Фахівець/фахівчиня з опрацювання інформації напрямку відновлення родинних зв’язків служби розшуку
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Фахівця/фахівчині з опрацювання інформації напрямку відновлення родинних зв’язків Служби розшуку.
Основні обов’язки:
- Робота із зверненнями громадян щодо розшуку рідних, зв’язок з якими було втрачено внаслідок міжнародного збройного конфлікту в Україні.
- Внесення інформацію до баз даних Служби розшуку (БД «Розшук», «FLA», «Клієнт») та актуалізує інформацію в базах даних.
- Здійснення роботи по формуванню файлового електронного архіву розшукових справ Служби розшуку («Клієнт»).
- Ведення документації: реєструвати вхідні звернення до Служби розшуку (e-mail, телефон, листи) в стандартизованому форматі.
- Ведення статистичного обліку, формувати звітні документи щодо виконаної роботи.
- Забезпечення управління інформаційним потоком між різними базами даних Служби розшуку та партнерів.
- Виконання адміністративних завдання, пов’язаних з організацією регіональних сесій/ заходів для родин зниклих безвісти/полонених внаслідок міжнародного збройного конфлікту та наданням ВРЗ послуг.
- Робота з інформаційними ресурсами з метою здійснення найбільш ефективних розшукових заходів:
— здійснення цільової комплексної експертизи інформації, необхідної для розшуку;
— використання наявних опублікованих відомостей та електронних джерел і ресурсів;
— здійснення скринінгу запитів та інших джерел для визначення плану розшукових заходів.
Вимоги:
- Вища освіта.
- Аналітичний склад розуму та висока працездатність.
- Відмінні навички роботи з ПК та з програмами Microsoft, включаючи Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Outlook, а також Google Docs.
- Навички систематизації та структурування інформації, увага до деталей.
- Готовність займатися рутинною роботою та здатність визначати пріоритети.
- Вміння обробляти значні обсяги інформації та грамотне ведення поточної документації/документообігу.
- Вміння працювати в команді та комунікативні навички.
- Дотримання принципу конфіденційності інформації.
- Досвід роботи в операційно- аналітичній системі CRM для автоматизації процесів опрацювання інформації, яку збирає Служба розшуку.
- Вміння працювати в команді.
- Комунікація та співпраця з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями.
- Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі.
- Побудова довіри.
Місце роботи: м. Київ, вул Є. Чикаленка, 30.
Товариство пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.