Головний_а райтер_ка/аналітик_иня для Проекту USAID «Діяльність у рамках реформи державних підприємств України» (SOERA)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yana_sasina

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Головний_а райтер_ка/аналітик_иня для Проекту USAID «Діяльність у рамках реформи державних підприємств України» (SOERA)

Nickol Global Solutions (NGS), cубпідрядник компанії «Deloitte» шукає кваліфікованого кандидата на посаду головного автора/головного аналітика для підтримки Проекту USAID «Діяльність у рамках реформи державних підприємств України» (SOERA). Позиція передбачає повну зайнятість, місце роботи – Київ, Україна.

 Опис проекту та опис вакансії:

Метою проекту SOERA є зміцнення бізнес операцій державного сектору та підвищення їх прозорості шляхом поліпшення управління та нагляду, просування приватизації обраних державних підприємств та розроблення стратегічної моделі управління для підприємств, що залишаються у державній власності. Смарт реформа та цілеспрямована приватизація державних підприємств України зменшать можливості для корупції, збільшать залученість приватного сектору та стимулюватимуть широкомасштабний економічний розвиток. Основні завдання, які передбачається досягти за допомогою проекту, включають:

  1. Мапування, інформування та стратегія державних підприємств.
  2. Механізм координації реформ (МКР) та стратегічна комунікація.
  3. Перегляд та вдосконалення політик, законодавства та регуляторних актів щодо державних підприємств.
  4. Сприяння приватизації державних підприємств.
  5. Покращення корпоративного управління та управління державними підприємствами.
  6. Надання технічної допомоги у питаннях надзвичайного реагування та підготовки до відновлення уряду та державних підприємств.

 Завдання:

Важливою частиною підтримки комунікацій Міністерства економіки України (Мінекономіки) у рамках проекту SOERA є розробка контенту для письмових матеріалів, подій, Інтернету та соціальних медіа, а також внутрішніх та зовнішніх комунікаційних ініціатив. Письмові матеріали повинні бути доступними, лаконічними та зрозумілими для цільових аудиторій, слідувати дисципліні та послідовності повідомлень. Письмові матеріали повинні базуватися на аналізі та здатні передати основні повідомлення та ключові наративи Міністерства щодо дій та політики у підтримку реформи.

Міністерство економіки потребує підтримки професійного головного автора / головного аналітика на повний робочий день (176 годин на місяць), щоб підвищити ефективність комунікаційної діяльності Міністерства. Головний автор/головний аналітик виконуватиме такі завдання:

  • Розробка та формування комунікаційних повідомлень під керівництвом керівника прес-служби Міністерства.
  • Керівництво командою авторів / аналітиків у прес-службі Міністерства.
  • Складання прес-релізів.
  • Написання статей та оглядів, які підтримують / пояснюють переваги політик та суміжних питань реформи.
  • Створення письмового контенту для веб-сайту та соціальних медіа.
  • Розробка контенту для презентацій.
  • Написання промов для представників Міністерства.
  • Розробка аргументів для інтерв’ю з медіа, виступів та медіа-подій.
  • Аналіз висвітлення у міжнародних та національних медіа реформи державних підприємств та включати позитивні повідомлення у комунікацію Міністерства економіки.

 Обов’язки

Головний автор/головний аналітик підтримуватиме Міністерство економіки шляхом керування командою авторів/аналітиків та підготовки письмових комунікаційних матеріалів, в основному щодо реформи державних підприємств, які є переконливими, зрозумілими та підтверджуються аналізом та даними.

Головний автор / головний аналітик відповідає за координацію та керівництво командою авторів / аналітиків у прес-службі Міністерства.

