Strategic and External Communications Adviser / Радник/ця зі стратегічних та зовнішніх комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Загальна інформація

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна, донорська програма, якою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК).

Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії.  Це має сприяти розбудові більш соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної та процвітаючої України за рахунок посилення стійкості. ФПСУ надає фінансову підтримку українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти з урахуванням результатів досліджень і доказової бази.

Радник зі стратегічних і зовнішніх комунікацій (а) впроваджуватиме підходи та програми стратегічних комунікацій ФПСУ в рамках усього портфеля; (б) контролюватиме реалізацію комунікаційної стратегії ФПСУ в усіх програмних компонентах; та (в) консультуватиме зі спеціалізованих питань і спрямовуватиме персонал ФПСУ із комунікацій, зокрема стратегічних комунікацій.

 Обов’язки:

 Стратегічні комунікації  

  • Забезпечення керівництва зі спеціалізованих питань у частині розробки та реалізації портфелю стратегічних комунікацій в ФПСУ.
  • Визначення пріоритетів стратегічних комунікацій та напрямів максимального ефекту від стратегічних комунікацій для діяльності Фонду.
  • Консультування персоналу ФПСУ з питань стратегічних комунікацій при реалізації проєктів та в компонентах досліджень, моніторингу, оцінки та навчання на досвіді, пов’язаних із стратегічними комунікаціями.
  • Керування роботою двох старших міжнародних радників з комунікацій та стратегічних комунікацій, одного місцевого радника та місцевого спеціаліста з комунікацій; надання спеціалізованих рекомендацій співробітникам проєктів зі стратегічних комунікацій (3) в рамках ФПСУ.
  • Сприяння налагодженню зв’язків у межах ФПСУ та із зовнішніми партнерами, використовуючи та розвиваючи мережі контактів між українським урядом, міжнародною спільнотою, громадянським суспільством, лідерами думок та відповідними організаціями.
  • Робота з відповідними керівниками з метою забезпечення відповідності зовнішніх і стратегічних комунікацій стандартам конфліктної чутливості, гендерної рівності та соціальної інклюзії ФПСУ.
  • Надання допомоги команді з питань досліджень, моніторингу та оцінки у визначенні пріоритетних напрямків, відповідних дослідницьких питань і поширенні результатів.

Зовнішні комунікації

  • Контроль за реалізацією Стратегії зовнішніх комунікацій ФПСУ. Розробка та керування реалізацією комунікаційних планів і стратегій.
  • Допомога при підготовці візитів високого рівня на проєктні об’єкти із залученням представників іноземних урядів, українського уряду, грантоотримувачів та технічного персоналу (за необхідності) з метою інформування про поїздки громадськості та розробки й поширення відповідних меседжів.
  • Забезпечення узгодженості та якості комунікаційних матеріалів та їхньої відповідності керівним принципам та очікуванням ФПСУ.
  • Виявлення та реалізація комунікаційних можливостей шляхом налагодження зв’язків із технічними експертами та дослідниками, а також із засобами масової інформації та політичними діячами.
  • Написання контенту та допомога новим співробітникам у зборі відомостей і підготовці якісних тематичних досліджень для урядової аудиторії.
  • Виконання деяких із ключових обов’язків зі звітності, зовнішніх комунікацій і забезпечення якості.
  • Узгодження меседжів у межах організації.
  • Надання інформації для двотижневих дайджестів діяльності програми.
  • Керування розробкою цікавих та ефективних комунікаційних та медіа матеріалів для соціальних та традиційних медіа каналів, таких як прес-релізи, історії успіху, пости в соціальних мережах тощо.
  • Надання вхідних даних і інструкцій графічному дизайнеру для публікацій та підготовки матеріалів, коректорська підтримка та координація відповідного цифрового контенту, зокрема інфографіки.
  • Ведення та збереження комунікаційних матеріалів/бібліотек ФПСУ: відео, фото, звіти тощо.
  • Управління мікросайтом.

Кваліфікація:

Радник зі стратегічних і зовнішніх комунікацій повинен відповідати наступним вимогам щодо кваліфікації та досвіду:

  • Щонайменше 15 років досвіду роботи у сфері стратегічних комунікацій, взаємодії зі ЗМІ, зовнішніх комунікацій, роботи з громадськістю або комунікацій, спрямованих на зміну поведінки. Бажано досвід роботи з урядами, зокрема закордонними представництвами та міжнародними агенціями з розвитку Канади, Фінляндії, Швеції, Швейцарії, Сполученого Королівства та Сполучених Штатів Америки.
  • Розуміння шляхів ефективного використання стратегічних комунікацій для досягнення політичних та стабілізаційних ефектів.
  • Здатність розвивати, зміцнювати та підтримувати позитивні робочі відносини з громадськістю, виборними посадовими особами та донорами. Чутливість до різних аудиторій та вміння приймати правильні рішення щодо змісту меседжів.
  • Перевага надається досвіду реалізації стратегічних комунікацій, які охоплюють чутливі, нестабільні та постраждалі від конфліктів держави.
  • Підтверджений досвід роботи у програмах, пов’язаних із стратегічними комунікаціями, ЗМІ, роботою з громадськістю або комунікацій, спрямованих на зміну поведінки, бажано в Україні.
  • Здатність обробляти та інтерпретувати складну інформацію та перетворювати складні концепції на легкі для розуміння та переконливі тексти/повідомлення.
  • Значний досвід роботи у сфері комунікацій та залучення в організації зі складною та різноманітною мережею зовнішніх зацікавлених сторін.
  • Послідовна енергійність і позитивне, конструктивне ставлення до роботи.
  • Навички ефективного лідерства, наставництва, а також вирішення конфліктів.
  • Підтверджені навички нетворкінгу, побудови команди, організаторські та комунікаційні навички.
  • Знання принципів та кращих практик роботи зі ЗМІ.
  • Знання методів і принципів управління проєктами.
  • Вміння швидко оцінювати ситуацію та розробляти відповідні стратегії комунікацій.
  • Підтверджений досвід реалізації проєктів у сфері стратегічних комунікацій.
  • Підтверджене розуміння питань стабілізації, розвитку, війни та політичних питань, бажано в Україні.
  • Обов’язково диплом у відповідній галузі або еквівалентний досвід роботи; бажано освіта вищого рівня.
  • Здатність працювати в умовах дефіциту часу з різноманітними командами та керувати виробничими графіками
  • Чудові навички усного та письмового спілкування; продемонстровані вміння та навички виступу перед великими групами.

