Проєктний менеджер зі стратегічних комунікацій / Project Manager in Strategic Communications (StratCom)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Chemonics logo
Проєктний менеджер зі стратегічних комунікацій / Project Manager in Strategic Communications (StratCom)

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) —  це багаторічна, мультидонорова фінансована програма, координатором якої є Міністерство закордонних справ, у справах Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС Британії) та здійснюється у співпраці з Урядом України.  

Метою ФПСУ є створення покращених умов для української держави у партнерстві з громадянським суспільством та приватним сектором, щоб очолити інклюзивне національне, відновлення і відродження в контексті російської агресії. Цей результат покликаний сприяти відновленню більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної та процвітаючої України. ФПСУ надає кошти українським і міжнародним партнерам і реалізує проєкти, засновані на дослідженнях і фактичних даних.  

Проєктний менеджер відіграватиме ключову роль в управлінні проєктами в рамках ФПСУ, що підтримують український уряд, ЗМІ та громадянське суспільство, забезпечуючи оптимальну реалізацію проєктів відповідно до стандартів Кімонікс та МЗС СК; а також у розробці нових проєктів.

Обов’язки:

На посаді проєктного менеджера працівник відповідатиме за наступні основні обов’язки:

  • надання підтримки заступнику керівника компоненту та раднику зі стратегічних комунікацій в ініціації та управлінні проєктами, в тому числі грантовими проєктами, у тісній координації з партнерами, урядом України (центральною, обласною та місцевою владою) та громадянським суспільством.
  • тісна співпраця з виконавцями з метою контролю всіх елементів поточних проєктів та аналізу впливу проєктів, а також координація роботи відповідних консультантів і партнерів.
  • координація роботи з командою ФПСУ з дослідження, моніторингу, оцінки та навчання (RMEL) з метою узгодження проєктів з планом MEL і забезпечення доказової бази для реалізації проєктів. Моніторинг та оцінка ходу реалізації проєктів та активна участь у підготовці відповідної звітності.
  • використання інструментів управління коштами та проєктних трекерів для відстежування та детального аналізу проєктів, а також комунікація з командою з управління коштами, зі спеціалістами з закупівель і фінансів з метою дотримання внутрішніх процедур і вимог донорів.
  • планування та розробка проєктів, у тому числі грантових проєктів, у тісній координації з потенційними партнерами, урядом (центральною, обласною, місцевою владою), зацікавленими сторонами з громадянського суспільства та командою з управління коштами ФПСУ.
  • підготовка обсягів робіт для проєктів ФПСУ з чіткими результатами реалізації проєктів, у тому числі узгодження з загальною стратегією ФПСУ та теорією змін.
  • підготовка та оцінка концептуальної документації, заявок та грантових договорів / документів про присудження договорів з метою узгодження з пріоритетами, цілями та завданнями програми.
  • забезпечення інтеграції принципів гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI) в проєкти у координації з керівником напрямку GESI в ФПСУ.
  • надання технічної та адміністративної допомоги та навчання партнерам, грантоотримувачам і місцевим державним адміністраціям (за потреби) під час розробки та реалізації проєктів.
  • допомога в оперативному плануванні проєктів у координації з операційними та безпековими підрозділами ФПСУ.
  • робота з партнерами-виконавцями над визначенням та керуванням ризиками та забезпечення реалізації проєктів у межах необхідних бюджетів із регулярним інформуванням заступника керівника та радника зі стратегічних комунікацій .
  • активна участь у технічних семінарах, презентаціях та зустрічах із зацікавленими сторонами за потреби та у разі вимоги з боку керівництва ФПСУ.
  • постійний аналіз динамічного контексту в Україні з метою формування основ для розробки та реалізації проєктів, інформування про відповідні зміни більш широкого кола співробітників у разі потреби.
  • час від часу подорожі Україною для взаємодії з персоналом, партнерами та зацікавленими сторонами (залежно від безпекової ситуації у відповідний момент часу).
  • виконання додаткових адміністративних і технічних завдань і отримання результатів на вимогу заступника керівника та/або радника зі стратегічних комунікацій.

Необхідні навички та кваліфікація:

Для успішного виконання обов’язків на цій посаді, працівник повинен уміти належним чином виконувати всі основні обов’язки. Наведені нижче кваліфікаційні вимоги відображають необхідні знання, навички та/або вміння, потрібні для виконання основних обов’язків.

