Участь батьків в організації інклюзивного навчання

Батьки і школа мають однакову мету – дитина, якій подобається навчання і яка після закінчення школи зможе бути щасливою і реалізованою. Саме навколо цієї мети можуть об’єднуватись батьки і працівники ...

освіта
Участь батьків в організації інклюзивного навчання

Батьки і школа мають однакову мету – дитина, якій подобається навчання і яка після закінчення школи зможе бути щасливою і реалізованою. Саме навколо цієї мети можуть об’єднуватись батьки і працівники шкіл.

Та особливо така співпраця і розуміння процесів важливі для батьків дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах. Адже від наявності цього часто залежить психічний, емоційний і фізичний розвиток дитини з особливими освітніми потребами, доброзичлива атмосфера в класі і дружелюбне ставлення батьківської спільноти.

Співпраця ґрунтується на довірі, а великою частиною довіри є поінформованість. Тому ГО «Смарт освіта» і EdEra створили курс “Участь батьків у організації інклюзивного навчання”. У ньому лекторки розповідають про те, як і коли батькам потрібно звертатись по допомогу до спеціалістів, як відбуватиметься інклюзивне навчання їхньої дитини, як оцінюватимуть її особливі освітні потреби, а також як спілкуватися зі шкільною адміністрацією і вчителями та емоційно не вигорати.

Окрім лекцій, у курс включено інтерв’ю з батьками про їхній успішний і неуспішний досвід, помилки і лайфхаки щодо інклюзивного навчання.

Для кого цей курс:

  • Батьки дітей з особливими освітніми потребами 
  • Будь-хто, хто хоче більше дізнатись про інклюзивне навчання

 

Пройти курс тут.

 

Джерело: EdEra.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Освітні курси для ветеранів/ок та членів їх родин: діє набір на професійні курси та бізнес-школи у Чернівецькій області

ВООЗ запустила глобальну ініціативу «3 до 35» для збереження мільйонів життів

Захист персональних даних в органах місцевого самоврядування не в пріоритеті - моніторинг

Народовладдя в дії: три історії громадських радників про силу змін в громадах

Волинський Інститут Права досліджує стан владно-громадської співпраці у двох громадах

Спільнота практики театру пригноблених розвивається через підтримку нових партнерств в роботі над суспільно-важливими темами