Місце роботи: Київ, Україна

Радник зі стратегічних і зовнішніх комунікацій  підпорядковуватиметься заступнику керівника групи ФПСУ з питань реалізації проєктів.

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до  12 вересня 2023 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями.Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO). 

The aim of PFRU is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate and strengthen resilience for a more socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence. 

The Strategic and External Communications Adviser will (a) provide leadership of PFRU’s Strategic Communications approaches and programming across the portfolio; (b) oversee implementation of PFRU’s Communications Strategy across all programme components; and (c) provide technical guidance and leadership to communications and strategic communications staff in PFRU.

Responsibilities: 

Strategic Communications   

  • Provides technical leadership on design and delivery of the strategic communications portfolio in PFRU.
  • Identifies strategic communications priorities and determines where strategic communications can contribute most to the work of the Fund. 
  • Provides strategic communications guidance to PFRU teams, in project delivery and strategic communications components of research, monitoring, evaluation and learning.
  • Manages two senior international Communications and Strategic Communications Advisers, one national Adviser and a national Communications Officer; provides technical guidance to strategic communications project staff (3) across PFRU.
  • Fosters relationships within PFRU and external partners, using and further developing networks among GOU, international community, civil society, thought leaders and relevant organisations.
  • Works with relevant leads to ensure that external and strategic communications activities meet PFRU conflict sensitivity, gender and social inclusion standards. 
  • Provides input to the Research, Monitoring, Evaluation team regarding: areas of focus, relevant research questions and dissemination of findings.

External Communications

  • Oversees the implementation of the PFRU External Communications Strategy. Develops and leads the implementation of communications plans and strategies.
  • Supports the preparation of high-profile visits to project sites engaging international government, Ukrainian government, grantees and technical staff as needed to publicise trips and develop and share relevant messaging.
  • Assures consistency and quality of communications materials and alignment with PFRU guidelines and expectations.
  • Identifies and brings to fruition communication opportunities by connecting technical experts and researchers and with media and policy actors. 
  • Write and support new staff to gather content for and produce quality case studies for government audiences.  
  • Cover some of the key reporting, external communications and quality assurance responsibilities.  
  • Harmonise messaging across the organization.
  • Provide input to bi-weekly programme digests.
  • Lead the development of engaging and effective communication and media materials for social and traditional media channels such as press releases, success stories, social media posts etc. 
  • Provide inputs and direction to graphic designer on publications and production, proofreading support and coordinate relevant digital content such as infographics .
  • Maintaining and safeguarding PFRU’s communication material/library: videos, photos, reports, etc.   
  • Responsible for microsite management. 

Qualifications: 

The Strategic and External Communications Adviser will have the following qualifications and experience requirements:   

  • At least 15 years of experience in strategic communications, media engagement, external communications, public outreach or behaviour change communications. Experience working with the governments, in particular foreign offices and international development agencies, of Canada, Finland, Sweden, Switzerland, United Kingdom and the United States is desirable.
  • Understanding of how strategic communications can be effectively utilised to achieve political and stabilisation effects. 
  • Ability to develop, foster, and maintain positive working relationships with the public, elected officials, and donors. Sensitivity to diverse audiences and demonstrated good judgement about messaging.
  • Experience delivering strategic communications which cover sensitive, fragile and conflict-affected states preferred.
  • Demonstrable experience of strategic communications, media, public outreach or behaviour change communications programming, preferably in Ukraine. 
  • Ability to process and interpret complex information and turn difficult concepts into easy-to-understand and persuasive copy/messaging.
  • Substantial experience of communication and engagement work for an organisation with a complex and varied network of external stakeholders.
  • Consistently approaches work with energy and a positive, constructive attitude.
  • Ability to lead effectively, mentoring as well as conflict resolution skills.
  • Proven networking, team building, organisational and communication skills.
  • Knowledge of the principles and best practices of media relations.
  • Knowledge of project management techniques and principles.
  • Ability to quickly evaluate situations and develop appropriate strategies for communications.
  • Proven experience delivering strategic communications projects. 
  • Demonstrable understanding of stabilisation, development, war and political issues, preferably in Ukraine.
  • Degree in relevant subject or equivalent work experience required, advanced degree preferred.
  • Ability to work under deadline pressure with diverse teams and manage production schedules.
  • Outstanding verbal and written communication skills; demonstrated skill and comfort presenting to large groups.

Reporting:

The Strategic and External Communications Adviser will report to PFRU’s Deputy Team Leader Projects.

Timing:

Full-time, short-term for up to three months starting as soon as possible.

Location

This position will be based in Kyiv, Ukraine.

Application Details

Apply using the following link by September 12th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities.  Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних