Менеджер/ка з адміністративної діяльності

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

prostirjob_vacancy_dfrfycsz1
Менеджер/ка з адміністративної діяльності

Право на захист (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Старшого фахівця(Менеджера) з адміністративної діяльності

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ

Менеджер з адміністративної діяльності підпорядковується Керівнику адміністративного відділу та тісно співпрацює з командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Організація функціонування офісу та забезпечення комфортних умов роботи співробітників( пошта, канцелярія, вода, кавомашина, техніка тощо);
  • Координація роботи клінингу, технічного обслуговування, охорони, транспортних та сервісних підрядників;
  • Забезпечення справного стану офісного обладнання (принтери, техніка, меблі) та своєчасного ремонту/замін;
  • Ведення графіка використання офісних приміщень, переговорних кімнат;
  • Адміністративна підтримка команди (замовлення таксі тощо);
  • Ведення обліку матеріальних цінностей, обладнання, меблів;
  • Співпраця з постачальниками, підрядниками, укладання договорів (за потреби);
  • Підтримка в актуальному стані баз даних і контактів підрядників;
  • Взаємодія з бухгалтерією щодо рахунків, актів, оплат;
  • Взаємодія з іншими відділами — HR, IT, фінансовим, адміністративним;
  • Бронювання переговорних кімнат; координація роботи кур’єрів;
  • Організація та ведення складу, руху товарів, інвентаризацій;
  • Прийом, списання, передача, повернення майна;
  • Оформлення заявок на доступи, пропуски, ключі, робоче місце;
  • ​Забезпечення контролю залишків, достатнього запасу, планування закупівель;
  • Комунікація зі співробітниками щодо потреб та технічних питань;
  • Підготовка актів, накладних, заявок, інвентаризаційних звітів;
  • Заповнення і підтримка актуальних таблиць по МТЗ, закупівлях, складу;
  • Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
  • Гарні комунікативні, організаційні навички;
  • Здатність і готовність навчатися;
  • Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
  • Вільне володіння українською, знання англійської мови буде перевагою;
  • Гнучкість та відповідальність;
  • Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 30 грудня 2026 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • Наставництво;
  • Дружня та енергійна команда.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою “Менеджер з адміністративної діяльності_ Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Без телефонних дзвінків, будь-ласка.

ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК

19 грудня 2025 року. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.


Останні публікації цього розділу:

Фасилітатор/-ка мобільної бригади (м. Берестин)

Старший/а проєктний/а менеджер/ка з енергоефективності (Категорія 1)

Експерт/ка з розробки програм соціально-економічного розвитку та місцевих соціальних програм для громад Харківської області (Близнюки, Ізюм, Зміїв)

Юрист/-ка (м. Суми; м. Харків)

Соціальний/-на фахівець/-чиня (м. Суми; м. Харків)

Спеціаліст/-ка з мапування та перенаправлення (м. Харків, м. Суми, м. Дніпро)