Українські школярки спроектували лавочки для дотримання соціальної дистанції

30 школярок запропонували свої ідеї змін у міський простір, аби прилаштувати українські міста до необхідності підтримувати соціальну дистанцію тривали час. Вони створили 3D прототипи міських лавок, ...

Додано:
Anastasia Kostenko

ірина лучин 6
Українські школярки спроектували лавочки для дотримання соціальної дистанції

30 школярок запропонували свої ідеї змін у міський простір, аби прилаштувати українські міста до необхідності підтримувати соціальну дистанцію тривали час. Вони створили 3D прототипи міських лавок, що допомагають підтримувати режим соціальної дистанції. Усі проєкти взяли участь у конкурсі модулю “3D моделювання та друк” ініціативи STEM is FEM. 

 Учасниці модулю представляли 13 українських міст та вписували свої ідеї у простір рідного міста. Ідеї виявилися найрізноманітніші – від інклюзивної лавочки для буккроссинга до лавок-гойдалок для інтровертів. Гран-прі конкурсу здобула 14-річна Ірина Лучин з Івано-Франківська. 

В рамках модулю дівчата мали змогу поспілкуватися з мотиваційними спікерами з Посольства Великої Британії в Україні, Країнного Офісу Структури “ООН Жінки” та представницями українського уряду. Зокрема, з мотиваційними спічами до учасниць звернулися Голова Країнного офісу Структури “ООН Жінки” Домініка Стояноска, Радниця з політичних питань Посольства Великої Британії в Україні Кейт Дейвенпорт, Голова Одеської митниці в 2015-2016 рр. Юлія Марушевська та Координаторка соціальної реформи Команди підтримки реформ Міністерства фінансів Катерина Бондар.

Модель Ірини Лучин, після її перемоги у конкурсі, було надруковано у масштабі 1:6 до реальних розмірів з PLA-пластику – біорозкладного матеріалу, виготовленого із продуктів переробки кукурудзи, цукрової тростини, крохмалю та целюлози. 

Конкурс провів проєкт STEM is FEM – благодійна освітня ініціатива, покликана мотивувати дівчат обирати освіту та кар’єру у STEM-напрямках. Для цього кожні два місяці організовуються модулі-знайомства із різними галузями STEM, які дозволяють дівчатам більш усвідомлено обрати для себе майбутню професію.

ірина лучин ірина лучин 2


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«STOPманіпулятор» в Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара

Благодійний фонд «Дьонсурі»: чекати «зручного часу» не варто, діяти потрібно вже зараз

Впровадження нового регламенту ЄС CPR/2024: практичний крок до сталої відбудови

На Львівщині стартує проєкт з дослідження потреб у сфері професійної освіти

Триває реєстрація результатів участі у Всесвітньому дні прибирання 2025

Навчальні заклади Донецької та Луганської областей впроваджують міжнародну програму з підприємництва