КСВ та поведінкові науки: як розробляти соціальні проєкти, що змінюють

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела традиційний КСВ сніданок на тему «Поведінкові науки: як використовувати у КСВ проектах». Експертка з комунікацій з міжнародним досвідом ...

Додано:
CSRUSER

ксв сн6
КСВ та поведінкові науки: як розробляти соціальні проєкти, що змінюють

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела традиційний КСВ сніданок на тему «Поведінкові науки: як використовувати у КСВ проектах». Експертка з комунікацій з міжнародним досвідом Анастасія Нуржинська поділилася корисними інсайтами про те, як розробляти ефективні КСВ проєкти, враховуючи людську поведінку.

ксв сн1

За словами Анастасії Нуржинської, за мірою інформаційного впливу люди умовно поділяються на три типи. Перша категорія – 13-15% людей дуже легко піддаються інформаційному навіюванню і з легкістю будуть діяти так, як їм пропонують. Друга категорія – 63-65% орієнтується на поведінку інших та  чекає, поки її підштовхнуть. Третя – завжди говоритиме «ні», і чим більше буде тиску, тим більше спротиву.

Для того, щоб дослідити, як працювати з різними категоріями людей при створенні КСВ проектів був організований КСВ сніданок. Участь у заході взяли члени Центру «Розвиток КСВ», які впроваджують КСВ ініціативи у своїх компаніях та організаціях, представники громадського сектору та бізнесу.

Під час обговорення учасники на конкретних прикладах розбирали, як взаємодіяти з аудиторією не лише у КСВ сфері, а й у комунікаціях та соціальній рекламі. На думку спікерки, при розробці інформаційних соціальних кампаній, важливо звертати увагу на чотири основні аспекти: подавати інформацію просто, вчасно, привабливо та з фокусом на суспільні проблеми.

Окрім того, спікерка порадила не застосовувати негатив у соціальних проектах. Така взаємодія з реципієнтом не працює, бо коли людину звинувачують –  вона лякається. На думку експертки, краще розробляти інформаційну кампанію з врахуванням існуючих соціальних норм, новизни інформації та апелювати до емоцій людей.

Для отримання більш детальної інформації: Оксана Груба – менеджерка з комунікацій. Контактні дані: [email protected].

_______

CSR Ukraine, Центр “Розвиток КСВ” – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності. Центр щорічно проводить масштабні дослідження з корпоративної соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).


 

Останні публікації цього розділу:

Стратегічне планування громади: від людини до сталого розвитку

Бюджет для громад: на Харківщині обговорили підготовку до 2026 року

Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

МГО “Дитина з майбутнім” представила європейським ГО гайд на випадок російського вторгнення

ХОБФ "Об'єднання" проаналізував державні закупівлі на Херсонщині за жовтень 2025 року

Чому проєктний менеджмент не працює у малих громадах: результати інтерв’ю з 30 учасниками Школи активістів