Як громадським організаціям співпрацювати з медіа?

Хочете, щоб ваша ГОшка потрапляла у стрічку новин та репортажі? Тоді дивіться добірку порад про те, як громадській організації налагодити співпрацю зі ЗМІ, від проєкту «Зміцнення громадянського ...

Додано:
Shevtsov.Mykhailo

Зміцнення громадянського активізму серед молоді (1080 × 1080 пікс.)
Як громадським організаціям співпрацювати з медіа?

Хочете, щоб ваша ГОшка потрапляла у стрічку новин та репортажі? Тоді дивіться добірку порад про те, як громадській організації налагодити співпрацю зі ЗМІ, від проєкту «Зміцнення громадянського активізму серед молоді» 

Публікація створена за підтримки National Endowment for Democracy, ГО «Фонд «Професійний розвиток Харкова» та HUB 6/9.  

  1. Поставте цілі

Потрапити в ЗМІ — круто, але ще крутіше, коли це допомагає досягати цілей вашої організації. Тож, перш ніж спамити на пошти редакцій, подумайте:  

  • як співпраця зі ЗМІ допоможе вашій організації?  
  • які необхідні публікації або сюжети? 
  • скільки згадок треба отримати для результату? 
  1. Складіть медіакарту

Медіакарта — це документ, у якому зібрана інформація про ЗМІ та їхні контакти для подальшої співпраці. Складати її треба виходячи з того, які медіа читає/дивиться/слухає ваша авдиторія. Наприклад, нема сенсу доносити інформацію про можливості для молоді через радіо, якщо хлопці й дівчата його слухають хіба що в гостях у бабусі. 

  1. Призначте відповідального

Щоб систематизувати роботу зі ЗМІ, призначте людину, яка буде відсилати запрошення журналістам, писати пресрелізи та зможе відповісти на питання медійників, якщо ті завітають до вас на захід. 

  1. Працюйте над інфоприводами

Щоб новини від вашої організації не відправлялися в корзину, треба створювати інфоприводи, які зацікавлять журналістів. Вони мають бути оригінальними, соціально важливими та цікавими для аудиторії ЗМІ. 

Приклади інфоприводів для організацій громадянського суспільства: 

  • Унікальні історії учасників проєктів  
  • Масові заходи в громаді  
  • Проєкти, де є наочний результат  
  • Експертні статті  
  • Результати досліджень  
  • Громадські акції  
  • Позитивні зміни в громаді за вашої участі 
  1. Не робіть саморекламу

Велика помилка — намагатися «продати» свою організацію через ЗМІ. Якщо ви хочете потрапити у стрічку новин, на першому місці мають бути важливі події та історії, а вже на другому — те, що за ними стоїть ваша організація. 

Нові корисні матеріали для своїх організацій шукайте в наших Instagram та Facebook.  


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Ресурсні центри для неурядового сектору Півдня України визначили пріоритетні сфери розвитку

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares