«Великі історії малого бізнесу»: ООН і Molodiya Festival запустили соцкампанію про підприємництво

На платформі онлайн-освіти Почати.Бізнес завершилося голосування за відео проєкту "Великі історії малого бізнесу". Серія коротких роликів розповідає про підприємців із Донеччини, Луганщини та ...

Додано:
Molodiya Festival

Великі історії малого бізнесу
«Великі історії малого бізнесу»: ООН і Molodiya Festival запустили соцкампанію про підприємництво

На платформі онлайн-освіти Почати.Бізнес завершилося голосування за відео проєкту “Великі історії малого бізнесу”. Серія коротких роликів розповідає про підприємців із Донеччини, Луганщини та Запорізької області. Частина з них    переселенці, котрі залишили свої домівки й з нуля створили власну справу. Цю соціальну кампанію  ООН проводить вже 5 років поспіль спільно з фестивалем соціальної реклами Molodiya Festival. Її мета – показати людей, які, попри труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон. 

Розповідь про “королеву квітів” з Горлівки перемогла у глядацькому голосуванні за ролики проєкту. Історія, зафільмована режисеркою Анастасією Ковальчук, розповідає про справу Ніни Радченко  садовий центр в Олександрівці Донецької області. Освоювати цілину в Лиманський район Ніна разом із родиною приїхала у 2014 році, коли залишатися у рідній Горлівці було вже несила. Зараз дівчина вирощує квіти та ефіроолійні культури, і вбачає у садівництві своє призначення, а не тільки спосіб заробітку.

На другому місці за результатами глядацького голосування  історія священика і волонтера Сергія Казьменка. Її зафільмувала режисерка Марія Дергачова. Сергій переїхав у Добропілля 2014 року із села Оленівка Донецької області. Декілька років займався волонтерством, потім відкрив власний бізнес  виробництво питної води «Джерело здоров’я». Для старту використав заощадження, які разом із дружиною відкладали на відпочинок. На грант докупили сучасне очисне обладнання. На роботу Сергій бере у першу чергу переселенців.

Третє місце голосування  історія про Лідію Хилу та її майстерню текстилю від режисера Максима Люкова. Усе починалося з того, що після 19 років роботи на підприємстві Лідію скоротили. Жінка вирішила, що це чудова нагода почати щось своє. Вона знайшла подругу-однодумицю, з якою разом виграли грант і відкрили власну швейну майстерню у рідному Мелітополі. 

Дивіться усі відео проєкту тут.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Участь у Women's Pitch Day допомогла знайти «ангельські» інвестиції для реалізації ідеї

Усвідомлений вибір професії в ІТ: новий відеокурс “IT WAKE UP” для допомоги школярам і студентам

Енергетики навчалися впроваджувати гендерні принципи

Фінал конкурсу серед жінок-підприємниць Women's Pitch Day: хто отримав грант

Інформаційна відкритість Статутів та Положень про громадську участь у селищних громадах Харківського регіону

НАТО радіомарафон 2021 – програма п’ята: Канада