Консультант з передачі/надання доступу членам кооперативу до обладнання, отриманого від проекту МТД

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія (2)
Консультант з передачі/надання доступу членам кооперативу до обладнання, отриманого від проекту МТД

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) шукає кваліфікованих консультантів на короткий термін для фінансованого USAID проекту «Децентралізація Приносить Кращі Результати та Ефективність (DOBRE)”

ПОСАДА:    Консультант(ка) (1 посада) з управління активами ОТГ  – щодо створення та запровадження дієвого механізму для органу місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад в Україні з передачі та/або надання доступу членам визначеного кооперативу обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE.  

ПЕРІОД ВИКОНАННЯ:                   протягом 4 місяців.

МІСЦЕ ВИКОНАННЯ:                      Дистанційно через засоби онлайн комунікації

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:          максимум 22 дні на підготовку звіту з аналізу законодавства, проведення презентації(й), фисилітування заходу(ів) та надання індивідуальних консультацій громадам. Точна кількість днів буде визначена індивідуально під час процесу контрактування.

КОЛО ПОВНОВАЖЕНЬ

 ПЕРЕДУМОВИ

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні. Цей п’ятирічний проект стартував у 2016 році і надає допомогу лідерам нових Об’єднаних Територіальних Громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян. DOBRE допомагає зацікавленим громадам підготувати ключові стратегічні документи з розвитку та підтримкує їх впровадження. На основі створеного стратегічного плану розвитку громади, DOBRE допомагає лідерам громад створювати та реалізовувати програми та проекти, що відповідають пріоритетним потребам громад та їх мешканців.

ОПИС ПРОГРАМИ DOBRE

Програма DOBRE працює у 7 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Починаючи з червня 2020 року, програма DOBRE почала працювати у трьох додаткових областях: Запорізькій, Чернівецькій та Чернігівській. DOBRE працює з об’єднаними громадами у кількох компонентах, включаючи Місцевий Економічний Розвиток (МЕР), частиною якого стане консультант(ка). 

Команда DOBRE надає допомогу громадам у грантовій формі, а також через практичні семінари, конференції, зустрічі з експертами та консультантами з питань МЕР. DOBRE сприяє створенню робочих груп з питань МЕР у громадах, розробці програм з питань МЕР, економічних профілів громад та проектів для реалізації програм МЕР. DOBRE планує співфінансувати деякі проекти для підтримки місцевого економічного розвитку в цільових громадах. 

Обсяг роботи та завдання

Програма DOBRE надає підтримку партнерським ОМС з розвитку їх спроможності створювати та впроваджувати ключові стратегічні документи. Ця підтримка включає також співфінансування деяких пріоритетних проектів ОТГ. Щоб отримати підтримку для проекту, ОТГ має подати заявку до програми DOBRE на отримання підтримки у натуральній формі. Далі заявка від ОТГ проходить перегляд та погодження в організації Глобал Комьюнітіз, а також в донорській організації на відповідність політикам і процедурам USAID. В частині впровадження планів з місцевого економічного розвитку громад, деякі ОТГ створюють нові або розвивають існуючі в громадах сільськогосподарські кооперативи. З метою підтримки таких кооперативів, Глобал Комьюнітіз закуповує обладнання та/або матеріали, і передає їх партнерському ОМС шляхом укладання Акту Прийому-Передачі з ОМС згідно з СІК (внесок у натуральній формі) угодою та відповідно до вимог USAID про розпорядження обладнанням та майном. Передане до ОМС обладнання та/або матеріали мають на меті принести користь членам визначеного (конкретного) кооперативу, назва якого зазначена у СІК угоді DOBRE та ОТГ, а також призначені сприяти розвитку  місцевої економіки громади в цілому.  

Консультант(ка) підготує звіт, який міститиме детальні рекомендації для органів місцевого самоврядування ОТГ по всіх існуючих і законних способах (варіантах) для ОМС ОТГ передати та (або) надати доступ членам визначеного кооперативу до обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE.  

Консультант(ка) повинен бути здатним / вміти:

  • Підготувати звіт законодавчої та регуляторної бази з детальними рекомендаціями для органів місцевого самоврядування ОТГ по всіх існуючих і законних способах (механізмах) для ОМС ОТГ передати та (або) надати доступ членам визначеного кооперативу в ОТГ до обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE.
  • Проводити оцінку потенційних ризиків та визначати позитивні/негативні наслідки кожного запропонованого Консультантом(кою) механізму як для ОМС ОТГ так і для програми DOBRE. Розробляти план дій управління ризиками для кожного запропонованого механізму для ОТГ.
  • Надавати консультації органам місцевого самоврядування ОТГ стосовно створення та запровадження в ОТГ механізму передачі та/або надання доступу членам визначеного кооперативу до обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE.
  • Проводити презентації (в т.ч. онлайн) про результати/рекомендації Звіту та/або взяти участь та/або фасилітувати онлайн семінар/вебінар, інші заходи за участі представників DOBRE. Програма DOBRE планує проведення заходів для презентації кращих практик DOBRE. Консультант(ка) може бути запрошена(ий) бути спікером на таких заходах.

