Український фонд “Благополуччя дітей” шукає адміністраторку/ адміністратора Центру з надання психологічної підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
kate_zapievalova

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Український фонд “Благополуччя дітей” шукає адміністраторку/ адміністратора Центру з надання психологічної підтримки

Український фонд “Благополуччя дітей” – одна із найстаріших організацій у сфері захисту інтересів дітей в Україні. Ми прагнемо, аби кожна дитина зростала щасливою та в безпеці завдяки підтримці обізнаних дорослих.

В умовах війни ми зосереджені на підтримці життєвої стійкості, формуванні м’яких навичок та наданні гуманітарної та соціально-психологічної допомоги дітям, батькам, освітянам. Одним з осередків нашої роботи є Центр для батьків і дітей «Коло сили». Діти та батьки приходять до нас, у першу чергу, в безпечне місце, яке зміцнює і надихає, приходять відновитися, отримати фахову допомогу, навчитися нового та, врешті, просто поговорити. Адже саме в розмові з іншими людьми ми можемо найкраще осмислити те, що відбувається з нами, і знайти нову опору.

У цьому колі ми не міряємося силою, а підставляємо плечі та руки. Не ховаємо сльози, а ділимося переживаннями й знаходимо підтримку. Не засуджуємо, а приймаємо все різноманіття життя. У нашому колі не соромно бути слабкими – і саме це робить нас сильнішими.

Ви можете не мати ґрунтовного досвіду організації та проведення заходів, якщо це компенсується управлінськими здібностями, високими комунікаційними навичками, повагою до знань і спільними з нашим Фондом цінностями (про наші цінності: https://cutt.ly/s6zr3iD)

Обов’язки адміністраторки\адміністратора Центру:

  • забезпечення адміністративного супроводу заходів Центру: формування списків учасників, комунікація з учасниками, експертами і фахівцями, технічна організація проведення заходів;
  • комунікація із клієнтами центру (зустріч особисто, презентація та ознайомлення із центром, телефонні дзвінки, смс-розсилки, електронне листування);
  • створення, узгодження та ведення розкладу занять;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
  • логістична підтримка заходів проєкту;
  • ведення листування із дотримання правил ділового етикету;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового), в тому числі фінансового, за усталеними шаблонами, а також клієнтської бази;
  • господарське та технічне забезпечення, підготовка Центру до занять, свят, тематичних днів;
  • підготовка фото- та відео з життя Центру/навчальних занять для smm-менеджера та інших спеціалістів;
  • виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту;
  • дотримання Політик Фонду.

Необхідна кваліфікація:

  • вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент або суміжні галузі);
  • досвід організації просвітницьких/навчальних заходів;
  • досвід роботи у соціальній/освітній сфері, в громадських організаціях з дітьми та сім’ями буде перевагою;
  • досвід роботи з документообігом буде перевагою;
  • грамотна письмова та усна українська мова;
  • вміння впевненого користувача комп‘ютера (word, excel, powerpoint, zoom, google-форми та оргтехніки).

Особисті якості:

  • гарні комунікативні та організаторські навички, ввічливість, доброзичливість, здатність працювати в команді, гнучкість, людяність та моральні цінності є вашим життєвим кредо;
  • уважність до деталей, організованість, відповідальність;
  • вміння шукати компроміси, спілкуватися в нестандартних ситуаціях, володіння на практиці методами ненасильницького спілкування;
  • здібність до багатозадачності та виставлення пріоритетності завдань;
  • вміння самостійно розв’язувати питання та/або пропонувати варіанти розв’язання.

Умови роботи:

  • робота терміном на 2 роки (до завершення проєкту) з перспективою подовження;
  • повна зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
  • робота в один з вихідних днів, при цьому є можливість брати вихідний протягом тижня;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплата за результатами співбесіди;
  • початок роботи – з березня 2024 року;
  • місце роботи: м. Київ, 5 хв. від м.Харківська.

Ми пропонуємо:

  • цікаві проєкти та комфортну атмосферу в колективі;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • команду професіоналів та спеціалістів у своїй галузі;
  • конкурентну зарплату;
  • профілактику вигорання працівників.

Чекаємо на резюме і мотиваційні листи до 18.00 29 лютого 2024 року на електронну адресу: [email protected]. У темі листа вкажіть назву вакансії, на яку претендуєте. Прохання вказувати у мотиваційному листі бажаний рівень заробітної плати та коротко те, що зацікавило вас у нашій вакансії.

Фонд може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому закликаємо подавати мотиваційний лист та резюме чимшвидше.

Конкурс триває, допоки ми не знайдемо свою людину
________________________________________
Діяльність Центру підтримується в рамках проєкту “Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові”, що здійснюється Фондом в партнерстві з Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель