COVID-19: 1,3 мільярда учнів у світі знаходяться на карантині

Закриття шкіл торкнулось майже 80% учнів у всьому світі — UNESCO.За останні 10 днів число учнів, які перестали ходити до школи і університету в 138 країнах — збільшилася майже в чотири рази до 1,37 ...

building-ceiling-classroom-daylight-373488
COVID-19: 1,3 мільярда учнів у світі знаходяться на карантині

Закриття шкіл торкнулось майже 80% учнів у всьому світі — UNESCO.

За останні 10 днів число учнів, які перестали ходити до школи і університету в 138 країнах — збільшилася майже в чотири рази до 1,37 мільярда.

Це означає, що більше 3 з 4 дітей і молодих людей у ​​всьому світі не мають можливості відвідувати школу або університет. Закриття освітніх установ також торкнулися майже 60,2 мільйонів вчителів.

У перші дні закриття шкіл основна увага приділялася впровадженню рішень для дистанційного навчання, а тепер воно спрямоване на підтримку вчителів та сімей. 

Серед інших прикладів, Коста-Ріка використовує соціальні мережі для передачі щоденних планів читання учням і батькам і закликає учнів розробити кампанії щодо стримування поширення пандемії. Міністр освіти Ірану Мохсен Хаджі Мірзайе описав «новий трикутник навчання, що з’єднує вчителів, батьків і учнів» за допомогою віртуальних класів, підтримуваних соціальними мережами.

На додаток до віртуальних платформ всі країни використовують суспільне телебачення для надання курсів для учнів різного віку, а також для підготовки вчителів. 

Хоча тривалість закриття шкіл залишається невизначеною, країни концентрують зусилля на розширенні можливостей вчителів. 

Більше 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Люди — #нестатистика!

В Хмельницькому презентували книгу «Коли не стукають у двері» та обговорили важливість документування історій війни

У Кропивницькому відбувся тренінг про жіноче лідерство і демократичну участь

Публічні обговорення — це не формальність, а механізм, який допомагає підвищити ефективність місцевої політики

Навчання в добу ШІ: виклики, етика і натхнення на вебсемінарі EDU-AI

В Україні продовжується моніторинг та пріоритизація перинатальної допомоги