Помічник/ця каси та ваучерів – лише український національний персонал (Харківська та Донецька області)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetyana

Данська рада біженців, одна з провідних гуманітарних організацій у світі, яка працює в 40 країнах світу, наразі шукає висококваліфікованого помічника з питань готівки та ваучерів для Харківського офісу, який охоплює Харківську та Донецьку область (контрольовані урядом України регіони).

Загальна мета ролі:

DRC працює в Україні більше 10 років, надаючи надзвичайні та довгострокові рішення для надання допомоги ВПО, репатріантам, приймаючим громадам і постраждалому від конфлікту населенню. З початком конфлікту в лютому 2022 року ДРК змінив свої програми на реагування на надзвичайні ситуації, щоб задовольнити нагальні потреби постраждалого від конфлікту населення в країні. Поточні програми DRC зосереджені на таких заходах із захисту, як моніторинг захисту, поширення інформації, допомога в індивідуальному захисті та правова допомога.

На додаток до програм захисту, DRC наразі впроваджує багатоцільову грошову допомогу (MPCA), NFI та розподіл їжі, готівку та ваучери та втручання з WASH, а також економічне відновлення, гуманітарне розмінування та навчання ризикам вибухонебезпечних боєприпасів. Організація нараховує 7 представництв по країні.

Про роботу:

Помічник з питань готівки та ваучерів підтримує групу з питань готівки та ваучерів для безперебійного виконання повсякденної роботи та адміністративних завдань у Харківській та Донецькій (території, підконтрольні українському уряду) областях. Посадова особа несе відповідальність за своєчасне та належне виконання всіх оперативних завдань, пов’язаних з проектами, які реалізує Департамент готівки та ваучерів, і забезпечує зв’язок між керівником та іншими відділами DRC, підрядниками, місцевими органами влади тощо.

Основні обов’язки:

  • Допомога в плануванні реєстрації фізичних осіб для отримання грошової та непродовольчої допомоги
  • Участь у розподілі допомоги громадам, які потребують підтримки
  • Планування та участь у гуманітарній допомозі в екстрених ситуаціях
  • Збір та обробка даних/документації/інформації від персоналу на місцях.
  • Упорядкування, файлування та захист всіх даних бенефіціарів як на місцях, так і в офісі

Необхідний досвід та компетенції:

  • Відповідний досвід роботи не менше 1 року.
  • Досвід виконання адміністративних завдань
  • Досвід дотримання стандартних процедур і вказівок
  • Вільне володіння місцевою мовою
  • Сильне почуття особистої цілісності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Володіння операційними системами Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, Windows
  • Бажано спілкування англійською мовою
  • Бажано досвід роботи в секторі Cash and Vaucher або NFI
  • Гнучкість і готовність подорожувати Харківською та Донецькою (територіями, підконтрольними уряду України) є важливими

Потрібна освіта

  • Освіта, професійна підготовка у сфері ділового адміністрування або подібна
  • Ступінь бакалавра або вище в галузі соціальних наук, міжнародного розвитку або іншої відповідної галузі є перевагою

Ми пропонуємо

  • Призначення Місця Служби Харків
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169558&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Кінцевий термін подання заявок: 14 листопада 2023 року


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель