Український фонд “Благополуччя дітей” шукає адміністраторку/ адміністратора Центру з надання психологічної підтримки
ЗАВЕРШЕНО
Український фонд “Благополуччя дітей” – одна із найстаріших організацій у сфері захисту інтересів дітей в Україні. Ми прагнемо, аби кожна дитина зростала щасливою та в безпеці завдяки підтримці обізнаних дорослих.
В умовах війни ми зосереджені на підтримці життєвої стійкості, формуванні м’яких навичок та наданні гуманітарної та соціально-психологічної допомоги дітям, батькам, освітянам. Одним з осередків нашої роботи є Центр для батьків і дітей «Коло сили». Діти та батьки приходять до нас, у першу чергу, в безпечне місце, яке зміцнює і надихає, приходять відновитися, отримати фахову допомогу, навчитися нового та, врешті, просто поговорити. Адже саме в розмові з іншими людьми ми можемо найкраще осмислити те, що відбувається з нами, і знайти нову опору.
У цьому колі ми не міряємося силою, а підставляємо плечі та руки. Не ховаємо сльози, а ділимося переживаннями й знаходимо підтримку. Не засуджуємо, а приймаємо все різноманіття життя. У нашому колі не соромно бути слабкими – і саме це робить нас сильнішими.
Ви можете не мати ґрунтовного досвіду організації та проведення заходів, якщо це компенсується управлінськими здібностями, високими комунікаційними навичками, повагою до знань і спільними з нашим Фондом цінностями (про наші цінності: https://cutt.ly/s6zr3iD)
Обов’язки адміністраторки\адміністратора Центру:
- забезпечення адміністративного супроводу заходів Центру: формування списків учасників, комунікація з учасниками, експертами і фахівцями, технічна організація проведення заходів;
- комунікація із клієнтами центру (зустріч особисто, презентація та ознайомлення із центром, телефонні дзвінки, смс-розсилки, електронне листування);
- створення, узгодження та ведення розкладу занять;
- адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
- логістична підтримка заходів проєкту;
- ведення листування із дотримання правил ділового етикету;
- організація та ведення документообігу (електронного та паперового), в тому числі фінансового, за усталеними шаблонами, а також клієнтської бази;
- господарське та технічне забезпечення, підготовка Центру до занять, свят, тематичних днів;
- підготовка фото- та відео з життя Центру/навчальних занять для smm-менеджера та інших спеціалістів;
- виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту;
- дотримання Політик Фонду.
Необхідна кваліфікація:
- вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент або суміжні галузі);
- досвід організації просвітницьких/навчальних заходів;
- досвід роботи у соціальній/освітній сфері, в громадських організаціях з дітьми та сім’ями буде перевагою;
- досвід роботи з документообігом буде перевагою;
- грамотна письмова та усна українська мова;
- вміння впевненого користувача комп‘ютера (word, excel, powerpoint, zoom, google-форми та оргтехніки).
Особисті якості:
- гарні комунікативні та організаторські навички, ввічливість, доброзичливість, здатність працювати в команді, гнучкість, людяність та моральні цінності є вашим життєвим кредо;
- уважність до деталей, організованість, відповідальність;
- вміння шукати компроміси, спілкуватися в нестандартних ситуаціях, володіння на практиці методами ненасильницького спілкування;
- здібність до багатозадачності та виставлення пріоритетності завдань;
- вміння самостійно розв’язувати питання та/або пропонувати варіанти розв’язання.
Умови роботи:
- робота терміном на 2 роки (до завершення проєкту) з перспективою подовження;
- повна зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
- робота в один з вихідних днів, при цьому є можливість брати вихідний протягом тижня;
- офіційне працевлаштування;
- оплата за результатами співбесіди;
- початок роботи – з березня 2024 року;
- місце роботи: м. Київ, 5 хв. від м.Харківська.
Ми пропонуємо:
- цікаві проєкти та комфортну атмосферу в колективі;
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- команду професіоналів та спеціалістів у своїй галузі;
- конкурентну зарплату;
- профілактику вигорання працівників.
Чекаємо на резюме і мотиваційні листи до 18.00 29 лютого 2024 року на електронну адресу: [email protected]. У темі листа вкажіть назву вакансії, на яку претендуєте. Прохання вказувати у мотиваційному листі бажаний рівень заробітної плати та коротко те, що зацікавило вас у нашій вакансії.
Фонд може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому закликаємо подавати мотиваційний лист та резюме чимшвидше.
Конкурс триває, допоки ми не знайдемо свою людину
________________________________________
Діяльність Центру підтримується в рамках проєкту “Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові”, що здійснюється Фондом в партнерстві з Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.