Перелік матеріалів, які розроблятимуться:

  • Прес-релізи
  • Інформаційні бюлетені / брошури (у форматі PDF)
  • Веб-сайт (письмовий контент)
  • Соціальні медіа (письмовий контент)
  • Аргументи для виступів та інтерв’ю
  • Статті / огляди
  • Контент для презентацій
  • Промови

Головний автор / головний аналітик  буде:

  • Перевіряти правопис та граматику
  • Забезпечувати відповідне використання економічної, фінансової та технічної термінології в текстах.
  • Аналізувати дані щодо реформи державних підприємств, доступні з відкритих джерел. Виконувати подібні завдання щодо інших важливих тем, пов’язаних з діяльністю Міністерства економіки.
  • Перевіряти інформацію з відкритих джерел, переконуючись у її актуальності та використовувати її для підсилення комунікації про реформу державних підприємств.
  • Аналізувати громадський дискурс та висвітлення реформи державних підприємств у медіа.
  • Розшукувати відкриті джерела (зокрема, іноземні), що містять корисну інформацію для розробки контенту.
  • Порівнювати експертні звіти та заяви про реформи державних підприємств від політиків, посадових осіб, бізнес-спільноти та громадян, щоб створювати збалансовані письмові матеріали.
  • Забезпечувати актуальність матеріалів у контексті поточного соціального дискурсу щодо реформи державних підприємств.
  • Адаптувати контент до різних цільових аудиторій.
  • Мінімізувати негативні наративи шляхом розробки письмових матеріалів, що надають ефективні та переконливі аргументи на підтримку політики реформ Уряду.
  • Забезпечувати високу якість комунікаційних матеріалів (граматика, правопис, синтаксис тощо).
  • Надавати чіткі та лаконічні відповіді на міжнародні запити (від представників урядів, бізнесу, академічного середовища та інших) щодо реформи державних підприємств.

Основні вимоги:

  • Вища освіта у галузі літератури, гуманітарних наук, відносин з громадськістю, відносин з медіа, журналістики, стратегічних комунікацій, урядової роботи, маркетингу або інших відповідних галузях.
  • П’ять і більше років досвіду роботи автором текстів для уряду та/або бізнесу.
  • Досвід у написанні прес-релізів, контенту для соціальних медіа, веб-сторінок, статей на гостросюжетні теми, новинних матеріалів та маркетингових матеріалів.
  • Досвід моніторингу медіа.
  • Володіння українською мовою (письмове та усне спілкування) у бізнес-середовищі.
  • Володіння англійською мовою.
  • Комп’ютерна грамотність: MS Office та пов’язані програми.
  • Знання та розуміння основних інструментів SEO та SMM та вміння їх застосовувати.
  • Знання та досвід роботи з проектами USAID та міжнародних донорських організацій є перевагою.
  • Проживання у Києві, комбінована робота (Міністерство-віддаленно). 

Додатково: випробувальний термін триватиме 3 місяці у ролі автора з можливістю підвищення на посаду Головного автора.

Податися на вакансію можна за посиланням.

Кінцевий термін подачі заявки – 1 червня 2023 року. Тільки відібрані кандидати будуть сконтактовані для подальшої процедури відбору.

Про Nickol Global Solutions (NGS)

Nickol Global Solutions (NGS) надає широкий спектр управлінських, консалтингових та консультаційних послуг, спрямованих на посилення потенціалу та ефективності зацікавлених сторін, у тому числі в державних установах, організаціях громадянського суспільства та компаніях приватного сектора. У США та за кордоном NGS допомагає клієнтам державного та приватного секторів оцінювати та розвивати потенціал; оптимізувати продуктивність і якісні цілі; підвищувати прозорість та підзвітність; вимірювати успіх і інформувати про свою роботу — усе з метою досягнення цілей розвитку навіть у найскладніших умовах роботи. Для додаткової інформації відвідайте https://www.nickolglobal.com/ 

NGS надає рівні можливості всім кандидатам і не допускає дискримінації у своїй практиці відбору та працевлаштування. Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від расової приналежності, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичного статусу, віку чи інших характеристик.

 


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant