Комунікаційний/а менеджер/ка в Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей
ЗАВЕРШЕНО
Ти —
- експерт(-ка) у реалізації соціальних комунікаційних проєктів?
- хочеш (і знаєш як) творити поведінкові зміни для дітей в Україні?
- готовий(-а) до роботи в офісі (Київ) пліч-о-пліч з однодумцями?
Все про тебе?
Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей, за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, відкриває конкурс на позицію комунікаційного(-ої) менеджера(-ки) з питань соціально-поведінкових змін. Детальніше про проєкт в соціальних мережах проєкту — Instagram, Facebook.
Відразу до натхненного — що пропонуємо?
Окрім масштабних професійних викликів:
- Сенси. Можливість впливати на становлення Центру, як системи, разом із можливістю створювати дійсно унікальні соціальні зміни для дітей в Україні;
- Спільноту. Колектив експертів та ентузіастів своєї справи, з якими ти будеш у win-win комунікації і зможеш розділити не лише термінову задачу, але й жарт, історію чи круасан;
- Динаміку. Можливі, але не обовʼязкові, оплачувані відрядження по Україні (згідно з безпековою ситуацією та вашим комфортом);
- Розвиток. Гарний рядок в резюме та значне розширення бази особистих контактів впливовими та експертними особистостями;
- Стабільність. Гідну фінансову мотивацію за результатами відбору конкурсу (пропонуй свою вилку) та офіційне працевлаштування, full-time в Києві (з орієнтацією на результат);
- Прозорість. Перший контракт до серпня 2024 з можливістю (і ми плануємо разом «в довгу») подовження (за результатами роботи та статусом проєкту).
«Назад» ми очікуємо, що тебе буде захоплювати:
- Розробка та координація проєктів спрямованих на підтримку системи догляду за дітьми, сімейних форм виховання, тощо (включно зі сприянням дитиноцентричних реформ);
- Супроводження проведення досліджень та глибинний аналіз їх результатів (задля підсилення проєктів);
- Робота з поточною документацією в рамках проєкту (контрольна функція) та систематичне звітування по діяльності підпорядкованих проєктів;
- Налагодження співпраці із кожною зі сторін проєкту — з ЮНІСЕФ, міжнародними організаціями-партнерами, донорами, громадами та держструктурами, креативними агенціями, медіа, тощо;
- Участь у проведенні моніторингу та оцінки впливу стратегій і діяльності проєкту, також — участь у внутрішній діяльності Центру (круглі столи, зустрічі, обговорення, ін.).
А ще, декілька слів про професійні здобутки та soft-skills, на які звертаємо увагу:
- Освіта: соціально-поведінкові науки, соціологія, комунікації, PR, менеджмент або у споріднених галузях;
- Досвід. Впевнений досвід (від 4 років) комплексного управління проєктами та комунікаціями, перевагою будуть проєкти у соціальній сфері (і готовність презентувати кейси в цифрах);
- Реалізація комплексних кампаній «під ключ». Практичний досвід запуску та управління комунікаційними та соціальними кампаніями із бюджетами, проведенням та аналізом досліджень, ін.;
- Стратегія для NGO та GR. Досвід розробки комунікаційних стратегій для міжнародних організацій, неурядових організацій та(або) національного уряду — розуміння специфіки їх роботи та внутрішніх правил;
- Тактика «руками» — на противагу до масштабних завдань вище — бути готовим(-ою) до рутинної, тактичної роботи і — регулярних переговорів зі сторонами проєкту;
- Англійська мова. Рівень: B2 та вище, бездоганна солов’їна в усіх її проявах;
- Soft-skills, які ми будемо шукати в тобі: проактивність, аби рухати комплексні процеси, стратегічне бачення, аби створювати «проєкти майбутнього», дипломатичність, аби комунікувати чітко, але толерантно, та впевненість, аби вести за собою.
Процес рекрутингу починається з твоєї заповненої форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — фінальна співбесіда — offer.
Відгукнутись на вакансію.
Дедлайн — 30.11.2023. (включно) Віримо у тебе! До зустрічі на співбесіді!