Очікувані результати діяльності консультанта(ки):

  • Звіт (українською) законодавчої та регуляторної бази (орієнтовна кількість робочих днів – 12).

Звіт міститиме детальні рекомендації для органів місцевого самоврядування ОТГ по всіх існуючих і законних способах (механізмах) для ОМС ОТГ передати та (або) надати доступ членам конкретного кооперативу до обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE.

Консультант(ка) запропонує в звіті механізм(и) за використання яких ОМС ОТГ зможе контролювати використання переданого обладнання (та/або устаткування, механізмів, будівельних матеріалів, тощо). Якщо дозволено законодавством, ОМС має мати право моніторити і контролювати чи обладнання та/або матеріали використовуються для користі кооперативу та/або громади. 

Консультант(ка) попередньо проведе детальний аналіз діючого відповідного законодавства, ознайомиться з Протоколом про Співпрацю між програмою DOBRE та ОТГ, врахує поточні юридичні та судові практики, та опрацює інші необхідні документи.

Консультант(ка) в звіті зазначить перелік заходів (дій) для ОМС і зразки необхідних актів (документів), які потрібно прийняти ОМС для кожного законного механізму (варіанту), що Консультант(ка) запропонує у звіті.

У звіті також необхідно зазначити позитивні та негативні наслідки, а також ризики, як для ОМС ОТГ так і для програми DOBRE для кожного такого механізму, що буде запропонований Консультантом(кою). Звіт міститиме план дій управління ризиками для кожного запропонованого механізму для ОТГ. 

Орієнтовний розмір звіту – 40-50 сторінок, не рахуючи додатків, 12 шрифт, одинарний відступ між рядками. Звіт має містити, але не обмежуватися, наступними розділами: 

  1. Титульна сторінка 
  2. Вступ 
  3. Механізми, що існують для ОМС ОТГ надати доступ членам/партнерам кооперативу до обладнання (та/або устаткування, механізмів, будівельних матеріалів, тощо)-комунального майна, придбаного програмою DOBRE. Позитивні та негативні наслідки, та ризики, для ОМС ОТГ та для програми DOBRE для кожного такого механізму.
  4. Механізми, при яких ОМС ОТГ може контролювати використання переданого обладнання (та/або устаткування, механізмів, будівельних матеріалів, тощо)-комунального майна, отриманого від програми DOBRE. Позитивні та негативні наслідки для ОМС ОТГ та для програми DOBRE для кожного механізму.
  5. Зразки всіх необхідних актів (документів), які ОМС потрібно прийняти для кожного з описаних в звіті механізмів.
  6. Висновки та рекомендації.

Power Point презентація(ї) (та/або відеозапис та/або короткий звіт на 1-2 сторінки) щодо кожної онлайн зустрічі з кожною громадою у випадку надання консультації органам місцевого самоврядування ОТГ стосовно створення та запровадження в ОТГ механізму передачі та/або надання доступу членам визначеного кооперативу до обладнання та/або матеріалів, які були придбані програмою DOBRE. Аналогічними очікуваними результатами є результати участі консультанта(ки) у заходах (вебінари, конференції, семінари, тощо), що організовуються DOBRE. Ці завдання Консультант(ка) отримає за окремим запитом від команди DOBRE. (орієнтовна загальна кількість робочих днів – 10).

КВАЛІФІКАІЯ ТА ДОСВІД КОНСУЛЬТАНТА

Консультант повинен мати наступні кваліфікації:

  • Успішний практичний досвід роботи щодо надання професійних порад у юридичних та(або) послугах з управління активами органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад.
  • Успішний досвід проведення оцінки потенційних ризиків та визначення позитивних/негативних наслідків окремих правових механізмів для ОТГ. Досвід розробки план дій управління ризиками для ОТГ.
  • Добрі знання національної законодавчої бази та юридичних/судових практик ОТГ в Україні в частині використання та контролю за комунальною власністю громади та співпраця з місцевими сільськогосподарськими кооперативами
  • Навички ефективної презентації та промов.
  • Довід менторства, консультування та фасилітації відкритих зустрічей.

 КООРДИНАЦІЯ ТА ЗВІТУВАННЯ

 Консультант(ка) буде координувати свою роботу з командою місцевого економічного розвитку програми DOBRE та звітуватиме Фахівцю та/або Спеціалісту з місцевого економічного розвитку. Кожне завдання, передбачене у контракті, повинно бути сплановане та попередньо затверджене.

ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ЗАЯВОК

Заявки повинні бути підготовлені та надіслані до 21:00 за київським часом 27 вересня 2020 року в електронному вигляді на адресу: [email protected], зазначаючи в темі листа «Консультант з передачі/надання доступу членам кооперативу до обладнання від DOBRE».

До всіх заявок потрібно додавати: 

  • Короткий опис (не більше ніж 2 сторінки) експертних знань і досвіду заявника, виділяючи саме ті аспекти, що є особливо важливі для цього завдання (українською);
  • Резюме (максимум 3 сторінки);
  • Приклад(и) раніше розробленого(их) звітів та публікацій, пов’зязаних з питаннями управління активами ОМС (українською);
  • Очікувана щоденна плата за консультаційні послуги (у доларах США).


Останні публікації цього розділу:

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського Червоного Хреста