Фінансовий/а координатор/ка (фахівець/чиня) відділу фінансового грантменеджмету у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фінансового координатора/ки (фахівця/чині) відділу фінансового грантменеджмету.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» є найбільшою пацієнтською організацією та працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Основні обов’язки кандидата:
- Кураторство організацій-партнерів з фінансових питань реалізації грантової угоди, контроль за дотриманням бюджету
- Перевірка та погодження бюджетів поданих на конкурс, погодження внесення змін до бюджету
- Підготовка електронних форм звітності по грантам та надання консультацій суб-реципієнтам щодо їх заповнення.
- Забезпечення своєчасного збору фінансових звітів від суб-реципієнтів (в електронному та паперовому вигляді).
- Перевірка проміжних та фінальних фінансових звітів суб-реципієнтів на предмет наявності недоліків та порушень щодо виконання вимог чинного законодавства, умов грантової угоди та цільового характеру використання коштів.
- Підготовка звіту про результати перевірки та повідомлення суб-реципієнтів про них.
- Контроль за виконанням суб-реципієнтом зазначених у звіті рекомендацій, виправленням недоліків.
- Здійснення консультативної підтримки суб-реципієнтів щодо всіх аспектів фінансового управління грантами.
- Здійснення візитів фінансового та спільного програмно-фінансового моніторингу в організації суб-реципієнти, що супроводжує фахівець.
- Забезпечення відсутності кредиторської заборгованості суб-реципієнтів перед організацією після закінчення терміну дії суб-гранту.
Вимоги до кандидата:
Освіта: повна вища у галузі «Фінанси» або «Облік та аудит».
Досвід роботи: не менше 1 року аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи у неприбутковому секторі буде перевагою.
Навички:
- спроможність аналітично мислити та точно висловлюватись;
- гарні навички роботи з MS Excel та вміння обробляти великі масиви даних;
- вміння упорядковувати велику кількість документів та даних;
- навички самостійного планування робочого дня в рамках заданих дедлайнів;
- досвід роботи з первинними бухгалтерськими документами.
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
- Результативність роботи.
- Уміння працювати у команді.
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected] до 16 жовтня 2022 року
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 16 жовтня 2022 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.