Увага, грант: що таке культура благодійності і яких заявок очікують внутрішні донори?

Залишилось трохи більше тижня до завершення прийому заявок на грантовий конкурс Zagoriy Foundation (дедлайн подовжено до 7 вересня). Розмір грантової підтримки – до 300 000 гривень.Мета конкурсу – ...

Додано:
Lena Skachkova

123
Увага, грант: що таке культура благодійності і яких заявок очікують внутрішні донори?

Залишилось трохи більше тижня до завершення прийому заявок на грантовий конкурс Zagoriy Foundation (дедлайн подовжено до 7 вересня). Розмір грантової підтримки – до 300 000 гривень.

Мета конкурсу – підтримка креативних унікальних проектів, направлених на розбудову нових підходів у благодійності, впровадження навчальних програм та залучення людей до добрих справ.

Для тих, хто ще не подався на конкурс, але бажає не пропустити можливість, менеджерка проектів Zagoriy Foundation Марія Мурадханян розповідає, що таке культура благодійності, на які заявки чекає команда фонду та чому важливо долучатися до добрих справ у будь-якому віці.

Що таке культура благодійності і чому фонд підтримує проекти, направлені на її розвиток?

Місія Zagoriy Foundation – розвиток культури благодійності, і всі проекти фонду, включно з дослідженнями третього сектора та грантовою програмою, служать цій місії.

Якщо спрощувати, культура благодійності – це поширення звички робити добрі справи. Щоб це відбувалося, якомога більше людей мають знати, які існують ефективні шляхи допомоги, і бачити, як саме вони можуть долучитися до вирішення нагальних потреб суспільства чи громади.

Ключ до розвитку культури благодійності – системний підхід та залучення до процесу великої кількості професіоналів з хорошими ідеями, вартими підтримки. Саме тому фонд виступає внутрішнім донором і проводить грантовий конкурс.

Які проекти можна подавати на конкурс?

Перш за все, вони мають відповідати одній з трьох тематик, що відображають провідну мету проекту.

Перша тематика: «Згуртованість, мобілізація громади та міжсекторальна співпраця для розвитку благодійності»

Проекти цієї тематики мають об’єднувати представників різних регіонів/структур/організацій/спільнот, аби вони почули один одного, зрозуміли потреби кожного та змогли налагодити взаємодію для вирішення актуальних соціальних проблем. Це проекти, направлені на синергію різних ресурсів та структур з метою підсилення ефекту за рахунок співпраці.

 Приклади проектів цієї тематики:

  • Розробка та проведення навчального курсу для волонтерів, аби вони опанували етику спілкування з бенефіціарами, усвідомили їх потреби, ефективні шляхи допомоги та свою роль у допомозі вашій організації.
  • Організація циклу зустрічей для представників бізнесу, третього сектору та держслужбовців для обговорення спільної взаємодії у питаннях вирішення конкретної проблеми вашого населеного пункту.
  • Створення платформи для організації взаємодії між представниками бізнесу та недержавними чи благодійними організаціями, щоб перші могли включити співпрацю з НДО та благодійниками у власну програму корпоративної соціальної відповідальності.
  • Розробка та проведення вебінарів на тему соціального підприємництва та організація менторства з питань соціального підприємництва для організацій, які хочуть розвиватися у цьому напрямку.

Друга тематика: «Просвітництво у сфері благодійності»
Проекти цієї категорії містять освітній компонент, тобто мають цікаво та змістовно висвітлювати актуальні питання для розвитку третього сектору в Україні.

 Приклади проектів цієї тематики:

  • Створення онлайн-гри для підлітків про благодійність.
  • Створення дитячої навчальної платформи на тему «Як стати благодійником?» з відео-уроками, вікторинами та сертифікатом благодійника за проходження курсу.
  • Написання та видання ілюстрованої дитячої книжки, присвяченої етиці та культурі спілкування з людьми з інвалідністю.

Третя тематика: «Популяризація благодійності» 
Проекти мають висвітлювати проблеми, які зазвичай залишаються поза увагою широкого загалу.

Приклади проектів цієї тематики:

  • Зaпочаткування соціального підприємництва у вашому населеному пункті – скажімо, екоферми з вирощування овочів, трав та виробництва сиру. 10% прибутку має надходити на покращення інфраструктури та вирішення нагальних проблем громади.
  • Запуск краундфандингової платформи.
  • Проведення благодійного сімейного фестивалю.

    Наголошуємо, що вищезазначені ідеї наведені виключно для прикладу та більшого розуміння тематик грантового конкурса.Ви не маєте обмежуватися запропонованими ідеями, проте сподіваємося, вони надихнуть на розвиток власних ініціатив на тему культури благодійності, а Zagoriy Foundation допоможе з їх реалізацією!

 


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку