Комунікаційний_на менеджер_ка з комунікаційної підтримки законодавчих ініціатив до ГО «Інтерньюз-Україна»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlgaS

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Комунікаційний_на менеджер_ка з комунікаційної підтримки законодавчих ініціатив до ГО «Інтерньюз-Україна»

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує конкурс на пошук комунікаційного менеджера в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

МЕТА: пошук фахівців для надання послуг комунікаційного менеджера з комунікаційної підтримки законодавчих ініціатив на період січень-липень 2024 року. 

ОПИС ПОСЛУГ: комунікаційний менеджер займатиметься комунікаційним супроводом розробки та прийняття законодавчих ініціатив: 

  • формуванням стратегії комунікації та адвокації окремих законодавчих ініціатив; 
  • організацією та втіленням комунікаційної та адвокаційної стратегії просування окремих законодавчих ініціатив. 

Основні послуги, що надаватимуться Комунікаційним менеджером: 

  1. Під час етапу розробки законопроєкту до внесення у ВРУ:  
  • розробка стратегії комунікації законопроєкту з народними депутатами України, соцпартнерами, бізнес-середовищем, експертною громадськістю; 
  • координація розробки і виготовлення презентаційних, візуальних та роз’яснювальних матеріалів законопроєкту для стейкголдерів; 
  • комунікаційна підтримка в організації публічних заходів, пов’язаних з доопрацюванням законопроєкту та його представлення в профільному комітеті ВРУ і перед народними депутатами України. 

      2.Під час супроводу законопроєкту в профільному комітеті ВРУ:  

  • комунікаційний супровід законопроєкту для забезпечення успішного прийняття законопроєкту у взаємодії з профільним комітетом ВРУ; 
  • координація та розробка необхідних про просування законопроєкту візуальних, інформаційних та роз’яснювальних матеріалів та стратегічних ґайдлайнів (комунікації та адвокація); 
  • комунікаційна підтримка в організації публічних заходів, пов’язаних з презентацією законопроєкту перед народними депутатами України та ключовими стейкголдерами (за необхідності); 
  • участь в презентаціях ключових тез законопроєкту, підготовка інформаційних матеріалів за результатами презентацій; 
  • виконання інших завдань, пов’язаних з досягненням мети законопроєкту. 

Очікується, що вказані послуги будуть надаватися щомісяця на нерегулярній основі в об’ємі та строках, визначених Програмою USAID «РАДА: наступне покоління».  

Вимоги до кандидата: 

  • Ступінь бакалавра з журналістики, правознавства, міжнародних відносин або інших релевантних спеціальностей. 
  • Досвід самостійної (або на чолі команди) розробки та впровадження комунікаційної та адвокаційної стратегій. 
  • Розуміння законодавчого процесу та володіння відповідною термінологією. 
  • Вільне володіння українською та англійською мовами, знання інших мов буде додатковою перевагою. 
  • Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ  ЗАЯВКИ 

До участі в оцінці допускаються  пропозиції, які: 

  • містять реєстраційні документи, резюме/CV та мотиваційний лист; 
  • заповнені українською мовою; 
  • закріплені підписом; 
  • вчасно надіслані електронною поштою. 

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 19 січня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_комунікаційний менеджер».  

ВИМОГИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для фізичних осіб – до заявки додається: скан-копія сторінок паспорту (1,2 та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код. 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПЕРЕМОЖЦЯ 

  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни. 
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг. 
  • Якість надання послуг. 
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації. 

Визначення переможців відбудеться після технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору та проведення співбесід з відібраними учасниками. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Новак Валерії, за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад