Експерт(-ка) для розробки техніко-економічного обґрунтування для НАЗК
ЗАВЕРШЕНО
У межах надання технічної допомоги Національному агентству з питань запобігання корупції (НАЗК), Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні потребує послуг експерта/експертки для розробки техніко-економічного обґрунтування щодо доцільності створення програмної підсистеми «Подання та перевірки фінансової звітності про надходження і використання коштів виборчих фондів на виборах народних депутатів України» (ПП ПФЗ-КВФ) інформаційно-телекомунікаційної системи «Моніторинг політичних фінансів» для НАЗК. Висновки техніко-економічного обґрунтування становитимуть важливий елемент у прийнятті подальших управлінських рішення щодо забезпечення фінансування та реалізацію цього проєкту в цілому.
У тісній співпраці зі Старшим координатором проєкту IFES експерт(-ка) виконуватиме такі обов’язки:
- Оцінка організаційної спроможності НАЗК виконувати ролі щодо впровадження ПП ПФЗ-КВФ, а саме:
- узгодженість проєкту із загальним діловим та ІТ-середовищем НАЗК;
- організаційну готовність до впровадження ПП ПФЗ-КВФ, включаючи, але не обмежуючись готовністю взяти на себе відповідальність за технічну та ділову підтримку, управління конфігурацією апаратного та програмного забезпечення, визначення постійних бізнес-вимог та вдосконалення програмних інтерфейсів;
- надати рекомендації щодо процесу та структури навчання користувачів та підвищення технічних навичок працівників НАЗК;
- визначити та задокументувати організаційні ризики, ризик відсутності власності та питання довготермінової стійкості, включаючи фінансування бенефіціара на підтримку та обслуговування або інші відповідні ризики та перешкоди для впровадження ПП ПФЗ-КВФ; надати рекомендації щодо усунення або мінімізації визначених ризиків;
- розробити рекомендації щодо володіння ПП ПФЗ-КВФ з точки зору стратегічних цілей НАЗК, з точки зору потреб НАЗК, з точки зору управління інформацією та технічною підтримкою ІТ інфраструктури.
- Огляд та аналіз існуючої законодавчої бази та ділових процесів:
- провести експертну перевірку існуючої правової та нормативної бази та можливих змін до неї, пов’язаних з діяльністю НАЗК та ПП ПФЗ-КВФ, включаючи, але не обмежуючись, законодавство, що регулює роботу НАЗК, законодавство, що стосується обробки секретної/обмеженої інформації, захисту інформації та сертифікації інформаційних систем, законодавчих обмежень щодо роботи з даними, електронного обміну даними та захисту даних, цифрового підпису, з урахуванням рівня деталізації, актуальності та повноти, необхідних для розробки функціональних та технічних вимог та підготовки обсягу послуг для створення та розвитку ПП ПФЗ-КВФ;
- визначити та задокументувати правові, нормативні та інші відповідні ризики та перешкоди для створення та розвитку ПП ПФЗ-КВФ;
- розробити рекомендації щодо можливих поправок до існуючої законодавчої та нормативної бази, необхідних для запровадження ПП ПФЗ-КВФ;
- надати опис основних ділових процесів, пов’язаних з ПП ПФЗ-КВФ.
- Аналіз технічної архітектури (додатків та інфраструктури), вивчення ринку та орієнтовна оцінка вартості, зокрема:
- переглянути та проаналізувати існуючу технічну архітектуру (програмне забезпечення та інфраструктура) НАЗК;
- створити та надати опис схеми цільової архітектури ПП ПФЗ-КВФ з точки зору високого рівня та функціональних вимог до неї;
- визначити необхідність інтеграцій з інформаційними системами та зовнішніми державними реєстрами та базами даних;
- проаналізувати та надати рекомендації щодо варіантів розгортання (централізоване, децентралізоване, гібридне);
- розробити рекомендації щодо необхідності реалізації процедур захисту інформації та доступу до даних;
- провести дослідження з метою виявлення потенційних постачальників послуг або товарів, що існують на ринку, їх функціональних можливостей та орієнтовної вартості;
- провести оцінку витрат, включаючи витрати на підтримку та технічне обслуговування, навчання персоналу та планування на високому рівні створення ПП ПФЗ-КВФ.
- Рекомендації щодо плану реалізації ПП ПФЗ-КВФ, включаючи, але не обмежуючись наступним:
- стислий опис НАЗК, огляд його діяльності та передумови впровадження ПП ПФЗ-КВФ, наявне технічне обладнання, включаючи програмне забезпечення та інші матеріально-технічні активи НАЗК;
- мета впровадження ПП ПФЗ-КВФ, опис передбачуваного впливу впровадження;
- можливість розділити проєкт на підпроєкти (початкова реалізація (MVP), наступні частин проєкту);
- обсяг проєкту впровадження ПП ПФЗ-КВФ, включаючи можливу розбивку на підпроєкти, етапи для кожного підпроєкту, заходи, які передбачається виконати Підрядниками, результати, передбачувані зусилля та тривалість етапів;
- функціональні вимоги до ПП ПФЗ-КВФ, вимоги до інтеграції та підключення до зовнішніх державних реєстрів.
Результати наданих послуг:
- Розроблений документ «Техніко-економічного обґрунтування» щодо доцільності створення програмної підсистеми «Подання та перевірки фінансової звітності про надходження і використання коштів виборчих фондів на виборах народних депутатів України» інформаційно-телекомунікаційної системи «Моніторинг політичних фінансів» для НАЗК.
Кількість робочих днів за контрактом: до 70 днів.
Період надання послуг: із 1 листопада 2022 року до 28 лютого 2023 року.
Фахові вимоги до кандидатів/кандидаток:
- вища освіта ступеня магістра або спеціаліста у сфері ІТ, інженерії чи інших відповідних науково-технічних дисциплін;
- вільне володіння українською мовою; підтверджене володіння англійською мовою на рівні, що дозволяє письмове ділове спілкування;
- досвід роботи в якості керівника/ключового учасника проєктних груп не менше 7-ми років;
- досвід управління не менше ніж трьома проєктами в сфері інформаційних технологій (підготовка концепцій проєктів, планування, моніторингу та контролю за їх виконанням).
- досвід управління проєктами в сфері інформаційних технологій в системі державного управління є перевагою;
- досвід участі у підготовці та проведенні закупівлі ІТ обладнання, послуг та програмного забезпечення є перевагою;
- увага до деталей та високий рівень самоорганізації.
Для участі в конкурсі необхідно подати резюме та мотиваційний лист на електронну адресу Катерині Поліщук (kpolishchuk@ifes.org) з копією на Валерію Жиман (vzhyman@ifes.org) до 28 жовтня 2022 року. Тема електронного листа повинна містити «Експерт(-ка) для розробки техніко-економічного обґрунтування для НАЗК» та ім’я учасника/учасниці.