Фахівець/чиня відділу адміністрації та людських ресурсів / HR & Admin Officer Ukraine Chernihiv
Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту. NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну.
Ми шукаємо Фахівця/фахівчиню відділу адміністрації та людських ресурсів в Північний регіональний офіс NRC в місті Чернігів.
Мета посади фахівця з персоналу/адміністративного персоналу полягає у виконанні щоденних завдань, пов’язаних з управлінням персоналом, у Північному регіональному офісі.
Ваші обов’язки включатимуть:
- Дотримуватися політик, інструментів, посібників та керівних принципів NRC
- Готувати та розробляти звіти про стан справ відповідно до вимог керівництва
- Забезпечувати належне зберігання документів, пов’язаних з кадровими та адміністративними питаннями
- Виконувати всі адміністративні завдання для забезпечення безперебійної роботи офісу NAO (офісні та мобільні постачальники, орендодавці та прибиральники, всі інші залучені особи/організації, які перевіряють лічильники комунальних послуг, правильність рахунків за надані послуги, допомагати у зборі документів)
- Допомагати в підготовці офісу/залу засідань до зустрічей, конференцій та інших заходів. Займатися організацією харчування та іншими пов’язаними послугами.
- Виконувати будь-які інші обов’язки, які будуть доручені безпосереднім керівником.
- Управління офіційною кореспонденцією. Відправлення, отримання, розподіл та архівування вхідних і вихідних листів, пошти та інших документів для NAO.
- Організація та планування зустрічей і призначень у разі потреби. Професійне та дружнє вітання нових співробітників/постачальників/відвідувачів NRC.
- Забезпечення своєчасного та ефективного виконання всіх адміністративних завдань і процесів.
- Організація ділових поїздок співробітників: квитки на поїзд/автобус та бронювання готелів, організація конференцій та транспорт (за необхідності), виплата добових.
- Організація заходів, перевірка супровідних документів, підготовка документів для оплати.
- Організовувати постачання продуктів харчування та непродовольчих товарів в офіс, готувати документи для оплати.
- Відповідати за організацію постачання канцелярських товарів та належне утримання приміщень польового офісу (офісів, гостьових будинків, квартир) відповідно до політики та процедур NRC.
- Забезпечувати актуальність всіх договорів оренди, готувати документи для оплати оренди.
- Надавати підтримку у виборі приміщень (офісів, гостьових будинків тощо).
- Надавати допомогу в ініціюванні процедур закупівель за допомогою внутрішньої системи закупівель Agresso.
- Управління всіма замовленнями на поїздки/відпустки для національних співробітників, ведення актуального графіка відпусток національних співробітників.
- Забезпечувати своєчасне виконання заходів з управління персоналом та поширення стандартних операційних процедур і політик з управління персоналом у представництві.
- Проводити процес найму на посади 1-5 класу, забезпечуючи виконання процедур прийому та звільнення для всіх співробітників представництва.
- Адміністрування особових справ співробітників: щоденне завантаження всіх документів з управління персоналом у Filing Tree, створення особових справ співробітників.
Вимоги:
- Мінімум 2 роки відповідного досвіду роботи на посадах у сфері управління персоналом/адміністрації.
- Середній рівень володіння англійською мовою.
- Попередній досвід роботи в складних і нестабільних умовах.
- Вільне володіння українською та російською мовами.
- Попередній досвід роботи в складних і нестабільних умовах буде перевагою.
- Здатність працювати самостійно.
- Вища освіта в галузі управління персоналом/адміністрації/фінансів або інша відповідна освіта.
- Гарне знання програмного забезпечення (MS Word, Excel, Access, Power Point).
- Здатність працювати самостійно та проактивно.
- Доведена здатність справлятися зі складними завданнями.
- Робота в небезпечному середовищі.
- Планування та досягнення результатів.
- Надання повноважень та побудова довіри.
- Ефективна та поважна комунікація.
Кінцевий термін подачі заяв – 11.12.2025
Щоб подати заявку на цю вакансію, натисніть посилання.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, контракт до 31.12.2026
- Графік роботи з 9 до 17, субота/неділя вихідний
- медичне страхування та страхування життя від нещасних випадків
- можливості для розвитку та навчання (курси англійської мови).
Ця позиція відкрита для кандидатів, які мають законне право працювати в Україні. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо надати дозвіл на роботу або візову підтримку для цієї посади.
NRC заохочує людей з інвалідністю, які хотіли б працювати в офісі, подавати заявки.

