Проект Еразмус+ для розвитку цифрових навичок в сім’ї мігрантів та біженців

За останні роки світ праці кардинально змінився. Він дедалі більше оцифровується та глобалізується і вимагає від співробітників мобільності та гнучкості. Соціальні наслідки коронакризи вразили жінок, ...

Додано:
Оксана

dlitf_logo
Проект Еразмус+ для розвитку цифрових навичок в сім’ї мігрантів та біженців

За останні роки світ праці кардинально змінився. Він дедалі більше оцифровується та глобалізується і вимагає від співробітників мобільності та гнучкості. Соціальні наслідки коронакризи вразили жінок, які мають дітей, особливо тому, що вони беруть на себе більшу частину догляду за дітьми під час пандемії та відкладають свою власну роботу чи діяльність, пов’язану з декваліфікацією. Група жінок з міграційним походженням, які вже були соціально слабкими, погано кваліфікованими та не звиклими до навчання ще до кризи, загрожує дійсно залишитися позаду у сфері цифрових знань та кваліфікації, оскільки пандемія експоненціально збільшує використання цифрових додатків та потребу відповідної кваліфікації та майбутнього ринку праці, а можливості цих жінок продовжують швидко знижуватися через відсутність подальшого навчання.

У зв’язку з поширеністю та актуальністю цієї проблеми, підхід має бути апробований за допомогою компетенції 6ти європейських партнерських організацій, щоб мотивувати цільову групу некваліфікованих жінок з дітьми таким чином, щоб вони хотіли розширити свої цифрові навички та взяти участь в курсах, які, по-перше, дають їм цифрові навички для повсякденного життя, а, по-друге, передають цифрові знання для роботи і тим самим дають їм змогу мати професійну перспективу.

Цілі проекту:

1. Низькокваліфіковані жінки з біженським або мігрантським походженням отримають можливість ознайомитися та отримати цифрові навички, необхідні для професійної діяльності сьогодні. Загалом це запобігає декваліфікації, зміцнює їхню впевненість у собі та збільшує їх працевлаштування.

2. Люди на другому етапі життя, які зацікавлені в роботі добровільних «старших експертів» і особливо в підтримці вищезазначених цільова група буде кваліфікована як навчальні посібники.

3. Кваліфікаційні модулі, розроблені в проекті для учасники та їхні сім’ї продовжуватимуть пропонуватися після завершення проекту.

4. Достатня кількість навчальних посібників доступна для підтримки учасників після завершення проекту, міжнародно скоординований навчальний блок для навчальних посібників буде розроблено, перевірено та надано всім зацікавленим сторонам протягом проекту.

5. З метою постійної оптимізації роботи, пов’язаної з учасниками, та розвитку подальших продуктів, які можуть використовуватися на міжнародному рівні в майбутньому, проект має на меті інтенсифікувати та консолідувати обмін досвідом у цьому відношенні. З цією метою він ініціює створення зразкової мережі перевізників між партнерами проекту та іншими зацікавлені організації.

Партнери проекту:

1. НДО Гроне (Німеччина) – координатор

2. Сумський державний університет (Україна)

3. Фундація Лінкін (Польща)

4. Кіц.ду (Німеччина)

5. Навчальний центр Умбрії (Італія)

6. Бос Сошіал (Нідерланди)

Веб-сайт проекту з усіма розробленими матеріалами (повністю доступний з 2023 року): www.familylearning.eu

Будь ласка, приєднуйтеся до нашої групи проекту у Facebook, щоб перевіряти наявність постійно оновлюваних навчальних матеріалів: https://www.facebook.com/digitallearninginthefamily

Проект фінансується Європейською комісією в рамках програми Erasmus+ 2021-2027, Ключовий напрям 2: Проекти стратегічного партнерства.

 


Тематика публікації:                  

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?