Донейти у краудфандингу – все що потрібно знати

Чому доброчинці люблять винагороди? Дізнавайся чому доброчинці люблять отримувати винагороди та які подарунки можуть запропонувати автори краудфандингової кампанії своїм доброчинцям.Доброчинство, має ...

Додано:
Lucy

210379149_139937434903160_4091670378982907426_n
Донейти у краудфандингу – все що потрібно знати

Чому доброчинці люблять винагороди? Дізнавайся чому доброчинці люблять отримувати винагороди та які подарунки можуть запропонувати автори краудфандингової кампанії своїм доброчинцям.

Доброчинство, має ключову особливість. Той хто робить внесок на користь проєкту, втілення якого важливе для нього, буде радий отримати подарунок чи винагороду від команди авторів. Це саме те, що підкреслюватиме важливість внеску доброчинця й буде нагадувати до якої класної справи ця людина долучилась.

“ Ми не закликаємо всіх використовувати винагороди у своїх краудфандингових кампаніях, але рекомендуємо як працювати з винагородами.”

Людмила комунікаційна менеджерка «Моє місто» в Харкові

Що роблять винагороди — додають мотивації зробити донейт. Але є декілька особливостей які треба враховувати при підготовці винагород:

1. Ви знаєте хто потенційно є цільовою аудиторією вашого проєкту, та що може бути їй цікаво. Винагорода підкреслює цінність та особливість проєкту.

2. Чим більше позицій винагород ви маєте, тим краще. Класно для різних сегментів аудиторії пропонувати винагороди на різну суму внеску за градацією від 50 до декількох тисяч грн.

3. Під час краудфандингової кампанії винагороди можна змінювати – доповнювати перелік винагород або зменшувати. Все залежить від вас та цілі яку ви хочете досягти.

4. Саме команда авторів проєкту визначає коли саме вручати винагороду — під час краудкампанії чи після. Якщо ви закладали в бюджет витрати на виготовлення мерчу. То виготовити його ви зможете тільки після завершення успішного збору коштів. Але якщо ви даруєте подаруночки під час кампанії, а доброчинці постять свої вдячності у соцмережах і розповідають про ініціативу це обов’язково привертає нових доброчинців до проєкту. І тут про наявність винагороди потрібно подбати завчасно – ще до запуску кампанії.

5KPX40vaONauGo50DyDe5IxOSRO0tZN0

А далі знайомимо з креативними варіантами винагород для доброчинців, які зустрічались у нас на платформі:

1. Сертифікати. Це може бути сертифікат на участь у майстеркласі, тренінгу, на відвідування заходу чи на покупку. Такі виинагороди використовує проєкт «Лапка добра» і дарує кожному доброчинцю за донейт 50 грн сертифікат на Пробне заняття на курс акторської майстерності «Мовна імпровізація» від школи «Актор-псих».

2. Брендований мерч від вас або партнерів. Футболки та екосумки дарували доброчинцям організатори Home me fest За донейт 400 грн футболка із логотипом фестивалю за донейт 350 грн брендована екосумка.

3. Запрошення чи квитки на цікаві події. Так робили автори проєкту «Як звучить інклюзивний театр?» та запрошували доброчинців на перформанс «The white rabbit» плейбек-театру «Живе дзеркало».

4. Унікальні пропозиції. Це може бути створення персоналізованого календаря з вашим фото, індивідуальна консультація та все те що ви будете робити тільки для вашого улюбленого доброчинця. Команда «3,14BAN» проєкту «Тут могла бути ваша (реклама) сумка» зробила кожну зі своїх позицій для доброчинців унікальною. Підтримавши ініціативу доброчинець може отримати унікальний гаманець, шопер чи бананку в залежності від суми внеску, бо всі винагороди

5. Попереднє замовлення продукту Команда проєкту «Студентський відкритий простір: коворкінг в Одеській Політехніці» дарує доброчинцям абонемент на день у новому коворкінгу.

6. Секретні подарунки. Для тих хто любить сюрпризи. Так благодійники «Parade-fest» могли обрати як винагороду секретний мерч за донейт 350 грн. І як вони були приємно здивовані коли отримали набір мерчу екосумку з вазою бутелем у середині, який змогли наповнювати власними сенсами.

А для того, щоб створити набір винагород для власного проєкту зробіть наступне:

Зберіть команду авторів проєкту та друзів й розкажіть їм все про проєкт з самого початку. А далі питайте чи хотіли б вони підтримати донейтом проєкт, чому і які б винагороди чи пам’ятні сувенірчики вони б хотіли отримати. Всі ідеї зафіксуйте та не критикуйте, нехай це буде час брейншторму.

Загадайте про своїх бізнес-партнерів, на які бізнес та соціальні колаборації ви звертали уваги й пропонуйте цим компаніям/ініціативам підтримати й ваше починання.

Подумайте яку цінність ви е можете створити на базі вашого проєкту.

“ Тепер ви знаєте про можливі варіанти винагород і те як з ними працювати. А далі справа за вашою командою та креативністю у підготовці до краудфандингової кампанії.”

Галина проєктна менеджерка платформи «Моє місто» в Харкові.

Дякуємо тобі за інтерес та підтримку соціально-важливих ініціатив. Надихаємося спільними успіхами та віримо, що далі тільки більше.  

І запрошуємо дізнаватись більше чому благодійні внески краще робити банківськими платежами у матеріалі Особиста карта vs краудфандинг!


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році