Фахівець/фахівчиня проєктів програмної протимінної діяльності / Humanitarian Disarmament and Peacebuilding Program Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DarynaH

Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Фахівець/фахівчиня проєктів програмної протимінної діяльності / Humanitarian Disarmament and Peacebuilding Program Officer

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам.

Наразі ДРБ шукає Фахівця проєктів програмної протимінної діяльності для свого офісу в місті Київ.

Про роботу:

До Ваших обов’язків входитиме підтримка програмної діяльності сектору гуманітарного роззброєння та миробудівництва (ГРМ). Ви будете складати та переклади офіційні листи, брати участь у складанні комунікаційних матеріалів та забезпечувати своєчасну подачу звітів співробітниками ГРМ під технічним наглядом провідного фахівця проєктів з питань гуманітарного розмінування (ГР). Дана позиція вимагає здійснення польових виїздів (Чернігів, Суми, Харків, Дніпро, Миколаїв, тощо).

Вашими основними обов’язками будуть:

Підтримка програмної діяльності сектору гуманітарного роззброєння та миробудівництва (ГРМ)

  • Підтримка провідного фахівця ГРМ у моніторингу дозволів Центру протимінної діяльності на діяльність, пов’язану з гуманітарним розмінуванням, та підтримка зв’язків з персоналом ГРМ для своєчасного поновлення дозволів.
  • Підтримка провідного фахівця ГРМ щодо адміністративних вимог для отримання/ поновлення сертифікатів протимінної діяльності.
  • Підтримка провідного фахівця ГРМ та команд ГРМ під час моніторингових візитів органу з акредитації протимінної діяльності.
  • Під технічним наглядом провідного фахівця проєктів ГР, підготовка проєктів листів українською, російською або англійською мовами від імені менеджера програми ГРМ або керівника ГРМ та подання всіх офіційних повідомлень.
  • Співпраця з менеджером програми ГРМ, фахівцями ГРМ, польовими командами ГРМ та іншим відповідним персоналом ГРМ (наприклад, на центральному та регіональному рівнях) для збору необхідної інформації та підготовки високоякісних, своєчасних звітів для донорів, партнерів та уряду згідно з вимогами.
  • Відвідування внутрішніх та зовнішніх засідань сектору ГРМ за запитом керівника та менеджера програми ГРМ, та здійснення підтримки з ведення записів і порядків денних засідань та їх розповсюдження.
  • Підтримка керівника ГРМ та менеджера програми ГРМ з перекладом матеріалів сектору та усним перекладом під час зустрічей на внутрішньо-національному рівні, за необхідності.
  • Допомога в організації зустрічей для команди ГРМ.
  • Забезпечення своєчасного збору та належного упорядкування сертифікатів ГРМ разом з внутрішньою командою з управління якістю.
  • Забезпечення своєчасного збору та належної підтримки системи реєстрації ГРМ із зовнішніми сторонами, пов’язаними з протимінною діяльністю, як урядовими, так і неурядовими.
  • Здійснення якісної комунікації та співпраці з урядовими та громадськими партнерськими організаціями, а також зовнішніми зацікавленими сторонами.
  • За необхідності підтримка зв’язку з підрозділом партнерства ДРБ щодо менеджменту організацій-партнерів в сфері протимінної діяльності.
  • Виконання будь-яких інших завдань підтримки програми ГРМ під технічним наглядом провідного фахівця ГРМ.

Логістична підтримка команди ГРМ

  • Підтримка логістики та організації поїздок, надання допомоги персоналу ГРМ з підготовки запитів на закупівлю/замовлення для сектору ГРМ.
  • Виконання завдань щодо логістики та адміністрування, забезпечення ефективного виконання заходів, таких як тренінги для партнерів з урядового сектору та сектору громадянського суспільства, дотримуючись плану роботи та моніторингу бюджету.
  • Підготовка документів щодо діяльності з навчання та тренінгів (наприклад, накази, кошториси, списки присутності, звіти) відповідно до українського бухгалтерського обліку, включаючи його перевірку бухгалтером ДРБ та збір усіх необхідних підписів.

Основні очікувані результати:

  • Офіційні листи українською або англійською мовами для забезпечення офіційного зв’язку між сектором ГРМ та ключовими зацікавленими сторонами в Україні.
  • Ведення записів і порядків денних засідань та їх розповсюдження.
  • Координація зустрічей, тренінгів та заходів.

Про Вас

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо від Вас мінімум 2 роки практичного досвіду роботи на посаді адміністратора/логіста. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:

Обов’язково

  • Вища освіта в галузі управління проектами, бізнес-адміністрування або аналогічна професійна кваліфікація.
  • Відмінні навички роботи з MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Письмові навички з англійської та української мов.
  • Управління часом та організаційні навички.
  • Повне професійне володіння англійською мовою.
  • Вільне володіння українською мовою.

Буде перевагою

  • Знання сектору протимінної діяльності в Україні.
  • Досвід роботи в гуманітарній НУО.
  • Знання українського національного законодавства та бухгалтерського обліку.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Місце роботи: Київ (30% відрядження).
  • Дата початку роботиякнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі резюме:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Щоб відгукнутися, натисніть ТУТ

Кінцевий термін подання заявок: 13 жовтня 2024

Ми заохочуємо кандидатів подавати заявки якомога раніше, оскільки ДРБ залишає за собою право закрити вакансію раніше початкового дедлайну, якщо буде знайдено відповідного кандидата.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка до ІСАР Єднання

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни / Housing Rights Analyst of War Veterans (Consultant)

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій / National Information and Communications Technology (ICT) Officer

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer