Радник/ця з питань доступу до фінансування
ЗАВЕРШЕНО
Метою Проекту є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.
Програма АГРО також застосовуватиме системний ринковий підхід до вирішення проблем та зняття обмежень в основних допоміжних функціях ринкових систем. Одним з таких напрямів є доступ до фінансування.
ММСП стикаються з труднощами при отриманні доступу до фінансування, оскільки їм часто не вистачає достатньої кількості ліквідних активів для використання в якості застави, звітності чи підтвердження, що вони зможуть погасити кредит.
Мета роботи
Метою роботи радника з питань доступу до фінансування (надалі – «Радник з питань доступу до фінансування») є покращення доступу до кредитного фінансування та інших фінансових продуктів, розроблених згідно потреб с/г МСП та зростання використання фінансових послуг, продуктів та інструментів з боку с/г МСП.
Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):
· Проведення аналізу найкращих світових практик у фінансуванні аграрного сектору та їх застосовності до українського контексту;
· Визначення необхідних реформ державної політики для запровадження цих рішень та підходів;
· Проведення пошуку інноваційних ідей та рішень від партнерів для проектування і тестування через грантові механізми;
· Робота з визначеними партнерами з метою тестування і впровадження рішень та відслідковування впливу;
· Організація співпраці з партнерами задля масштабування та запуску продуктів, послуг, інструментів та технологій;
· Розвиток спроможності партнерів та державної влади управляти процесами надання послуг, реформування державної політики та забезпечення сталих інновацій;
· Поширення досвіду, передових практик, інструментів та методик з метою поширення та засвоєння моделей, адаптування підходів та рішень за потреби та на основі раніше отриманих результатів.
Умови і терміни роботи та підпорядкування:
Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (14 листопада 2024 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.
Радник з питань доступу до фінансування працюватиме під безпосереднім керівництвом та підпорядковуватиметься заступнику Директора Програми та Керівнику компоненту.
Місце роботи – Київський офіс Проекту.
Необхідні навички та професійна кваліфікація:
Досвід роботи:
- Не менше ніж 5 років досвіду роботи в організаціях, які здійснюють, або причетні до фінансування бізнесу;
- Демонстрація досвіду в досягненні конкретних результатів в сфері залучення фінансування, аналізі кредитних заявок або розробки фінансових інструментів;
- Наявність досвіду роботи/досвіду співпраці з агробізнесом;
- Знання структури, організації, потреб, обмежень та потенціалу малих та середніх сільськогосподарських підприємств (з доходами від 1 до 100 млн. грн. на рік та штатом від 10 до 250 штатних працівників), які займаються вирощуванням, та / або після врожайною обробкою, та / або переробкою фруктів, ягід та овочів.
- Досвід підготовки нормативно-правових документів, або розробці інструментів залучення фінансування буде перевагою;
- Досвід роботи в проектах USAID або інших проектах міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
Вимоги щодо освіти: щонайменше рівень бакалавра, бажано рівень магістра в сфері фінансів, менеджменту, економіки, або суміжних спеціальностей.
Навички та вміння:
Знання мов: англійська мова буде перевагою;
Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти як MS Project та інші програми Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Power BI та інші).
Зв’язок/комунікація:
- дуже гарні комунікативні навички;
- відмінні презентаційні вміння та навички;
- значні міжперсональні навички, навички побудови команди (team building).;
- продемонстрована здатність дотримуватися стандартних практик та процедур, отримувати загальні інструкції та здійснювати нагляд за ходом роботи та робити значний внесок для досягнення результатів.
Необхідність подорожувати: передбачаються відрядження по Україні.
Принципи ділової етики
Кандидат повинен дотримуватись принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл». Успішний кандидат погоджується виконувати свої обов’язки сумлінно, в повному обсязі та відповідно до своїх здібностей, дотримуватись місцевого законодавства та звичаїв, діяти у відповідності до принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» та прийнятих в Україні стандартів. З принципами ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» можна ознайомитись у місцевому офісі Компанії. Якщо кандидат зіткнеться із питаннями чи проблемами етичного характеру такими, як конфлікт інтересів, хабарництво або відкати, подарунки, плагіат і т.д., він може проконсультуватися зі своїм керівником або Командою Управління Проектом за електронною адресою [email protected].
Порядок подання резюме
Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 17 січня 2020 р. до 18:00 з поміткою Радник з питань доступу до фінансування та Вашим прізвищем у темі листа. Будь ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.
Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.