Спеціаліст/ка з закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Спеціаліст/ка з закупівель

Вакансія: Спеціаліста з закупівель проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

Номер вакансії: 007/IN TOUCH

Тип контракту: Договір з ФОП 

Місце роботи: Житомир

Формат роботи: офлайн

Період виконання: 2 місяці.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль спеціаліста з закупівель для проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 2 місяців. 

Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).

Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта: економіка, управління, правознавство, тощо.
  • Досвід діяльності у галузі не менше 3 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Досвід роботи  у галузі закупівель, проведенні переговорів/супроводу та укладанні угод з постачальниками, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 2 років.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проєктів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:

Планування закупівель:

  • Збирання, агрегування потреби ГО у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
  • Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
  • Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
  • Участь у плануванні видатків і визначенні потреб в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
  • Складання та затвердження місячного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.

Організація та проведення закупівель:

  • Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
  • розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
  • проведення закупівельних процедур в електронній системі;
  • забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
  • надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
  • розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
  • Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
  • Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
  • Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
  • Недопущення створення конфлікту між інтересами Фонду та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
  • Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Фонду.
  • Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».

Аналіз проведених закупівель:

  • Аналіз проведених закупівель.
  • Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявляти ризики публічних закупівель.

Виконання супровідних функцій:

Участь у договірній роботі:

  • Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
  • Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
  • Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про  закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
  • Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця) та її опрацювання.

Виконання супровідних функцій:

  • Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
  • Підготовка та надсилання органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель.
  • Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
  • Робота в електронній системі закупівель.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Більше інформації про проєкт Ви знайдете  тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 10 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.

 


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєкту

Координатор/ка фінансового відділу

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи

Вакансія: Expert Economist – Finance and Business Environment