Проведено освітній проект для вчителів, директорів шкіл та шкільних психологів

Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку»  (ГС МІІР) спільно з просвітницькою ініціативою Empatia за партнерської підтримки видавництва «Ранок» завершили 8-місячний освітній ...

8
Проведено освітній проект для вчителів, директорів шкіл та шкільних психологів

Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку»  (ГС МІІР) спільно з просвітницькою ініціативою Empatia за партнерської підтримки видавництва «Ранок» завершили 8-місячний освітній проект «Розвиток лідерів Нової української школи». Проект фінансується в рамках литовської Програми розвитку співпраці та сприяння демократії за фінансової підтримки Шведського Інституту.

БАНЕР МИИР ФИНАЛЬНЫЙ С БАБОЧКАМИ

Донори з Литви та Швеції підтримують освітні проекти, які реалізовує ГС МІІР та Empatia вже четвертий рік поспіль. Щороку ми фокусуємось на певній сфері роботи освітян – емоційному інтелекті, навичках миротворення та медіації конфліктів, Ненасильницькій комунікації, свідомому лідерстві тощо. Цього року Проект об’єднав 24 учасники – директорів шкіл, їх заступників та лідерів освіти з таких українських міст та селищ, як Жидачів, Ковалівка, Тинне, Суми, Костянтинівка, Вигода, Київ, Маріуполь, Мелітополь, Чернівці, Шкарівка, Коломия, Зоря, Краматорськ, Долинська, Павлоград, Черкаське, Львів. Протягом навчання з учасниками Проекту працювали тренери з України, Німеччини, Швейцарії, ОАЕ та США, провідні спеціалісти в таких сферах, як розвиток емоційного інтелекту, Ненасильницька комунікація, інтегральна психологія, Спіральна динаміка, педагогіка партнерства, інтуїтивна педагогіка, фасилітація групової роботи, медіація конфліктів, освітня кінезіологія та арт-терапія.

1   5

Учасники проекту «Розвиток лідерів Нової української школи» в рамках навчальної програми взяли участь у наступних заходах:

  • 2-денний тренінг зі Спіральної динаміки
  • 2-денний тренінг з Ненасильницької комунікації
  • 1-денний тренінг «Елементи освітньої кінезіології в навчальному процесі»
  • 2-денний тренінг «Медіації конфліктів»
  • 2-денний тренінгу «Фасилітація групової роботи»
  • 2-денний тренінг «Кола соціократії у школах»
  • 1-денний тренінг «Народжені навчати. Міжнародні стандарти уроків»
  • 1-денний тренінг «Інтуїтивна педагогіка»
  • 1-денний тренінг «Психологічні основи миротворення»

2   7

Крім того, вони взяли участь у 10 вебінарах-практиках з Ненасильницької комунікації та 2 онлайн зустрічах з директорами шкіл із Польщі (Вебінар з Ельжбетою Вецлав “Досвід впровадження та практики ННК у школі”) та Угорщини (“Досвід впровадження та практики ННК у школі” (Угорщина)), в яких на системному рівні впроваджується метод Ненасильницької комунікації.

4   3

Під час третього модулю Проекту – освітнього ретриту Черкащиною – учасники почали створювати Маніфест вчителя ХХІ століття. І вже на останньому модулі – презентували свій маніфест, здійснили запис відео та створили кліп – послання до своїх колег. Переглянути відео-маніфест можна за посиланням.

Також в рамках проекту «Розвиток лідерів Нової української школи» за партнерської підтримки Видавництва «РАНОК» та ГО «Простір гідності» МІІР сприяв перекладу та виданню трьох книг українською мовою за тематикою Ненасильницької комунікації:

  • «Ненасильницьке спілкування» Маршалла Розенберга
  • «Клас без провини» Сури Гарт та Вікторії Кіндл
  • «Шанобливі батьки, шанобливі діти» Сури Гарт та Вікторії Кіндл

Книги будуть видані та надіслані у школи у лютому 2020 року. В рамках проекту МІІР придбає і подарує по 3 примірники кожної книги 150 школам, які беруть участь у святкуванні Дня Гідності, яке організовує партнерська організація ГО «ЕдКемп Україна», 26 школам у рамках програми соціально-емоційного навчання, та всім школам, які брали участь у проектах МІІР протягом 2016-2019 років. Результати відбору 150 шкіл, які отримають нововидані книги буде оголошено до 24 грудня 2019 року.

За додатковою інформацією звертайтесь, будь ласка, за телефоном 050 359 72 66 (Ольга) або пишіть нам на [email protected].


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні