Послуги фінансового асистента_ки
Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.
Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.
У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг фінансового асистента_ки
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 20 травня 2024 року до 23:59 за київським часом
просимо ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послу FCDO_LDN_2025_11.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_11 Послуги фінансового асистента/ки» не пізніше 23:59, 20 травня 2025 року.
Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року
Зайнятість: часткова (Орієнтовна кількість залучення 80 годин на місяць. Остаточна кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).
Загальні обов’язки:
- Підготовка даних для формування фінансової звітності;
- Складання щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проєкту та донора;
- Підготовка інформації для аудиторів;
- Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу постачальникам;
- Робота з копіями та оригіналами фінансових документів;
- Впорядкування та перевірка рахунків-фактур, актів виконаних робіт;
- Ведення обліку фінансової документації на електронних та паперових носіях;
- Інші завдання від фінансового менеджера/ки.
Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:
- Вища освіта.
- Володіння українською та англійською мовами.
- Досвід надання послуг в даній сфері від 1 року.
- Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Підписаний Кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].