Радник_ця з фінансових питань до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду радника_ці з фінансових питань в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.
Контракт укладається з ФОП 3 групи
Термін контракту: січень 2023-грудень 2023 року
Про нас:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів.
Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.
Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки.
Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.
Обов’язки :
- Здійснення платежів у рамках проєкту;
- Контроль та планування витрат згідно бюджету проєкту;
- Підготовка бюджету, участі у написання проектних заявок;
- Комунікація усіх фінансових питань з керівництвом проєкту;
- Підготовка податкової та фінансової звітності до контролюючих органів;
- Підготовка фінансової звітності для донора;
- Управління банківськими операціями з іноземною валютою;
- Робота в системі BAS Бухгалтерія;
- Робота в системі 1С Підприємство 2.0;
- Ведення поточної фінансової документації;
- Комунікація з донором в рамках проєкту;
- Супровід аудиторської перевірки проекту;
- Керування та реалізація проектів відповідно до стратегії, пропозицій та планів;
- Контроль та перевірка всіх видів діяльності, пов’язаних з фінансами.
Вимоги до кваліфікації:
- Вища освіта.
- Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років.
- Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
- Впевнений користувач Microsoft Office, G-Suite та BAS Бухгалтерія.
- Пунктуальність, організованість, увага до деталей, відповідальне ставлення до завдань.
- Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
- Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
- Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
- Здатність до командної роботи, мати проактивну позицію.
Резюме необхідно надіслати до 09 січня 2023 року.
Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.