Public Procurement optimization Advisor / Консультант/ка із оптимізації процесів державних закупівель (USAID SOERA)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
brezitska

Компанія «Делойт» шукає кваліфікованого Консультант/ка із оптимізації процесів державних закупівель в рамках проєкту USAID State-owned Enterprises Reform Activity (SOERA) для допомоги аналізу, трансформації та оптимізації процесу закупівель державними підприємства України.

Метою проєкту є зміцнення діяльності компаній державного сектору та прозорості, покращення управління та підзвітності, просування приватизації обраних підприємств та розробка стратегічної моделі управління державними підприємствами, що залишаються у державній власності. Розумна реформа та цілеспрямована приватизація українських державних підприємств зменшить можливості для корупції, збільшить участь приватного сектору та стимулюватиме широке економічне зростання.

Вакансія передбачає повну зайнятість за контрактом підрядника та перебування кандидата/ки в Україні.

Просимо надсилати резюме англійською мовою, а також два рекомендаційних листи / контакти для рекомендацій на електронні адреси [email protected] та [email protected]  до 20 Жовтня 2023 із зазначенням теми листа “Public Procurement optimization Advisor

Основні обов’язки:

  • Аналіз законодавства та внутрішньої регуляторної документації замовника
  • Формування інформаційних запитів для держпідприємств та державних інституцій
  • Аналіз отриманих документів та формування аналітичних звітів
  • Пошук та аналіз кращих практик для включення в рекомендаційні звіти
  • Підготовка та проведення інтерв’ю з представниками бенефіціарів проєкту, формування протоколів проведених інтерв’ю
  • Виявлення недоліків у процесах закупівель та надання рекомендацій щодо їх вирішення
  • Оформлення результатів роботи та написання звітів
  • Участь у робочих зустрічах з клієнтом

Основні вимоги:

  • Ступінь бакалавра/магістра у сфері фінансів, закупівель, державного управління, а також схожих сферах
  • Мінімум 3 роки досвіду проведення державних закупівель
  • Вільне письмове та усне володіння українською та англійською мовами (рівень В1-C2)
  • Розуміння процесу закупівель в державних підприємствах (від планування до оплати та претензійної роботи)
  • Практичний досвід організації та проведення закупівель в державних підприємствах, в тому числі через систему Prozorro
  • Розуміння та досвід проведення закупівель в умовах воєнного стану
  • Досвід участі в проєктах щодо діагностики та оптимізації процесів закупівель
  • Досвід підготовки та проведенні інтерв’ю з учасниками процесу зі сторони клієнта буде перевагою
  • Вміння аналізувати інформацію, формувати звітність з детальними рекомендаціями щодо покращення процесу закупівель
  • Розуміння кращих міжнародних практик організації процесів державних закупівель
  • Відмінні навички планування та управління часом


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад