Програмний/на координатор/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Вакансія_дизайн послуги_22.11
Програмний/на координатор/ка проєкту

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль програмного координатора проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».

Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по січень 2025 року.

Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.

«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам із дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці.Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.

Вимоги до кандидатури:  

  • Повна вища освіта у галузі: проектний менеджмент, міжнародні відносини, медицина тощо.
  • Досвід управлінської діяльності у галузі проєктного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 2 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні А2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою. 
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі: 

  • Наведіть 3 успішні результати реалізації проектів МТД, де ви виступали керівником. 

Короткий опис функціональних обов’язків: 

  • Координація всередині команди проекту та взаємодія з відповідними експертами проекту; 
    • Допомога керівнику проекту у здійснені запланованих проектом активностей; 
  • Взаємодія з закладами освіти та ЦПМСД у процесі створення 12 тренінгово-ресурсних центрів (надалі – ТРЦ з впровадження УПМП); 
    • Підбір та оцінка відповідних просторів під розміщення ТРЦ з впровадження УПМП;
    • Мобільність та оперативність у подорожах по Україні в рамках реалізації проекту та запуску активностей;
    • Проведення координаційних заходів для оперативного запуску ТРЦ з впровадження УПМП;
    • Ведення ділової переписки з учасниками проекту та залученими експертами, підрядниками; 
  • Підготовка звітних документів (відповідно до вимог донора та внутрішніх Політик ГО); 
    • Проведення офлайн та онлайн зустрічей в ході реалізації проекту; 
  • Контроль за дотриманням план-графіку реалізації компоненту; 
    • Підготовка аналізу програми “Школи майбутнього батьківства” та її удосконалення відповідно до вимог донора;
    • Контроль якості проведення відповідних активностей за програмою;
    • Впровадження кращих цифрових рішень у реалізації проекту; 
  • Формування якісних моделей комунікації для досягнення індикаторів;
  • Контроль виконання індикаторів за проектом;
  • Формування позитивного іміджу навколо відповідного проекту;
  • Впровадження інформаційно-просвітницької діяльності;
  • Контроль та координація плану оплати та закупівель;
  • Перевірка рахунків та дотримання процедур донора при реалізації проєкту;
  • Підготовка документів на запит та погашення траншу;
  • Підготовка та подача документів/звітування донору.

 

Особисті якості:

  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
  • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • готовність до навантажень;
  • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
  • відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата;
  • Своєчасна оплата праці;
  • Робоче місце: офлайн, м. Житомир.

Форма зайнятості: повна.

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Нові завдання та професійні виклики.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням https://forms.gle/vkidjYb1rPNJcgad9 до 10.03.2024 р.. У випадку наявності додаткових питань при заповнені форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected]

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Регіональний/а координатор/ка

IT Specialist/ Спеціаліст_ка з інформаційних технологій

Subcontracts Specialist/ Спеціаліст_ка з субконтрактів

Фасилітатор/ка щорічної конференції з декриміналізації секс-праці БО "Легалайф-Україна"

Старший менеджер\ка підрядних договорів

Спеціаліст/-ка з інформаційного менеджменту/ (Information Management Specialist) - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні