Менеджер/ка проєктів у сфері реалізації бізнес проєктів та юридичної підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Screenshot_3
Менеджер/ка проєктів у сфері реалізації бізнес проєктів та юридичної підтримки

Агенція регіонального розвитку Сумської області (далі – Агенція) – неприбуткова установа, що активно функціонує з липня 2022 року, здійснює свою діяльність на підставі Закону України «Про засади державної регіональної політики», з метою ефективної реалізації державної регіональної політики, сталого розвитку області та громад, залученню фінансових ресурсів в регіон. Агенція постійно розвивається, щоб стати регіональний проєктним майданчиком для усіх партнерів (громади, громадські осередки, комунальні установи, тощо), допомагати їм генерувати ідеї, розвивати та впроваджувати проєкти, які покращують якість життя мешканців Сумщини та посилюють економічний потенціал регіону.

В рамках реалізації Швейцарсько-українського проєкту “Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD в Сумській області, який впроваджується за підтримки Швейцарії компанією NIRAS Sweden AB, Агенція розширює штат співробітників та оголошує конкурс на посаду «менеджера проєктів» у напрямку реалізації бізнес проєктів та юридичної підтримки.

Місце праці: Офіс Агенції регіонального розвитку Сумської області (м. Суми)
Очікувана дата початку: травень 2024 року

Робочий час: 8 годин 5 робочих днів на тиждень
Термін виконання завдання:  до 31.12.2024 року з можливістю продовження контакту

Вид співпраці: Повна зайнятість 

Опис проєкту

Проєкт UCORD спрямований на зміцнення співпраці громадян, бізнесу та органів державної влади з відновлення та  регіонального розвитку, що сприятиме покращенню якості життя, стійкості, миру та соціальній згуртованості в Україні. Проєкт впроваджується у 6  пілотних областях України: Хмельницькій, Сумській, Тернопільській, Вінницькій, Одеській та Волинській.

Основні обов‘язки

Під безпосереднім керівництвом директора Агенції, проваджувати в регіоні проєкти в сфері підтримки та розвитку підприємництва, в тому числі заплановані заходи в рамках реалізації  проєкту UCORD.

Зокрема, менеджер проєктів виконуватиме наступні завдання:

  • аналіз економічних процесів в регіоні, бізнес показників, ринку праці, тенденцій розвитку малого та середнього бізнесу в регіоні;
  • підготовка аналітичних матеріалів щодо діяльності бізнес сфери регіону;
  • надання інформаційно-консультативних послуг бізнесу щодо стандартизації, сертифікації продукції, дозвільних процедур та брендування для виходу на європейський ринок;
  • пошук, допомога у розробці грантових заявок для бізнесу, допомога у створенні бізнес-планів;
  • консультативний супровід бізнесу щодо підготовки та впровадження проєктів міжмуніципального та транскордонного співробітництва;
  • участь у заходах з підтримки державно-приватного партнерства, залучення інвестицій;
  • участь у розробці планів відновлення і стратегій розвитку області та територіальних громад, за необхідності;
  • підготовка та юридична експертиза розпорядчих документів, договорів, політик Агенції;
  • участь у засіданнях робочих груп, круглих столах, семінарах, конференціях тощо;
  • виконання завдань керівництва Агенції згідно з посадовою інструкцією, надання щомісячної звітності своєї діяльності, ведення табелю обліку робочого часу;
  • ведення тендерних закупівель;
  • юридичне представництво Агенції у державних, правоохоронних органах та судах;
  • моніторинг змін в законодавстві що стосується регіонального розвитку, економічної діяльності, оподаткування, тощо;
  • участь у комунікаційних заходах, за необхідності та інше .

Основні вимоги до кандидатів

  • вища освіта у сфері юридичних або економічних наук;
  • досвід роботи не менше 5 років у юридичній або економічній сфері (бажано із бізнес середовища); 
  • досвід у сфері проєктного менеджменту є додатковою перевагою;
  • відмінне знання державної мови; 
  • знання англійської мови вітається;
  • уміння працювати самостійно з дотриманням визначених термінів;
  • хороші аналітичні здібності і увага до деталей;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію; 
  • комунікаційні та організаторські здібності; 
  • прагнення до командної роботи;
  • самомотивація;
  • гнучкість, відповідальність, комунікабельність, чуйність, відкритість, стресостійкість, інтелектуальність, логічне мислення, уважність, доброзичливість, емпатійність.
  • мати базове уявлення про стан бізнесу в регіоні, вміння аналізувати фінансові-економічні показники та звітність бізнесу;
  • готовність до виїздів у відрядження на території Сумської області та поза її межі;
  • знання принципів роботи системи публічних закупівель; 
  • володіння програмним продуктом MS Office; 

Агенція пропонує успішному кандидату: 

  • трудовий договір до 31 грудня 2024 року з можливістю продовження;
  • соціальний гарантії;
  • підтримка та наставництво;
  • дружній професійний клімат в команді.

Аплікаційні документи

Для участі у конкурсі до 08 травня 2024 року необхідно надіслати на електронну пошту [email protected] такі документи:

  • мотиваційний лист (максимум 1 сторінка);
  • резюме з відображенням необхідного досвіду для виконання зазначених вище обов`язків (максимум 2 сторінки).

В темі листа необхідно зазначити: «менеджер проєктів» у напрямку реалізації бізнес проєктів та юридичної підтримки.

Кандидати/ки, які увійдуть до короткого списку, будуть повідомлені про результати відбору та запрошені до інтерв’ю.

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель