Що вміють громади після двох модулей Школи МЕР?

10 серпня закінчився другий модуль школи місцевого економічного розвитку для територіальних громад. Школа МЕР розрахована на 6 місяців навчання та розглядає такі теми:сталий економічний розвиток. ...

187655434_3976677625713167_3777870028529188690_n
Що вміють громади після двох модулей Школи МЕР?

10 серпня закінчився другий модуль школи місцевого економічного розвитку для територіальних громад. Школа МЕР розрахована на 6 місяців навчання та розглядає такі теми:

  • сталий економічний розвиток. Планування та реалізація;
  • залучення додаткових ресурсів для місцевого розвитку. ДФРР, грантові програми, інвестиції;
  • роль інвестора  в місцевому економічному розвитку, та кращі практики взаємодії з бізнесом;
  • заключний офлайн-етап «Форум оцінки інвестиційної спроможності громад».

Blue and Red Modern Gradient Project Management Roadmap Instagram Post (1)

Під час першого етапу учасники познайомились із різновидами стратегічного планування, навчились методам збору даних та різним видам  аналізу .Команди учасників попрактикувалися в SWOT-TOWS аналізі інвестиційної привабливості, який проводили для своїх громад Разом із експертами Центру “Ейдос” представники територіальної громади склали власний соціально-економічний профіль. 

Другий модуль був присвячений пошуку додаткових ресурсів. Учасники прослухали лекції та мали ряд домашніх завданнь: напрацювати ідеї для потенційних грантових заявок, скласти список кредитних ресурсів якими можуть скористатися для місцевого економічного розвитку. Основним завданням було розробити модель фінансування місцевого економічного розвитку у своїй громаді на найближчі три роки. 

“Під час цього домашнього завдання громади працювали з фінансовим плануванням. Кожна громада зробила презентацію в якій описала заходи, які вони хочуть реалізувати в найближчі три роки та обґрунтувала їх відповідність цілям місцевого економічного розвитку. Експерти Центру Ейдос консультували учасників щодо розробки документу, зокрема звертали увагу на важливість повноти описання моделі, в частині орієнтовних строків реалізації, бюджетів та джерел фінансування. Робився акцент на використанні різних інструментів фінансування: бюджетних, інвестиційних, кредитних та грантових.”.  –  Зазначає аналітик та експерт Школи МЕР Валентин Потеруха. 

Наразі вже розпочався третій модуль школи під час якого команди вивчають роль інвестора в місцевому економічному розвитку та розглядають кращі практики взаємодії громад із бізнесом.

Після закінчення школи місцевого економічного розвитку учасники будуть мати розроблені проєкти документів:

  • Соціально-економічного профілю громади;
  • Моделі фінансування МЕР на найближчі 3 роки.;
  • “Інвестиційний паспорт” як інструмент залучення інвестицій, який буде представлено на фінальному офлайн заході.

Школа місцевого економічного розвитку проводиться Центром“Ейдос” за підтримки партнерів  Friedrich Naumann Foundation Ukraine and Belarus!


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У громадах Півдня України проводять картування місцевого неурядового сектору

Правоохоронці та фахівці громад Чернігівщини посилюють спроможність з протидії гендерно зумовленому насильству

Участь громадян у процесах відновлення: кейс Березнегуватської громади (Миколаївщина)

Відбулась настановча сесія програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

Курси англійської для переселенців стартують у 8 містах України

У Тернополі нагородили переможців всеукраїнського конкурсу «Золотий фліпчарт»