Молодь України, Білорусі, Молдови та Грузії звернулась до Урядів своїх країн

Протягом 25-26 вересня у Києві пройшов міжнародний Форум “Майстерня майбутнього”. Захід відбувся в рамках проекту “Створюємо майбутнє – укріпляємо довіру: молодіжна співпраця в країнах Східного ...

Додано:
Viktoria Demchko

Forum foto
Молодь України, Білорусі, Молдови та Грузії звернулась до Урядів своїх країн

Протягом 25-26 вересня у Києві пройшов міжнародний Форум “Майстерня майбутнього”. Захід відбувся в рамках проекту “Створюємо майбутнє – укріпляємо довіру: молодіжна співпраця в країнах Східного партнерства”.

Молоді люди з України, Білорусії, Грузії та Молдови обговорили теми міжнародної співпраці, енергозалежності, впливу молоді на прийняття рішень та неформальної освіти. Допомагали учасникам краще розібратись в проблематиці відомі українські громадські діячі та експерти – Олександр Солонтай, Олег Рибачук, Павло Шеремета, Олеся Островська-Люта, Володимир Лейсле, Іван Омелян, Рустам Ергешов, Максим Черкашин та ін.

Результатом роботи Форуму стала резолюція, якою учасники звернулись до Урядів своїх країн з конкретними пропозиціями та побажаннями. Одразу ж по завершені форуму розпочалась перша освітня сесія, на якій учасники розроблятимуть проекти та вивчатимуть кращі практики молодіжної міжнародної співпраці

Проект реалізовує Рада німців України спільно з німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH на замовлення Міністерства закордонних справ ФРН. Детальніше про проект на сайті.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Стартує проєкт із захисту майнових прав людей поважного віку

У Тернополі запрацював Центр розвитку громадської активності

Знижено ціну на ліки проти туберкульозу

Відбулася робоча зустріч представників підписантів Меморандуму про взаємодію надавачів правової допомоги в Україні

40 українців виграли стипендії Програми ЄС Erasmus+ на навчання в магістратурі в університетах Європи

Відбулася віртуальну дискусія про попередні результати дослідження щодо навчальних потреб жінок