  • Обов’язково ступінь бакалавра, бажано більш високий ступінь.
  • Як мінімум п’ять (5) років продемонстрованого досвіду планування, розробки та управління проєктами, зокрема в спеціалізованих галузях, включаючи громадянське суспільство, ЗМІ та стратегічні комунікації.
  • Сильні організаційні, управлінські та адміністративні навички, в тому числі написання звітів, моніторинг та оцінка.
  • Продемонстровані аналітичні навички та розуміння місцевої, регіональної та національної політичної ситуації, вміння застосовувати творчий підхід при розробці концепцій відповідних проєктів.
  • Підтверджене знання місцевих і міжнародних НУО, громадських організацій, які реалізують відповідні заходи та проєкти в Україні, ключових державних акторів і зацікавлених сторін, а також актуальне розуміння та знання політичного та соціального середовища.
  • Бажано досвід роботи з місцевими організаціями, в тому числі державними установами та громадянським суспільством.
  • Бажано досвід роботи в донорських проєктах.
  • Обов’язково вільне володіння українською та англійською мовами.

Зайнятість: повний робочий день

Місце роботи: Київ (Україна)

Інструкції з подання резюме: 

Для того щоб подати резюме, слід перейти за наступним посиланням до 26 грудня: ФПСУ – Підбір персоналу – Заявка кандидата (smartsheet.com) 

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO). 

The aim of PFRU is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate and strengthen resilience for a more socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.

The Project Manager will play a key role in managing projects in support of Ukrainian government, media and civil society as part of PFRU, ensuring smooth project delivery in line with Chemonics and FCDO standards; and in designing new projects. 

Responsibilities:

As Project Manager, the Employee will be responsible for the following principal duties and obligations:

  • Support the Component Deputy Director and StratCom Advisor in the initiation and management of projects, including grant activities, working in close coordination with partners, Government of Ukraine (central, regional and local) and civil society.  
  • Work closely with implementers to oversee all elements of ongoing delivery and to review project effect, coordinating inputs from relevant consultants and partners. 
  • Coordinate with PFRU research and monitoring, evaluation and learning (RMEL) team to align projects with MEL plan and ensure projects are informed by evidence. Monitor and evaluate progress and contribute to relevant reporting. 
  • Use the fund management tools and project trackers for tracking and detailing activities, and liaise with the Fund Management Team, procurement and finance staff to ensure compliance with internal processes and donor requirements.
  • Design and develop projects, including grant activities, working in close coordination with potential partners, government (central, regional, local), civil society stakeholders and the PFRU Fund Management team.  
  • Draft scopes of work for PFRU projects, with clear project deliverables, including alignment with overall PFRU strategy and Theory of Change.
  • Prepare and evaluate concept notes, applications, and grant agreement/award documents to ensure consistency with programme priorities, goals and objectives.
  • Ensure projects incorporate gender equality and social inclusion (GESI) principles, in coordination with the PFRU GESI lead.  
  • Provide technical and administrative assistance and training to partners, grantees and local government administrations, where relevant during project design and implementation.
  • Assist with operational planning for projects, in coordination with the PFRU operations and security teams.
  • Work with delivery partners to identify and manage risks and ensure projects are delivered within required budgets, regularly briefing the Deputy Director and StratCom Advisor. 
  • Contribute to technical workshops, presentations and stakeholder meetings, as required and requested by PFRU leadership.
  • Analyse Ukraine’s rapidly changing context on an ongoing basis to inform project design and delivery, sharing relevant updates with the wider team where appropriate.
  • Travel on occasion within Ukraine to engage with staff, partners and stakeholders (subject to the security situation at the time).
  • Provide additional administrative and technical tasks and deliverables, as requested by Deputy Director and/or StratCom Advisor.

Required Skills and Qualifications:

To perform this job successfully, the Employee must be able to perform each essential duty, obligation, and responsibility satisfactorily. The qualifications listed below are representative of the required knowledge, skills and/or abilities needed to perform the principal duties.

  • Bachelor’s degree required, advanced degree preferred. 
  • At least five (5) years demonstrated experience in project design, development and management, particularly in technical areas including civil society, media and strategic communications. 
  • Strong organisational, management, and administrative skills, including report writing and monitoring and evaluation. 
  • Demonstrated analytical ability and understanding of local, regional, and national political context, with the ability to think creatively in conceptualising relevant project activities.
  • Proven knowledge of local and international NGOs and community-based organisations implementing relevant activities and projects in Ukraine, as well as key governmental actors and stakeholders, with an up-to-date understanding and knowledge of the political and social environment. 
  • Experience working with local organisations, including government entities and civil society, preferred. 
  • Experience with donor-funded projects preferred. 
  • Fluent Ukrainian and English required. 

Duration of Assignment: Full time

Location of Assignment: Kyiv, Ukraine

Application Details 

Please click on the link to fill out the Smartsheet form. The application for this role will remain open till 26 December 2022. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

PFRU Recruitment – Candidate Application (smartsheet.com) 


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України