Подарунок читачам Громадського Простору – книга “Створення репутації − досвід громадських організацій”
Ірина Шрамко-Крейцарова, фахівець з репутаційного менеджменту (RM), яка наразі працює у сфері IT і комунікацій в американській компанії, автор-колумніст Громадського Простору, спеціально для Вас, ...
Додано:
Громадський Простір
Ірина Шрамко-Крейцарова, фахівець з репутаційного менеджменту (RM), яка наразі працює у сфері IT і комунікацій в американській компанії, автор-колумніст Громадського Простору, спеціально для Вас, читачів Громадського Простору, пропонує для ознайомлення та безкоштовного завантаження свою книгу “Створення репутації − досвід громадських організацій”.
Ірина Шрамко-Крейцарова здобула дві вищі освіти у сфері журналістики та економіки (Україна-Чехія). Під час навчання працювала журналістом в державній телерадіокомпанії. Після того працювала PR-менеджером в компанії-розробника комп’ютерних ігор і програмного забезпечення. Ірина пройшла ряд спеціалізованих тренінгів зі стратегічного планування і ефективного менеджменту, а також підготовку за програмою «Польсько-український центр громадянської освіти», де вивчала методику впровадження ISO 9001 в державній адміністрації. Була прес-секретарем Фундації регіональних ініціатив (ФРІ). Брала участь в організації регіональних, всеукраїнських і міжнародних форумів і самітів для НУО. На початку 2008 року закінчила «Школу бізнесу» за фахом “Зовнішні економічні відносини”. Більше 10 років допомагає НУО. Очолювала PR відділ в одній з найбільших українських Інтернет компаній. Працює у сфері IT і комунікацій (компанія США). Автор книги для НУО з RM та низки економічних оглядів.
Громадські організації в Україні вважають ким завгодно, тільки не центрами соціальної допомоги і суспільного впливу. І багато в чому це вина самих представників НУО, які часто не вміють працювати з журналістами та своєю цільовою аудиторією. «Що таке НУО? В найкращому випадку, якщо ви поставите таке питання, люди перепитають. Громадським організаціям «інформаційно» пора стати «на ноги», навчитися грамотній, послідовній PR політиці. Сказати в голос та голосно – хто вони є і що вони роблять для України. І колонка на Громадському Просторі допоможе їм говорити про це громадськості так, щоб ніхто не сумнівався!», – коментує Ірина.
Створення репутації − досвід громадських організацій by Prostir