Координатор/ка з фінансів та адміністрування (Західні Балкани/Україна)

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy prostirjob
Координатор/ка з фінансів та адміністрування (Західні Балкани/Україна)

Під загальним керівництвом та наглядом менеджера з фінансів та адміністрування, а також у тісній співпраці з керівниками програм, обов’язки та відповідальність координатора з фінансів та адміністрації включатимуть, але не обмежуватимуться наступним:

Нагляд, відповідальність та підтримка:

- Відповідальність за фінансово-адміністративну діяльність в Україні та на Західних Балканах, надання рекомендацій, визначення цілей та проведення регулярних оцінок ефективності роботи підлеглих.
- Забезпечення ведення фінансовими та адміністративними працівниками точної фінансової звітності, дотримання політик МКЗБ та виконання вимог донорів.
- Надання допомоги фінансовим та адміністративним працівникам у вирішенні складних фінансових та адміністративних питань у координації з менеджером з фінансів та адміністрації.

Фінансовий менеджмент:

- Контролювати виконання фінансових політик та процедур фінансовими та адміністративними працівниками, забезпечуючи відповідність стандартам МКЗБ та вимогам донорів.
- Контролювати та перевіряти фінансову звітність з України та Західних Балкан, забезпечуючи її точність, повноту та своєчасне подання.
- Контролювати координацію та підготовку бюджетних пропозицій і змін, надаючи підтримку фінансовим та адміністративним працівникам.
- Контролювати підготовку фінансових звітів для співробітників програми та донорів (включно з прогнозами).
- Керувати фінансовою звітністю донорів щодо відповідних проектів та внутрішньою щомісячною фінансовою звітністю.
- Впроваджувати та контролювати внутрішній контроль в Україні та на Західних Балканах з метою зменшення фінансових ризиків у координації з фінансовим та адміністративним менеджером.
- Контролювати закриття та звірку готівки та кредитних карток.
- Контролювати оновлення фінансових трекерів та графіків звітності для донорів та внутрішньої звітності.
- Забезпечувати дотримання фінансових правил та політик, виявляючи та усуваючи будь-які потенційні слабкі місця.
- Координувати та контролювати аудити, пов’язані з програмами, що перебувають під наглядом.

Адміністративна підтримка

- Здійснювати нагляд і підтримку в процесах закупівель, які здійснюються фінансовими та адміністративними співробітниками, забезпечуючи дотримання політики закупівель Міжнародної комісії з питань зниклих безвісти.
- Координувати роботу зі співробітниками, щоб забезпечити ефективне виконання адміністративних процесів, включаючи управління поїздками та управління активами.
- Здійснювати нагляд за контрактами та підрядниками, щоб забезпечити надання послуг відповідно до поточних і майбутніх потреб програми.
- Виконання інших пов’язаних обов’язків за дорученням.

Вимоги

- Необхідна наявність ступеня бакалавра з фінансового менеджменту, ділового адміністрування або суміжної галузі.
- Бажана наявність професійної кваліфікації у сфері фінансів або ланцюгів постачання (наприклад, CIMA).
- Мінімум п’ять років відповідного професійного досвіду.
- Попередній досвід роботи у фінансовій та адміністративній сферах.
- Знання фінансових та адміністративних політик і процедур.
- Попередній досвід роботи в міжнародних організаціях.
- Попередній досвід підтримки польових команд.
- Бухгалтерський облік, закупівлі, включаючи звітність.
- Сильні аналітичні навички.
- Увага до деталей та здатність працювати в умовах жорстких термінів.

Інші вимоги

- Вільне володіння письмовою та усною англійською мовою, а також боснійською/хорватською/сербською або українською мовами.
- Володіння програмами Microsoft, включаючи Word, Access, Excel, Power Point, Outlook та Teams
- Доведена здатність позитивно взаємодіяти з колегами незалежно від культури, національності чи статі
- Здатність подорожувати між двома офісами в Сараєво/Києві
- Здатність працювати за гнучким графіком, включаючи вихідні та вечори, якщо про це заздалегідь повідомлено
- Прихильність до основної мети – допомагати владі та сім’ям зниклих безвісти у пошуку зниклих осіб у неупереджений та прозорий спосіб.

Винагорода

Це посада на повний робочий день з річним контрактом. Продовження контракту буде залежати від результатів роботи та наявності фінансування. Посада передбачає конкурентну базову заробітну плату на рівні LES 7 за шкалою заробітної плати МКЗБ для Західних Балкан або України, щедрі оплачувані відпустки та широкі медичні страхові пільги для працівника. Кандидат може базуватися в Сараєво або Києві. Обраний кандидат отримуватиме заробітну плату відповідно до чинної шкали заробітної плати.

Ця посада не дає права на отримання пільг та надбавок для експатріантів.

Дата закриття вакансії: 10 жовтня 2025 р. — https://icmp.bamboohr.com/careers/299

Очікувана дата початку роботи: якнайшвидше

Міжнародна комісія з питань зниклих безвісти прагне підтримувати атмосферу взаємної поваги, де всі кандидати мають рівні можливості працевлаштування. МКЗБ вважає, що різноманітність та інклюзивність серед наших співробітників мають вирішальне значення для нашого успіху як глобальної організації, і ми прагнемо наймати, розвивати та утримувати найталановитіших людей з надзвичайно різноманітного кола кандидатів. МКЗБ пишається тим, що є частиною міжнародної мережі Gender Champions.


Останні публікації цього розділу:

Старший/ша параюрист/ка

Фасилітатор/-ка (м. Миколаїв)

Фахівець (-чиня) з моніторингу та оцінки

Помічник/ця виконавчого директора (personal assistant) в команду ГО Truth Hounds

Старший/-ша психолог/-иня

Послуги у сфері права для проекту