20 липня розпочала роботу 5-денна Школа інституційного розвитку

5-денна Школа інституційного розвитку розрахована на підтримку неурядових громадських організацій у Донецькій, Луганській області та Приазов'ї. Напрямок «Громадська безпека та соціальна ...

Додано:
doo.cvu

trening
20 липня розпочала роботу 5-денна Школа інституційного розвитку

5-денна Школа інституційного розвитку розрахована на підтримку неурядових громадських організацій у Донецькій, Луганській області та Приазов’ї.
Напрямок «Громадська безпека та соціальна згуртованість» реалізовує ГС «Громадські ініціативи України» у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.

Мета Школи інституційного розвитку – надати учасникам знання та відпрацювати навички, які необхідні для ефективної роботи команди організації та задля сталого розвитку НГО. Заходи відбуваються в режимі онлайн-сесії, що дозволяє всім учасникам отримати нові знання, не полишаючи власних домівок та не наражаючи своє здоров’я та своїх близьких на небезпеку. Безперечно, онлайн-формат має недоліки, переважно технічні. Але саме завдяки цьому новому формату та команді професіональних тренерів з’являється можливість зробити зустрічі з лідерами ГО з усієї України і перетворити обмеження у нові можливості.

Відкриваючи Школу, Голова Правління ГС «Громадські ініціативи України», керівник проєкту Юрій Степанець зазначив: «Метою заходів є створення сприятливих умов та можливостей для обміну інформацією, досвідом, контактами. Це є вклад в мережування, своєрідний національний контекст, який допоможе в майбутньому досягти результатів у роботі громадських організацій України. Школа інституційного розвитку, окрім теоретичного навчання, дасть змогу громадським організаціям підвищити свою організаційну та фінансову спроможність та знайти партнерів серед інших громадських організацій зі сходу України та інших областей».

У заходах Школи беруть участь представники НГО та волонтерських груп, громадські активісти, а також команда тренерів, які працюють з учасниками кожного дня. Командна робота – це синергія, ефект від спільної роботи якісно перевершує ефект від роботи окремих людей. Завдяки тренерам, активній співпраці учасників та учасниць, обміну досвідом та інформацією, Школа інституційного розвитку вносить загальноукраїнський контекст. Саме це дає можливість громадським організаціям та волонтерським групам з різних регіонів України краще пізнати один одного і створити партнерства в майбутньому.
Справжньою інновацією онлайн-формату для учасників є можливість поспілкуватися з досвідченими громадськими діячами зі всієї України. Кожного дня ввечері на них чекає рубрика «Невипадковий гість» – цікавий формат сесії, куди запрошують цікавих та успішних представників НУО з усіх куточків нашої країни для обміну досвідом. Зустріч з невипадковим гостем дозволяє у неформальній обстановці поспілкуватися, мотивуватися, отримати корисну інформацію для подальшого розвитку та дізнатися про досвід інших громадських організацій.

По завершенню тренінгового блоку учасники та учасниці разом з тренерами Школи підводять підсумки, обговорюють нагальні питання і проблеми в громадах, обмінюються досвідом та діляться враженнями. Зокрема, Тетяна Лефтерова, членкиня жіночої громадської організації «Афіна Паллада» (майбутня Сартанська ОТГ) зазначає: «Завдяки насиченій програмі, професіоналізму тренерів та активності учасників заходи Школи відбуваються цікаво, продуктивно, подобається командна робота в групах, практичні вправи, на прикладі яких можна будувати потужну команду однодумців задля втілення ідей, майбутніх проєктів».

Програма ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.


Тематика публікації:     

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями