Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE/ Local Government Budget Consultant for USAID DOBRE Program

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE/ Local Government Budget Consultant for USAID DOBRE Program

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокового консультанта:

ПОЗИЦІЯ:                                                    Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів

ПЕРІОД РОБОТИ:                                  9 місяців

МІСЦЕ РОБОТИ:                                    ОТГ, які розташовані в Харківській, Дніпропетровській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Івано-Франківській та Тернопільській областях

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:            до 145 фактично відпрацьованих днів

 

МЕТА: Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ОТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ОТГ.

Програмою DOBRE було виконано повномасштабну комплексну оцінку діяльності, процедур і процесів з управління фінансами в кожній із ОТГ-партнерів. Серед наявних недоліків, вузьких місць та прогалин проблеми з планування, формування, виконання місцевих бюджетів були одними з найвагоміших. Було виявлено низький рівень заповнення паспортів бюджетних програм, слабка система планування та формальне звітування. Саме тому метою даних робіт є покращення вмінь та навичок представників ОТГ з планування, складання, виконання та звітування бюджету ОТГ, запровадження середньострокового бюджетного планування на рівні ОТГ відповідно до рекомендацій Мінфіну та кращих практик. Навчальна та консультаційна програма допоможе покращити розуміння бюджетного процесу серед представників ОТГ; зосередити увагу на методологічних аспектах формування бюджету; розвинути спроможність учасників готувати необхідну документацію в рамках бюджетного процесу; знайти шляхи залучення додаткових фінансових ресурсів та їх ефективного використання для потреб місцевого розвитку тощо.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ОТГ тренінгами, консультаціями і виконувати інші завдання для покращення управління місцевими бюджетами в обраних громадах в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Також консультант буде відповідальний за підготовку посібників за результатами оцінювання фінансового управління в громадах, проведеного Програмою DOBRE.

Конкретні завдання для покращення бюджетного процесу на рівні громад:

Завдання 1. Проведення дводенних тренінгів в областях України, в яких працює програма DOBRE (Тернопільська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Херсонська, Миколаївська, Дніпропетровська) з питань програмно-цільового методу бюджетування, бюджетної, фінансової та бухгалтерської звітності.

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Підготувати інформаційні матеріали для учасників тренінгів. Розробити методологію тренінгів та робочий зошит, які будуть використовуватися під час тренінгу та відображати основні його питання. Робочий зошит повинен містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів для складання та виконання бюджетів ОТГ. Підготувати порядок денний дводенного тренінгу.

Основні питання, які плануються розглядатися під час тренінгу, (перелік може змінюватися в залежності від запиту громад):

  1. Середньострокове бюджетне планування, взаємозв’язок стратегічного бачення розвитку громади з поточним бюджетуванням;
  2. Особливості планування бюджетів ОТГ на 2020 рік;
  3. Застосування програмно-цільового методу формування та виконання бюджету ОТГ (у т.ч. формування бюджетних програм, бюджетних запитів);
  4. Звітність про виконання бюджету ОТГ (бюджетна, фінансова та бухгалтерська).

Також в ході тренінгів пропонується проведення практикуму з заповнення паспортів бюджетних програм та звітності, а також ділова гра.

  1. Провести 7 тренінгів для громад-учасників програми Орієнтовна кількість учасників – 30. Обраний консультант буде використовувати широкий набір інструментів, включаючи практичні завдання та кейси в кожній частині тренінгу. Консультант також відповість на питання, підготовлені представниками ОТГ до та під час тренінгу. Тренінг буде направлений на представників фінансових підрозділів та бухгалтерії.
  2. За результатами тренінгів консультант повинен прозвітувати у системі оцінки та моніторингу програми DOBRE.

 

Завдання 2. Надання консультаційної підтримки громадам–партнерам DOBRE

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Телефонна та/або он-лайн консультація щодо проблемних питань з бюджетного процесу протягом дії контракту (для всіх громад) з фіксацією в базі наданих консультацій.
  2. Провести вебінари на підставі запитів від громад–партнерів DOBRE про надання консультаційної підтримки з покращення бюджетного процесу (до 10 вебінарів). Консультації мають виправити наявні проблеми у бюджетному процесі в громадах, виявлених в результаті проведеного оцінювання фінансового управління, перевірок державних органів та виявлених самостійно ОТГ.

c)    Подати фінальний звіт за результатами консультацій та проведеної роботи. 

Завдання 3. Проведення поглибленої роботи з запровадження середньострокового бюджетного планування в 1 обраній громаді–партнері Програми  DOBRE

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Відбір 1 ОТГ для проведення поглибленої роботи з налагодження системи середньострокового бюджетного планування.
  2. Після відбору громади, обраний консультант розпочне пряму технічну допомогу з покращення бюджетного планування. Допомога буде базуватися на результатах оцінювання фінансового управління, що проводилося Програмою DOBRE в громадах у 2017-2019 рр, а також спостереженнях за діяльністю громад з бюджетного планування з відкритих джерел та результатами тренінгів. Очікується, що обраний консультант розробить методологію роботи у громаді та пакет необхідних документів та пропозиції до існуючих з бюджетного планування.

c)    Обраний консультант відвідає громаду для проведення ідентифікації основних проблем, оцінки, надання консультаційної підтримки та рекомендацій з запровадження середньострокового бюджетного планування. d)    Обраний консультант допоможе вдосконалити програмні документи, бюджетні запити, паспорти бюджетних програм та інші документи для запровадження середньострокового бюджетного планування.e)    Розробити посібник з рекомендаціями для громад з запровадження середньострокового бюджетного планування на основі роботи, проведеної в обраній громаді.f)     Подати фінальний звіт за результатами консультацій та проведеної роботи.

Часові рамки, передбачені для виконання цього завдання, – загальний графік, і діяльність може змінюватися залежно від розкладів та наявності персоналу ОТГ, експертів DOBRE та консультанта.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та
    консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у
    орієнтований на результат для представників ОТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері фінансового менеджменту та бюджетування на рівні місцевого/муніципального управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ОТГ, допомога в організації громадських зборів.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши
“ Консультант з місцевих бюджетів” в темі листа до  29 жовтня 2019 року включно.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів