Спеціаліст/ка з закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія: Спеціаліста з закупівель проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»
Номер вакансії: 007/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 2 місяці.
Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль спеціаліста з закупівель для проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 2 місяців.
Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).
Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.
Вимоги до кандидатури:
- Повна вища освіта: економіка, управління, правознавство, тощо.
- Досвід діяльності у галузі не менше 3 років.
- Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
- Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva, Figma, CRM системами, Data Check.
- Досвід роботи у галузі закупівель, проведенні переговорів/супроводу та укладанні угод з постачальниками, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 2 років.
- Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:
- Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі);
- Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проєктів МТД, де ви виступали членом команди.
Короткий опис функціональних обов’язків
- Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Планування закупівель:
- Збирання, агрегування потреби ГО у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
- Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
- Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
- Участь у плануванні видатків і визначенні потреб в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
- Складання та затвердження місячного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
Організація та проведення закупівель:
- Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
- розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
- проведення закупівельних процедур в електронній системі;
- забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
- надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
- розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
- Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
- Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
- Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
- Недопущення створення конфлікту між інтересами Фонду та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Фонду.
- Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Аналіз проведених закупівель:
- Аналіз проведених закупівель.
- Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявляти ризики публічних закупівель.
Виконання супровідних функцій:
Участь у договірній роботі:
- Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
- Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
- Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця) та її опрацювання.
Виконання супровідних функцій:
- Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
- Підготовка та надсилання органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель.
- Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
- Робота в електронній системі закупівель.
Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут.
Більше інформації про проєкт Ви знайдете тут.
Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected]
Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 10 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.
Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.
Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.