Консультант з удосконалення послуг місцевого самоврядування в програму USAID DOBRE/ Service delivery consultant for USAID DOBRE Program

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансії
Консультант з удосконалення послуг місцевого самоврядування в програму USAID DOBRE/ Service delivery consultant for USAID DOBRE Program

Глобал Комьюнітіз шукає кваліфікованих консультантів на короткий термін в програму Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE):

Посада: Консультант з удосконалення послуг місцевого самоврядування
Термін: Травень-жовтень 2021
Місце:   Громади Чернігівської та Чернівецької областей

Робоче навантаження: до 23 робочих днів на громаду (12 громад, до 2 громад для одного консультанта), до 5 польових візитів у громаду (деякі зустрічі можуть бути проведені в режимі ондайн)

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це п’ятирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Програма спрямована на посилення місцевого самоврядування та створення кращих умов для розвитку ОТГ, підвищення рівня залученості громадян до прийняття рішень та забезпечення підзвітності та прозорості в громадському управлінні.

Програма USAID DOBRE працює в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Із червня 2020 Програма розпочала свою роботу ще в трьох областях: Запорізькій, Чернівецькій, та Чернігівській (4 когорта).

На сьогодні Програма DOBRE проводить діагностику проблем, потенціалу, розвитку, практик місцевого самоврядування, прогресу в реформі децентралізації та потреб, які можуть бути вирішені за сприяння Програми DOBRE. Крім того, найближчим часом Програма DOBRE проведе опитування жителів для визначення громадської думки щодо різних аспектів розвитку громад 4 когорти.

Основна мета діяльності, що буде виконуватись залученими консультантами – промоція довгострокового планування вдосконалення послуг, що базується на широкому залученні громадян на всіх етапах, а також навчання представників партнерських органів місцевого самоврядування сталому розвитку послуг. Також, Програма DOBRE буде підтримувати впровадження розроблених Планів вдосконалення послуг (SDIP) шляхом надання допомоги у натуральній формі для реалізації пріоритетних проектів.

На основі стратегій громад та результатів опитування мешканців, громади 4 когорти обирають пріоритетні послуги, які потребують першочергового удосконалення, та утворюють робочі групи із представників населених пунктів відповідної громади. Робочі групи за підтримки консультантів Програми DOBRE розробляють середньо- або довгостроковий План вдосконалення відповідної послуги, а також заявки на отримання допомоги для реалізації пріоритетного проекту. У подальшому для підтвердження набутих навиків громади мають самостійно обрати другу пріоритетну послугу та розробити відповідний План вдосконалення послуги без допомоги з боку Програми DOBRE.

Обрані консультанти у координації з Київським офісом Програми DOBRE та іншими консультантами (з питань ТПВ, водопостачання, медицини та комунікацій – якщо такі будуть заучені) будуть допомагати громадам розробляти Плани вдосконалення відповідних послуг та аплікаційні форми для пріоритетних проектів. Консультанти буть тісно співпрацювати із робочими групами, які будуть створені партнерськими громадами, органами місцевого самоврядування, громадськістю тощо.

Завдання включають:

Завдання 1:  Започаткувати робочу групу (РГ) із вдосконалення якості надання послуг для громадян, яка складатиметься із представників органів місцевого самоврядування, громадськості, виконавців послуг, молодіжних рад,  та інших зацікавлених осіб. Спрямовувати їх зусилля зі збору та організації даних щодо надання послуг для громадян та рівень задоволення громадян, включаючи:

  • Розробку анкети на базі поточного ситуації щодо послуги, яку обрала громада, технічних особливостей цієї послуги, в тому числі обсягів надання використання послуг, тарифів, нарахувань по оплаті за послугу, інших характеристик та технічних особливостей, інформації про постачальника та іншої дотичної інформації.
  • Консультації із зацікавленими сторонами, інтерв’ю і брифінги із залученням членів РГ, постачальниками послуг органів місцевого самоврядування, та іншими сторонами, які володіють інформацією, інтерв’юерами та органами влади і зацікавленими особами, визначенні відповідної інформації із стратегічних планів громад.
  • Забезпечення вивчення поточної ситуації під час візитів до територіальних громад та проведення зустрічей в населених пунктах та з її мешканцями.
  • Тісно співпрацювати з РГ при розробці підсумкового звіту про проблеми, які існують в наданням послуги
  • Сприяти процесу SWOT аналізу та підготувати фінальний варіант SWOT аналіз обраної послуги
  • Сприяти проведення опитування жителів щодо якості послуг
  • Надавати консультації щодо обрання другої пріоритетної послуги та створення відповідної робочої групи.

Об’єм робіт: 20 робочих днів – робота в 2 громадах, включаючи дві поїздки в кожну громаду. У зв’язку із карантинними обмеженнями кожен візит потребує окремого погодження представниками Програми DOBRE. Окремі зустрічі можуть бути проведені в режимі онлайн

Завдання 2. Проводити зустрічі та сесії з РГ для детального розроблення Плану вдосконалення послуги, яку обрала громада, включаючи наступні кроки планування:

  • Сприяти визначенню довгострокових цілей у сфері розвитку законодавчої бази, норм та стандартів, що стосуються адміністрування послуг, фінансової сталості, технічної модернізації, зв’язків із громадськістю і прозорості та визначенню завдань в сфері послуги.
  • Працювати з іншими призначеними в громадах консультантами та спеціалістами для визначення стандартів послуги, результатів діяльності та індикаторів, за допомогою яких можна відобразити та оцінити якість послуги.
  • Працювати з РГ над визначенням проектів, цілей та завдань для вирішення проблем і створення Плану впровадження / Плану дій.
  • Допомогти РГ визначити пріоритетність проектів та графік і період їх реалізації, зазначивши джерела фінансування по роках.
  • Запропонувати і окреслити План впровадження та технічного забезпечення для подальшого функціонування послуги.
  • Запропонувати і окреслити дії щодо сталого розвитку послуги, включаючи вдосконалення нарахування оплати і методів отримання платежів заради досягнення беззбитковості та фінансової автономності.
  • Обговорити та окреслити попередній план залучення співфінансування для реалізації проектів
  • Підготувати план моніторингу та оцінки діяльності.

