНГИ У ПИРЯТИНСЬКІЙ ГРОМАДІ 

ВИДАННЯ “ШКІЛЬНІ КОВОРКІНГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ ПІД ЧАС ВІЙНИ”

Презентації спікерів вебінару за посиланням:

Іван Савицький 

Маркіян Дацишин

Сергій Дятленко

Дякуємо всім учасникам нашого заходу. Ваша присутність та активна участь є дуже важливими для нас.

Приєднуйтесь до нашого 6 вебінару про інклюзивну освіту в коворкінгах, що відбудеться 13 червня (реєстрація). Аби не пропустити важливу інформацію, слідкуйте за анонсами на наших сторінках. До зустрічі!

Нагадуємо, що вебінари проводяться за підтримки ГО «Інститут Громадянського Суспільства» у партнерстві з Пирятинською міською радою за підтримки Європейського Союзу у межах проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання»

 


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку