Провідний_а фахівець_чиня відділу з публічних закупівель / Supply Chain Specialist

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy вакансія dfrfycsz(4)
Провідний_а фахівець_чиня відділу з публічних закупівель / Supply Chain Specialist

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника групи проєкту з моніторингу та оцінки даних у Києві.

Загальна мета ролі:

Ця позиція буде зосереджена в головному офісі країни та забезпечувати дотримання процедур та керівних принципів ДРБ всередині країни. Ця роль сприяє розробці національних стратегій, які трансформуються у плани дій та повсякденні завдання. На цій посаді передбачається надання підтримки та/або технічне керівництво операціями в країні, а також здійснюється нагляд за діяльністю в країні.

Ви будете відповідати за забезпечення всіх закупівель товарів та послуг, складські операції, транспортування товарів, управління автопарком та управління основними засобами відповідно до операційних інструкцій ДРБ.

Основні обов’язки:

Координаційні процеси:

  • Сприяти щоденній роботі зі всебічними знаннями процесу закупівель
  • Гарантувати, що всі правила та політика логістики та закупівель, специфічні для ДРБ/донорів, зрозумілі та дотримані
  • Відстежувати, аналізувати та звітувати про KРI для виявлення неефективності, сфер вдосконалення, процедур та виконання політики; це підкреслюватиме загальну ефективність і нагляд за дотриманням вимог
  • Забезпечувати розуміння та повагу всіх правил та політики ДРБ/донорів, специфічних для закупівель
  • Забезпечувати технічну підтримку всіх регіональних офісів ДРБ в Україні та проведення сесій зі зростання потенціалу, якщо це необхідно
  • Координувати закупівлю для всіх партнерів ДРБ в Україні вище порогового значення 10 тис. датських крон відповідно до правил і норм донорів; здійснювати нагляд за закупівельною діяльністю партнерів і підвищенням потенціалу персоналу Партнера
  • Виявляти прогалини у навичках та компетенціях членів місцевої команди, а також розробляти та впроваджувати плани розвитку
  • Сприяти плануванню реагування на надзвичайні ситуації та плануванню потреб у матеріально-технічному забезпеченні та закупівлях та їх виконання на випадок непередбачених ситуацій

Закупівельні процеси:

  • Підтримувати регіональний офіс у сприянні проведення тендерів з високою вартістю
  • Перевіряти тендери з високою вартістю, що проводяться регіональними офісами
  • Підтримувати зв’язок з відповідними технічними операційними відділами ДРБ для розробки планів закупівель
  • Здійснювати нагляд за всіма контрактами на закупівлю та обслуговування для забезпечення захисту інтересів ДРБ
  • Оптимізувати логістичні операції для підвищення економічної ефективності, включаючи створення довгострокових контрактів на постачання та Рамкових Угод
  • Забезпечувати ефективність належної перевірки постачальників ДРБ

Управління партнерством:

  • Брати участь у роботі комітету з оцінки партнерів та проведенні юридичного аудиту
  • Готувати навчальні матеріали та проводити тренінги із закупівель для місцевих партнерів
  • Надавати підтримку та консультацію щодо здійснення закупівель у співпраці з Procurement Officer — Partnerships

Управління автопарком:

  • Управляти орендованими та транспортними засобами ДРБ та генераторами (відповідно до керівних принципів ДРБ)
  • Підтримувати ефективні щомісячні, щотижневі та щоденні інструменти планування та спостереження за переміщеннями
  • Управляти всіма перевезеннями товарів і людей (автомобільним, морським, повітряним) в місцях присутності та/або інших офісах ДРБ

Управління основними засобами:

  • Реєструвати, обслуговувати та розпоряджатись активами (товарно-матеріальними цінностями) ДРБ відповідно до правил та політики донорів (відповідно до керівних принципів ДРБ)
  • Надавати рекомендації щодо впровадження методів вибуття невикористаного або простроченого активу з попереднім схваленням Донора/Директора ДРБ у країні
  • Забезпечувати дотримання та впровадження процедур згідно до Operations Handbook у всіх регіональних офісах
  • Щомісячно надавати вищому керівництву вичерпний звіт про запаси/товарно-матеріальні цінності
  • Впроваджувати будь-які доступні інструменти для поліпшення управління активами

Управління складом:

  • Забезпечувати, дотримання та впровадження Operations Handbook у всіх регіональних офісах
  • Надавати вищому керівництву щомісячний вичерпний звіт про складські запаси в країні (перелік та вартість)
  • Надавати рекомендації щодо впровадження методів утилізації невикористаних або прострочених товарів за попереднім схваленням донора/директора ДРБ у країні

Необхідний досвід і компетенції:

  • Ступінь бакалавра в галузі логістики та / або управління ланцюгами постачання або аналогічна професійна кваліфікація
  • Мінімум 5 років досвіду роботи на аналогічній посаді
  • Досвід роботи міжнародної неурядової або міжнародної гуманітарної організації
  • Добре розуміння правил та норм державних закупівель
  • Глибоке розуміння правил закупівель основних міжнародних донорів
  • Відмінні навички роботи з MS Word, Excel та PowerPoint
  • Досвід роботи з ERP-системами
  • Повне професійне володіння англійською мовою; українська / російська бажана.
  • Англійська — вільне володіння усно та письмово

Усі ролі ДРБ вимагають, щоб посадовець опанував основні компетенції ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів, забезпечуючи ефективні процеси
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків
  • Ініціатива: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження
  • База: Київ
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки: Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168581&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 23 липня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Директор/ка Команди відновлення та підтримки реформ при Міністерстві економіки України

Експерт/ка з деінституціалізації, розвитку альтернативних форм сімейного догляду та з гейткіпінгу

Менеджер/ка проєктів ЦЕДЕМ

Експерт/-ка з кейс-менеджменту

Експерт/-ка з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Виконавчий_а директор_ка Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»