Об’єм робіт: 20 робочих днів – робота в 2 громадах, включаючи дві поїздки в кожну громаду. У зв’язку із карантинними обмеженнями кожен візит потребує окремого погодження представниками Програми DOBRE. Окремі зустрічі можуть бути проведені в режимі онлайн

Завдання 3: Обговорити з робочою групою можливості проведення опитування та анкетування громадськості, а також визначити методологію анкетування щодо якості послуг.

  • Надання допомоги у запровадженні анкетування населення; проведення навчання для представників муніципалітетів, згідно з матеріалами, наданими представниками київського офісу програми, надати допомогу у виборі інтерв’юерів, формуванні анкети та напрямків анкетування.

Об’єм робіт: 2 робочих дня – робота в 2 громадах

Завдання  4: Надати допомогу партнерським муніципалітетам у проведенні інформаційних заходів, розповсюдження інформації та навчання як постійної практики в діяльності громадах для подальшого покращання послуг

Обговорити з Робочою групою та громадами можливості розвитку комунікацій із громадянами та цільовою аудиторією, а також можливості залучення молоді в процеси впровадження/моніторингу плану вдосконалення послуги.

  • Визначити контакти та провести зустрічі з молодіжними групами, волонтерами Корпусу Миру (якщо такі є в громаді) у координації з представниками київського офісу Програми DOBRE.
  • Брати участь в плануванні інформаційних заходів разом з консультантами програми DOBRE, членами робочих груп, та керівництвом громад.
  • Надати допомогу у заповненні форми заявки для проектів, визначених разом з РГ, які можуть бути підтримані програмою DOBRE
  • Інші види діяльності в координації із співробітниками київського офісу програми DOBRE.

Об’єм робіт: 4 робочих дні – робота в 2 громадах, включаючи одну поїздку в кожну громаду. У зв’язку із карантинними обмеженнями кожен візит потребує окремого погодження представниками Програми DOBRE. Окремі зустрічі можуть бути проведені в режимі онлайн. 

Загальний об’єм робіт: 46 робочих днів – робота в 2 громадах, включаючи 5 поїздок в кожну громаду. У зв’язку із карантинними обмеженнями кожен візит потребує окремого погодження представниками Програми DOBRE. Окремі зустрічі можуть бути проведені в режимі онлайн.

Результати роботи:

Обрані кандидати повинні виконати наступні роботи, що пов’язані із конкретними завданнями, згаданими вище:

  1. РГ з покращення управління послугами створює базу даних послуг для громадян. Ситуаційний аналіз вибраних послуг в кожній громаді.
  2. Розроблений План вдосконалення послуги: матеріали розроблені та відзвітовані для кожної сесії РГ. Повний варіант Плану вдосконалення послуги переданий в Київський офіс програми для перегляду.
  3. Остаточний варіант Плану вдосконалення послуги розроблений та погоджений громадою та технічною командою програми DOBRE.
  4. Розроблена заявка на отримання співфінансування від Програми DOBRE для пріоритетного проекту, визначеного в SDIP
  5. Проведено опитування жителів громади щодо якості послуг

Інші обов’язки

Кандидати повинні будуть взяти участь в одноденному тренінгу для тренерів в Києві і послідовно працювати в партнерстві з міжнародними та місцевими експертами DOBRE.

Кандидати можуть замінити окремі візити в громади на онлайн-зустрічі (за погодженням із громадою та київським офісом DOBRE). У зв’язку із карантинними обмеженнями кожен візит потребує окремого погодження представниками Програми DOBRE.

Процес відбору кандидатів:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід у якості експерта та консультанта у сфері вдосконалення муніципальних послуг, які включають, але не обмежуються такими:
    • Поводження з твердими побутовими відходами
    • Водопостачання та водовідведення
    • Обслуговування доріг та тротуарів
    • Благоустрій
    • Шкільна та дошкільна освіта
    • Охорона здоров’я
    • Громадське освітлення
    • Спорт
    • Культура
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації
  • Знання засад стратегічного планування та підходів до сталого вдосконалення послуг\
  • Навички модерації та фасилітації
  • Навики організації та проведення зустрічей з громадськістю
  • Вища освіта в галузі соціальних наук, міжнародних відносин, політології, права, комунікацій або суміжних галузей
  • Вільне володіння українською мовою (письмова та усна)
  • Досвід проведення навчання у режимі онлайн з використанням Zoom, MS Teams, Google docs та інших онлайн інструментів
  • Досвід в організації опитувань громадян буде перевагою
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним, але не необхідним.

У своїх заявках кандидати повинні надіслати такі документи:

  • Резюме
  • Супровідний лист із чітким переліком послуг, із якими кандидат може працювати, а також областей, описаними пропозиціями щодо підходів до виконання наведених завдань, описом попереднього релевантного досвіду роботи, а також інформацією про готовність до безпосередніх візитів у громади.

Заявки повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] з темою листа «Консультанти з удосконалення послуг місцевого самоврядування».

Кінцевий термін подання заявок – 23:59, 12 квітня 2021 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant