Цілі сталого розвитку ООН і освіта медичних сестер

На 70-й Генеральній асамблеї ООН в рамках Саміту з питань сталого розвитку в вересні 2015 року було прийнято Порядок денний у галузі сталого розвитку до 2030 року, в який включені 17 Глобальних ...

Додано:
Alexander Wolf

alphabet-class-conceptual-cube-301926
Цілі сталого розвитку ООН і освіта медичних сестер

На 70-й Генеральній асамблеї ООН в рамках Саміту з питань сталого розвитку в вересні 2015 року було прийнято Порядок денний у галузі сталого розвитку до 2030 року, в який включені 17 Глобальних цілей. До їх розробки активно долучилися представники громадянського суспільства. На думку керівництва ООН, прийняття офіційного документу «Перетворення нашого світу: Порядок денний у галузі сталого розвитку на період до 2030 року» знаменує новий історичний етап переходу до сталого розвитку всієї світової спільноти. Глобальна ціль 4.7: «До 2030 року забезпечити, щоб усі учні [learners, особи, що вчаться] здобували знання і навички, необхідні для сприяння сталому розвитку, у тому числі шляхом навчання з питань сталого розвитку та сталого способу життя, прав людини, гендерної рівності, пропаганди культури миру та ненасильства, громадянства світу й усвідомлення цінності культурного різноманіття і вкладу культури в сталий розвиток».

Проте, Асоціація паліативної та хоспісної допомоги проаналізувала, наприклад, розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 95-р яким було затверджено Стратегію розвитку медичної освіти. Проведення контент-аналізу цього документу виявило, що вищезгадані питання – впровадження навчання з питань сталого розвитку та сталого способу життя, прав людини, гендерної рівності тощо жодною мірою в ньому не передбачені.

Асоціація продовжила аналіз і звернула увагу на навчальні програми медичних сестер, що впроваджуються в Україні. Зазначимо їх невідповідність Цілям сталого розвитку ООН. Ці навчальні програми, до розробки яких переважно не залучалися організації громадянського суспільства, формують лише узагальнене розуміння щодо цінності культурного різноманіття та прав людини і не включають питання соціальної справедливості, інклюзії, мультидисціплінарної співпраці тощо.

Наслідком всього цього є те, що державна політика у сфері середньої освіти медичних працівників з питань допомоги в кінці життя не повною мірою враховує потреби населення.

Підготував Олександр Вольф, голоаа БО “Асоціація паліативної та хоспісної допомоги“, [email protected]

 

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії