Радник_ця з фінансових питань до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy вакансія(6)
Радник_ця з фінансових питань до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду радника_ці з фінансових питань в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.

Контракт укладається з ФОП 3 групи
Термін контракту: січень 2023-грудень 2023 року

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Обов’язки :

  1. Здійснення платежів у рамках проєкту;
  2. Контроль та планування витрат згідно бюджету проєкту;
  3. Підготовка бюджету, участі у написання проектних заявок;
  4. Комунікація усіх фінансових питань з керівництвом проєкту;
  5. Підготовка податкової та фінансової звітності до контролюючих органів;
  6. Підготовка фінансової звітності для донора;
  7. Управління банківськими операціями з іноземною валютою;
  8. Робота в системі BAS Бухгалтерія;
  9. Робота в системі 1С Підприємство 2.0;
  10. Ведення поточної фінансової документації;
  11. Комунікація з донором в рамках проєкту;
  12. Супровід аудиторської перевірки проекту;
  13. Керування та реалізація проектів відповідно до стратегії, пропозицій та планів;
  14. Контроль та перевірка всіх видів діяльності, пов’язаних з фінансами.

Вимоги до кваліфікації:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років.
  3. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
  4. Впевнений користувач Microsoft Office, G-Suite та BAS Бухгалтерія.
  5. Пунктуальність, організованість, увага до деталей, відповідальне ставлення до завдань.
  6. Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
  7. Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
  8. Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
  9. Здатність до командної роботи,  мати проактивну позицію.

Резюме необхідно надіслати до 09 січня 2023 року.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій